Camping MiniCamping Nieuw Duinoord

7,7

5 reviews over Camping MiniCamping Nieuw Duinoord in het Nederlands

Mooie schone camping

Bart, 2-10-2016

Mooie camping, vriendelijke gastvrouwen en schoon toiletgebouw.

Mooi net onderhouden camping. We hebben een heerlijke tijd gehad.

Komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Nooit meer naar duinoord

Ellen, 15-8-2016

Prima, gastvrij, servicegericht personeel. Echter 2 douches voor 15 camping plaatsen te weinig. Vlak langs drukke weg waar erg hard gereden word. Vliegveld vlakbij wat overdag goed hoorbaar is. Zeker geen aanrader
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Hele mooie schone camping

Fam Jansen, 16-5-2016

De beheerders zijn super behulpzaam en aardig. Komen van tijd tot tijd vragen en kijken of alles naar wens is. De camping is zeer schoon en goed onderhouden. Sanitair is top. Een kind vriendelijke camping. Maar ook onze honden waren welkom. Enig nadeel wat wij ondervonden was dat als er veel wind staat alles goed vast moet zetten. Het is vrij open
Gereisd met partner in april 2016

Zeer gastvrije en betaalbare camping.

Kremer/Korten, 18-8-2014

Komen vanaf de opening in 2011 jaarlijks terug op deze camping. Je vindt er alles wat je nodig hebt, rust, goed en zeer schoon sanitair en hartelijk ontvangst. De eigenaars zijn zeer betrokken bij de gasten en staan klaar met raad en daad indien nodig. Maakten voor de gasten een indoor camping in de schuur toen het weer kamperen niet toe liet. Waar vind je zoiets. Top
Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Fijne kleine camping

Ritmeester, 28-5-2012

Toevallig op deze minicamping terecht gekomen. Gastvrij ontvangen, vriendelijke beheerders. Onze dochter heeft zich prima vermaakt op de trampoline en de glijbaan. Toen wij vertelden dat zij het jammer vond dat er geen zandbak was, stond er de volgende dag ééntje, waar vind je zoiets?!

Sanitair netjes en schoon. Lekkere broodjes van de broodjes service.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping MiniCamping Nieuw Duinoord in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping MiniCamping Nieuw Duinoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping MiniCamping Nieuw Duinoord scoort een 7.67 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: