8,6

Uitstekend

20 reviews over Camping Mini-camping Kamperen bij de boerin in het Nederlands

2018 zijn we er weer bij

Heine van der Heide, 10-8-2017

Geweldige mensen die het iedereen naar de zin willen maken, deze uitbaters weten dat vakantie ontspannen is. Het gaat deze personen er alleen maar om het plezier van hun gasten. Tot Augustus 2018
Gereisd anders in juli 2017

Een mooie rustgevende camping .

D j trenning, 29-7-2017

Kamperen bij de boerin is een mooie nette kleine camping . Mooie grote plekken .alles is goed verzorgd. De toiletten en doche worden twee keer daags schoon gemaakt. Het is hier prima verblijf voor ons 👍👌
Gereisd met partner in juli 2017

fantastische plek

Bert, 22-6-2017

Word hier zeer vriendelijk en goed behandeld een mooie plek om echt tot rust te komen.
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig

Dennis, 18-6-2017

Mooie ruime plekken. Prachtige ligging. Word hier altijd gastvrij ontvangen zeker een aanraader!!!!
Gereisd anders in juni 2017

Ontzettend gastvrij!

Mandy, 17-6-2017

Heel gastvrij! Camping ligt heerlijk dicht bij een 'klein' strandje. Sanitair is alles wat je nodig hebt (inclusief wc papier) en schoon. Mooie plekken met ruimte voor privacy. Ik kom er jaren en er volgen er zeker nog meer!
Gereisd met partner in juni 2017

Mooiste camping van texel

Peter geerdinck, 16-6-2017

Het is een mooie rustige maar ook vooral gezellig je word altijd met open armen ontvangen en je kan lopend naar de waddenzee (met een strandje) samengevat geweldig
Gereisd anders in juni 2017

Gezellige kleine camping met ruimte kampeerplekken

Familie Brand, 15-6-2017

Wij komen al jaren op de camping. De kampeerplaatsen zijn heerlijk ruim. De boerin ( Adrie) en haar dochters zijn altijd super vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is niet super de luxe maar je hebt er alles wat je nodig hebt. En het is altijd schoon!

Er is een huiskamer waar je televisie kunt kijken, er staat een kast vol met boeken, tijdschriften en spelletjes. Buiten is er een grote zandbak en verschillende fietsjes en skelters. Adrie loopt een paar keer per dag over de camping en alles is bespreekbaar. Wij gaan deze zomer weer!

Gereisd familie in juli 2015

Wij hebben een prima vakantie gehad!! Aanrader!

Ans Heiting, 21-8-2016

Wij hebben bijna 2 weken gekampeerd met onze vouwwagen bij de Boerin samen met onze hond.

Eigenaresse A3, komt elke dag even een praatje maken of alles naar wens is. Op een hele prettige manier. Niet opdringerig, gewoon belangstellend.

Het sanitair is eenvoudig, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Zeer schoon, elke dag komt een schoonmaakbedrijf. Er is zelfs een koelkast en magnetron aanwezig en een huiskamer (Vaders trots) waar je kunt internetten (gratis Wifi), lezen en tv kijken. Zo hebben we toch nog wat van de Olympische spelen kunnen zien.

Wij hadden een mooie ruime plek. Alle plekken zijn ruim en afgescheiden middels een heg. De weg, redoute die er achter loopt hoor je wel, maar is alleen een doorgaande weg naar Oudeschild en het went. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie rustige camping

Familie Wiltjer, 10-8-2016

We hebben afgelopen jaar met veel plezier op deze camping gestaan, we hebben een dochter van 2 en die heeft zich goed vermaakt op de zandbult op de camping. Er staan skelters en traptrekkers voor de kinderen.

We hebben een grote tent en die paste makkelijk op een plek we hadden zelfs nog ruimte om de tent! Het sanitair is niet modern, maar zeker wel schoon!

De eigenaresse komt met regelmaat over de camping dus als je vragen of opmerkingen hebt kan je ze snel bij haar kwijt.

De ligging van de camping vinden we fijn, niet in het drukke van de dorpjes maar mooi een beetje achteraf heerlijk rustig en als je toch de drukte wil ben je zo in de dorpen.

Al met al een top camping, klein maar fijn, wij komen volgend jaar weer terug.!

Gereisd familie in juli 2016

Super gemoedelijke camping

Bijna Koning, 8-8-2016

Met mijn 12 jarige zoon kom ik al 6 jaar. De familie is zeer betrokken bij het wel en wee. De eigenaresse maakt dagelijks een rondje. Je kan en mag alles bespreekbaar maken. In overleg kan er veel. De weinige regels worden door iedereen gerespecteerd. Dit jaar een disco,filmavond. Skelters,zandberg en een speelweide. Prima schoon sanitair en alles wat je nodig hebt. We vertrekken ieder jaar met een knoop in de maag. Familie Koning
Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mini-camping Kamperen bij de boerin in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mini-camping Kamperen bij de boerin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mini-camping Kamperen bij de boerin scoort een 8.58 uit 10 op basis van 20 reviews.