Beoordelingen Hotel Opduin****

325 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Opduin****
Ruijslaan 22, 1796 AD, Texel
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Opduin**** in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Opduin**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Opduin scoort een 8,6 uit 10, op basis van 325 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Opduin**** in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Opduin****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Opduin**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 45 vakantiefoto's van Hotel Opduin**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Opduin**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Waddeneilanden. Vergelijk Hotel Opduin**** met andere accommodaties in Texel.
Even geduld a.u.b.

8,8
8,2
8,7
8,4
Toon score en beoordelingen van:
alleenreizend, jul 2014
"Fantastische plek"vertalen
aletta.j.heij
9,0

25-07-2014 Hotel Opduin is een heerlijk hotel.Een oase van rust,zowel door de ligging als de relaxte sfeer die de mederwerkers uitdragen.
De openbare ruimtes bieden een luxe zonder snobisme.Ruimte en verrassende plekken geven je een gevoel van riant thuiskomen.
De luxe koffie en thee faciliteit op de kamer plus de mogelijkheid voor het verkrijgen van koele dranken uit de automaat om de hoek tegen zeer schappelijke prijs is riant .Dat geldt ook voor de roomservice indien gewenst.

"Twitter beoordelingen"
26-06-2014 @nl_0223 Prachtige kamer in hotel Opduin #texel http://t.co/B3SGWa7ysA --- Bron: https://twitter.com/nl_0223/status/482160797976915969
13-06-2014 @Lucteb35 Heerlijke kamer in een hotel vlak aan het strand. (at @opduin) http://t.co/b8mEqp0Jvy http://t.co/BdmCzhq8cL --- Bron: https://twitter.com/Lucteb35/status/477403059199283200
15-10-2013 @JohnKnappers @westrandse en @Ludovdeijken ja merci. Texel is een aanrader en hotel @opduin is een grandioos hotel. Top keuken, prachtig zwembad. Etc!! --- Bron: https://twitter.com/JohnKnappers/status/390202471970529280
met partner, Juli 2014
"Kort verblijf"vertalen
Thera
6,0
4,0
4,0
6,0

22-07-2014 We zijn een nachtje naar Texel gegaan om lekker te ontspannen en uit te rusten. Hotel opduin is prachtig gelegen en ziet er mooi uit. Om 10'uur hebben wij vast onze auto geparkeerd en de kamer betaald waarbij ons verteld werd dat wij om 14:00/15:00 uur konden inchecken. Om 14:30 zijn wij vanaf het strand naar het hotel gegaan en we kregen onze kamerpas. Helaas was de kamer nog niet schoon gemaakt na de vorige hotelovernachter. We hebben beneden even een drankje gedaan in de veronderstelling "het is nog niet 15:00 dus we geven ze de tijd" helaas. 15:15 niet schoon. Toen we na de receptie liepen bleek het een raadsel hoe dit kon. Iemand is meegelopen en verzekerde ons dat het goed kwam. We zijn weer naar beneden gegaan en zijn om 16:15 weer gaan kijken maar we konden nóg niet op onze kamer. Om 17:00 uur was dit gelukkig wel mogelijk maar de koffie kopjes op onze kamer waren vies (had iemand uit gedronken) en er lagen veel haren in bed wat ons geen fris gevoel gaf. Het ontbijt was prima!

met partner, Juni 2014

met een groep, Mei 2014
"Top hotel!!"vertalen
kools_b
8,0

01-06-2014 2 keer hier geweest. Heel vriendelijk en kundig personeel. Perfect ontbijt met lokale producten, goed restaurant voor diner. Prachtige ligging, kind- en hondvriendelijk. Rustig gelegen, maar restaurants en uitgaan op 2 minuten lopen. Komen hier zeker terug!!!

met vrienden, Mrt. 2014
"Zeer aantrekkelijk hotel"vertalen
M,H. Hoenderop-Hers...
9,0

27-04-2014 Mooi hotel. Super ingerichte ruime kamers. Mooie badkamer. Alles keurig schoon. Het hotel ligt dichtbij de winkelstraat, strand en bos. Leuk terras in de duinen. Al het personeel is zeer vriendelijk en neemt de tijd om een praatje te maken. Wij waren hier twee nachten en zijn drie weken later voor nog een kleine vakantie van 3 nachten teruggegaan. Dat zegt genoeg!

Directrice Ilona van de Poel, 20-05-2014
Eigenaar zegt:  Beste mevrouw Hoenderop, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u zo van uw verblijf genoten heeft dat u zelfs 3 weken later nog een keer bent geweest. Hopelijk mogen we u snel nog een keer bij ons verwelkomen.

alleenreizend, Mrt. 2014
"Uitstekend hotel"vertalen
Grizzlybeer
7,0

22-03-2014 Uitstekend gelegen hotel met een prima diner en ontbijt. Schone kamers, maar wel wat verouderd. Een nieuw tapijt kan geen kwaad en de hoofdkussens mogen vervangen worden, maar verder alles schoon en netjes. Met 5 minuten ben je zowel op het strand als in het dorp. Zeer correcte ontvangst bij de receptie. Voor herhaling vatbaar.

met partner, Mrt. 2014
"Prima plek, mooie ligging."vertalen
Erica Drevers
8,0

07-03-2014 Wij waren blij verrast door de vriendelijke ontvangst en gedurende het verblijf door de vriendelijkheid van de medewerkers/-werksters.
Lekker gegeten en door de mooie omgeving gelopen.

met partner, Mrt. 2014
"Goede plek,o"vertalen
MS Toxopeus
9,0

08-03-2014 hotel Opduin geeft goede service en bediening.
Goede locatie, dicht bij de duinen en het strand.
Het personeel is zeer behulpzaam.
De kamers waren goed verzorgd.

met partner, Feb. 2014
"Prachtige accommodatie op unieke plek"vertalen
Ton Voortman
9,0

16-02-2014 Uitstekende service, vriendelijk en attent personeel. Jammer dat er gasten zijn die hun kinderen niet hebben opgevoed, een slagveld van de ontbijttafel maken, drie keer teveel opscheppen en de helft onaangeroerd laten liggen. Ik kan daar maar niet aan wennen. Maar het heeft de pret uiteindelijk niet mogen drukken.

Directrice Kirsten Dashorst, 21-02-2014
Eigenaar zegt:  Beste meneer Voortman, Hartelijk dank voor uw reactie. Wat fijn dat u het naar uw zin heeft gehad in ons hotel. Wij vinden het ook jammer dat er soms veel eten blijft liggen, maar we snappen dat ons ontbijt te lekker is om te laten liggen!

met partner, Feb. 2014
"Goed verzorgd hotel"vertalen
meneer de Vries
9,0

13-02-2014 Vriendelijke begroeting en uitleg over het hotel. Mooie kamer en badkamer. Heerlijk zwembad en sauna. Het diner was goed maar een kleine kaart. Het ontbijt was heerlijk, met warme en koude gerechten, zeer goed verzorgt en gezellig ingedeeld. Bij vertrek kregen we een presentje (potje mosterd). De ligging is perfect, bij het strand en bij het centrum. Wij komen hier ZEKER nog eens terug.

Directrice Kirsten Dashorst, 21-02-2014
Eigenaar zegt:  Beste Joep en Tiny, Dank u wel voor uw positieve woorden over Grand Hotel Opduin, daar zijn we erg blij mee. We zien u graag weer terug op Texel!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?