Beoordelingen Hotel Opduin****

316 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Opduin****
Ruijslaan 22, 1796 AD, Texel
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Opduin**** in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Opduin**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Opduin scoort een 8,7 uit 10, op basis van 316 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Opduin**** in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Opduin****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Opduin**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 45 vakantiefoto's van Hotel Opduin**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Opduin**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Waddeneilanden. Vergelijk Hotel Opduin**** met andere accommodaties in Texel.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

304 beoordelingen over Opduin****

316 beoordelingen
8,6
8,9
8,3
Toon score en beoordelingen van:
alleenreizend, Mrt. 2014
"Uitstekend hotel"vertalen
Grizzlybeer
7,0

22-3-2014 Uitstekend gelegen hotel met een prima diner en ontbijt. Schone kamers, maar wel wat verouderd. Een nieuw tapijt kan geen kwaad en de hoofdkussens mogen vervangen worden, maar verder alles schoon en netjes. Met 5 minuten ben je zowel op het strand als in het dorp. Zeer correcte ontvangst bij de receptie. Voor herhaling vatbaar.

"Twitter beoordelingen"
15-10-2013 @JohnKnappers @westrandse en @Ludovdeijken ja merci. Texel is een aanrader en hotel @opduin is een grandioos hotel. Top keuken, prachtig zwembad. Etc!! --- Bron: https://twitter.com/JohnKnappers/status/390202471970529280
15-10-2013 @JohnKnappers Net terug van een paar dagen #Texel. Genoten van de luxe van 't prachtige hotel @Opduin Heerlijk. Als God op Texel! http://t.co/EhyaGf9gis --- Bron: https://twitter.com/JohnKnappers/status/390188556586872832
22-9-2013 @Sandra_Koning Directie en medewerkers @opduin @JanKoningTexel heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid, het was geweldig en hotel bruist , tot gauw --- Bron: https://twitter.com/Sandra_Koning/status/381768068013510656
met partner, Mrt. 2014
"Prima plek, mooie ligging."vertalen
Erica Drevers
8,0

7-3-2014 Wij waren blij verrast door de vriendelijke ontvangst en gedurende het verblijf door de vriendelijkheid van de medewerkers/-werksters.
Lekker gegeten en door de mooie omgeving gelopen.

met partner, Mrt. 2014
"Goede plek,o"vertalen
MS Toxopeus
9,0

8-3-2014 hotel Opduin geeft goede service en bediening.
Goede locatie, dicht bij de duinen en het strand.
Het personeel is zeer behulpzaam.
De kamers waren goed verzorgd.

met partner, Feb. 2014
"Prachtige accommodatie op unieke plek"vertalen
Ton Voortman
9,0

16-2-2014 Uitstekende service, vriendelijk en attent personeel. Jammer dat er gasten zijn die hun kinderen niet hebben opgevoed, een slagveld van de ontbijttafel maken, drie keer teveel opscheppen en de helft onaangeroerd laten liggen. Ik kan daar maar niet aan wennen. Maar het heeft de pret uiteindelijk niet mogen drukken.

Directrice Kirsten Dashorst, 21-2-2014
Eigenaar zegt:  Beste meneer Voortman, Hartelijk dank voor uw reactie. Wat fijn dat u het naar uw zin heeft gehad in ons hotel. Wij vinden het ook jammer dat er soms veel eten blijft liggen, maar we snappen dat ons ontbijt te lekker is om te laten liggen!

met partner, Feb. 2014
"Goed verzorgd hotel"vertalen
meneer de Vries
9,0

13-2-2014 Vriendelijke begroeting en uitleg over het hotel. Mooie kamer en badkamer. Heerlijk zwembad en sauna. Het diner was goed maar een kleine kaart. Het ontbijt was heerlijk, met warme en koude gerechten, zeer goed verzorgt en gezellig ingedeeld. Bij vertrek kregen we een presentje (potje mosterd). De ligging is perfect, bij het strand en bij het centrum. Wij komen hier ZEKER nog eens terug.

Directrice Kirsten Dashorst, 21-2-2014
Eigenaar zegt:  Beste Joep en Tiny, Dank u wel voor uw positieve woorden over Grand Hotel Opduin, daar zijn we erg blij mee. We zien u graag weer terug op Texel!

met partner, 2014
"Fantastiche plek zeer goed hotel"vertalen
G.W.van de Weeterin...
8,0

3-2-2014 Fijn hotel om te verblijven, mooie ligging nabij strand duinen en het dorp
Ruime kamers en zeer vriendelijke bediening in restaurant en aan de receptie.
Kortom prima

met partner, Jan. 2014
"Geweldig hotel op een fantastische lokatie"vertalen
À.den Haan
9,0

27-1-2014 Een lang weekend met de hond! Volop genieten!

"Goed hotel"vertalen
brak
8,0

22-1-2014 hotel Opdijn op texel.
Een goed hotel alleen, wel jammer dat de douchecabine erg klein is .
voor de rest niks op aan te merken.

"Lekker verwend worden"vertalen
g_versteeg
7,0

18-1-2014 Schitterende kamers en heerlijk eten. Het personeel zorgt dat je er gelijk thuis bent. Het ontbijtbuffet is van grote klasse.

met partner, Jan. 2014
"Uitstekend hotel, klant- en hond vriendelijk!"vertalen
Hans Meijer
8,0

9-1-2014 Lang weekend in een junior suite op de 1e etage van Hotel Opduin met hond. Schone ruime kamer met apart zitgedeelte. Geweldige ligging op ongeveer 200 meter van het strand. Complimenten aan het personeel en het management: echt klant- en hondvriendelijk! Tijdens de eerste avond een gratis kennismakingsborrel met hapjes. Waar maak je dat nog mee?
Beauty arrangement: zeer tevreden over de prijs/kwaliteit.
Het ontbijt is echt uitgebreid. Voor iedere lekkerbek genoeg te snoepen. Van yogert en verse sinaasappelsap tot een compleet Engels ontbijt. Iets minder vonden wij het avondeten in de brasserie. Achterin te kleine tafels en te donker. De gerechten waren een beetje flauw en waterig. Zonde. Het restaurant hebben wij niet kunnen beoordelen. Dat wordt gerenoveerd. Een goed restaurant past bij dit hotel. De brasserie is dan overbodig.
Al met al zeer tevreden over Grand Hotel Opduin. "Grand" is wat ons betreft een terechte toevoeging!

Directrice Kirsten Dashorst, 13-1-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer Meijer, Hartelijk dank voor uw positieve woorden over Grand Hotel Opduin. De borrel op vrijdag doen wekelijks en die zal ook zeker blijven. In februari zullen we ons nieuwe restaurant openen en dan wordt onze brasserie een heerlijke plek voor lunch en high tea. We hopen dat we u in ons opgefriste restaurant welkom mogen heten!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?

Bent u de eigenaar?