Beoordelingen Hotel Opduin****

334 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Opduin****
Ruijslaan 22, 1796 AD, Texel
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Opduin**** in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Opduin**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Opduin scoort een 8,6 uit 10, op basis van 334 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Opduin**** in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Opduin****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Opduin**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 46 vakantiefoto's van Hotel Opduin**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Opduin**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Waddeneilanden. Vergelijk Hotel Opduin**** met andere accommodaties in Texel.
Even geduld a.u.b.

8,8
8,2
8,7
8,4
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, 2014
"Teleurstelling"vertalen
Corry van der Water...
5,0
3,0
8,0

23-10-2014 I.p.v. geboekte Twin de Luxe kamer, een donker vergaderkamertje met projectiescherm boven het niet al te beste opklapbed en geen badkamer maar een benauwde doucheruimte. Bij opmerking daarover bij het uitchecken werd schouderophalend gereageerd, het was nu eenmaal druk en volgende keer zelf maar kamernummer aangeven. .??? Nee dus, gelukkig zijn er meerdere hotels op Texel. Dit was echt een behoorlijke teleurstelling.

"Twitter beoordelingen"
26-06-2014 @nl_0223 Prachtige kamer in hotel Opduin #texel http://t.co/B3SGWa7ysA --- Bron: https://twitter.com/nl_0223/status/482160797976915969
13-06-2014 @Lucteb35 Heerlijke kamer in een hotel vlak aan het strand. (at @opduin) http://t.co/b8mEqp0Jvy http://t.co/BdmCzhq8cL --- Bron: https://twitter.com/Lucteb35/status/477403059199283200
15-10-2013 @JohnKnappers @westrandse en @Ludovdeijken ja merci. Texel is een aanrader en hotel @opduin is een grandioos hotel. Top keuken, prachtig zwembad. Etc!! --- Bron: https://twitter.com/JohnKnappers/status/390202471970529280
Met een groep, Sept. 2014
"Uitstekend familiehotel"vertalen
Michel Briejer
10,0

22-09-2014 Hotel Opduin biedt goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Det servicepeil ligt op een hoog niveau, men is vriendelijk en hulpvaardig. Ook fijn dat de hond mee mag en dat er goed voor wordt gezorgd. Wij kwamen voor de gelegenheid van een 50-jarig huwelijk van mijn ouders en dat heeft het hotel aangegrepen om een paar leuke verrassingen te verzorgen. Zeer attent.

Sales & Marketing Manager Ilona van de Poel, 08-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste heer Briejer, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling naar aanleiding van uw verblijf bij ons. Graag tot een volgende keer!

Met een groep, Sept. 2014
"Fantastisch"vertalen
Saskia
10,0

22-09-2014 Afgelopen vrijdag en zaterdag zijn we er geweest, het was in 1 woord geweldig

Alleenreizend, Aug. 2014
"Mooie omgeving, prima hotel"vertalen
Kitty
7,0

29-08-2014 Mijn eerste keer op Texel is prima bevallen in hotel Opduin. Ik had een stradarrangement geboekt via het hotel zelf in een twin deluxe kamer. Helaas was de schoonmaak van de kamer niet heel grondig gedaan (stof, vieze ramen), maar dat werd goed opgelost door de dame van de receptie. Het was redelijk warm op de kamer met 24 graden. De ventilator werkte wel, maar maakte te veel herrie. Ik had uitzicht op het terras en de duinen, waardoor de zon heel de dag op de kamer scheen. Het bed vond ik aan de harde kant. Een topmatras had dit op kunnen vangen, maar die was niet voor handen.

Het drie gangen diner in het restaurant was erg goed! Ik had de volgende dag een massage geboekt en die was erg fijn in combinatie met de sauna (privé) vooraf. De fietshuur was prima geregeld. Voor tussen de middag kreeg ik een picknicktas mee met sandwiches met Texelse producten en nog wat lekkers. Het hoogtepunt was absoluut de strandwandeling met gids Robert op de zaterdagochtend. Erg leuk en leerzaam.

Sales & Marketing Manager Ilona van de Poel, 08-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste mevrouw van Baaren, fijn dat u de tijd en moeite heeft genomen om uw ervaringen in ons hotel met andere reizigers te delen. Uw op- en aanmerkingen zijn intern besproken en gebruiken wij om de kwaliteit van ons hotel te kunnen blijven verbeteren. Wij zijn ernaar uit om een volgende keer weer bij ons te mogen ontvangen.

Met partner, Aug. 2014
"Wat een positieve verandering. Super verblijf!"vertalen
Sabine
8,0

16-08-2014 Wat een prettig ontvangst en een leuke verrassing op de kamer voor onze hondjes, erg leuk en attent! Ons hele verblijf, is de gastvrijheid goed te merken. Wat een verschil met 3 jaar geleden. Heerlijk genieten! We komen snel weer terug.

Directrice Ilona van de Poel, 19-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste Sabine, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling naar aanleiding van uw verblijf bij ons. Fijn om te horen dat u zo genoten heeft en snel weer bij ons terug komt. Graag tot dan!

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Super ! Een echte aanrader !"vertalen
Van De Velde
8,0

06-08-2014 We hebben een prachtig verblijf gehad in dit hotel. Heel lekker eten, zowel het ontbijt als het diner. Mooie omgeving, dicht bij de zee en bij het centrum van De Koog, zeker niet te druk.
De kamer, wij hadden een junior suite, was heel ruim. Een groot bed en voor ons zoontje een prima zetelbed. De kamer en badkamer waren netjes gepoetst. Een echte aanrader voor wie net dat ietsje meer wil.

Directrice Ilona van de Poel, 07-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie Van de Velde, Hartelijk dank voor uw aanbeveling. Wat fijn om te horen dat u een prachtig verblijf heeft gehad bij ons. Graag tot een volgende keer.

Alleenreizend, Juli 2014
"Fantastische plek"vertalen
aletta.j.heij
9,0

25-07-2014 Hotel Opduin is een heerlijk hotel.Een oase van rust,zowel door de ligging als de relaxte sfeer die de mederwerkers uitdragen.
De openbare ruimtes bieden een luxe zonder snobisme.Ruimte en verrassende plekken geven je een gevoel van riant thuiskomen.
De luxe koffie en thee faciliteit op de kamer plus de mogelijkheid voor het verkrijgen van koele dranken uit de automaat om de hoek tegen zeer schappelijke prijs is riant .Dat geldt ook voor de roomservice indien gewenst.

Directrice Ilona van de Poel, 29-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste mevrouw Heij, Bedankt voor uw mooie beoordeling. We hopen u snel nog een keer bij ons te mogen verwelkomen.

Met partner, Juli 2014
"Twee woorden:Fantastich en wat een goede Service"vertalen
Mevrouw Willeke Teu...
7,0

28-07-2014 Prachtig gelegen hotel,met mooie ruime kamers.
Helaas geen airco in hotel/slaapkamer!
Ventilatie in badkamer nihil.
Service is perfect,net als het restaurant.Heerlijk gegeten,kwaliteit hoog!
Het hotel is verder van alle gemakken voorzien,ook voor de kinderen.
Alles bijzonder smaakvol ingericht.
De ligging ,vlakbij aan het strand is geweldig.
Kortom eindcijfer een 9!
Hotel Opduin had zeker een 10 gekregen,het werd een 9,wegens gebrek aan airco.

Directrice Ilona van de Poel, 29-07-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We vinden het erg fijn dat u de moeite heeft genomen om uw beoordeling op Zoover te plaatsen. Uw opmerking betreffende de airco nemen we zeker mee. Er zijn trouwens 3 kamers met airco in het hotel aanwezig, wanneer u bij uw volgende boeking direct contact met ons opneemt reserveren we deze graag voor u. Graag tot een volgende keer.

Met partner, Juli 2014
"Kort verblijf"vertalen
Thera
6,0
4,0
4,0
6,0

22-07-2014 We zijn een nachtje naar Texel gegaan om lekker te ontspannen en uit te rusten. Hotel opduin is prachtig gelegen en ziet er mooi uit. Om 10'uur hebben wij vast onze auto geparkeerd en de kamer betaald waarbij ons verteld werd dat wij om 14:00/15:00 uur konden inchecken. Om 14:30 zijn wij vanaf het strand naar het hotel gegaan en we kregen onze kamerpas. Helaas was de kamer nog niet schoon gemaakt na de vorige hotelovernachter. We hebben beneden even een drankje gedaan in de veronderstelling "het is nog niet 15:00 dus we geven ze de tijd" helaas. 15:15 niet schoon. Toen we na de receptie liepen bleek het een raadsel hoe dit kon. Iemand is meegelopen en verzekerde ons dat het goed kwam. We zijn weer naar beneden gegaan en zijn om 16:15 weer gaan kijken maar we konden nóg niet op onze kamer. Om 17:00 uur was dit gelukkig wel mogelijk maar de koffie kopjes op onze kamer waren vies (had iemand uit gedronken) en er lagen veel haren in bed wat ons geen fris gevoel gaf. Het ontbijt was prima!

Directrice Ilona van de Poel, 29-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste Thera, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vanaf 15:00 uur garanderen wij dat onze gasten in kunnen checken. We vinden het heel vervelend dat dit bij u niet mogelijk was en dat de kamer daarna niet goed schoongemaakt was. Hiervoor bieden we dan ook onze welgemeende excuses aan. We zouden het erg fijn vinden om u nogmaals bij ons te mogen ontvangen om u te laten zien dat dit niet onze normale gang van zaken is en bieden u dan ook graag een overnachting met ontbijt aan. We nemen nog even persoonlijk contact met u op om dit verder te bespreken. Graag tot snel op ons mooie eiland!

Met partner, Juni 2014

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?