7,4

127 reviews over Camping Loodsmansduin Duinkampeerterrein in het Nederlands

Voldoet in de basis.

Caro, 5-8-2017

Buiten de poort zijn later camperplaatsen toegevoegd, de ligging ervan is handig omdat je makkelijk laat 's avonds thuis kunt komen als de poort al gesloten is. Ook ziet het er leuk uit met kleine duintjes tussen de plaatsen. Maar helaas: De plaatsen zijn kleiner dan camperplaatsen binnen de poort en kosten hetzelfde. Alleen erg kleine bijzettenten passen naast je camper. Er zijn geen waterkranen her en der. Het sanitair is ver weg -neem een fiets mee!- en sterk verouderd. Kapotte wastafels, geen spiegels, geen handzeep in het toilet, wel wc papier, her en der vies, zwerfvuil -ook op het terrein. Wifi is te zwak, zelfs om mail binnen te halen laat staan om op internet te surfen. Elke ochtend wordt je wakker van de grote vrachtwagen van de leverancier en komt een aantal keren en vuilniswagen Verse lekkere broodjes, maar de beloofde glutenvrije broodjes kreeg ik zelfs na 3 dagen zeuren nog niet. Alleen chocomel gedronken in restaurant (ongezellig), was op waterbasis en vonden we vies. Veel jong vriendelijk personeel dat langs elkaar heen werkt, waar is de leiding? Kortom: Basic, prima voor even een nachtje, maar te duur. Er zijn betere campings voor dezelfde prijs op het eiland.
Gereisd alleenreizend in juli 2017

Heerlijk chalet op mooie plek

Bianca, 29-7-2017

Wij verbleven 12 dagen in een 5 persoons chalet. Het chalet had een mooie ligging en was van alle gemakken voorzien. Het meubilair was netjes en de bedden goed. Voor onze dochter was er genoeg animatie op de camping en ook het zwembad viel bij haar in de smaak. Zeker een plek om weer naar terug te keren!
Gereisd familie in juli 2017

Toffe week op Texel

Michel, 9-7-2017

Camping op een erg groot terrein. Zeer rustig. Het sanitair is simpel maar netjes onderhouden. Wij moesten wel ver gaan of fietsen om naar het toilet te gaan, zeker zo'n 300 m. Het restaurant sluit op di en woe waardoor er dan ook geen broodjes service is. Wel spijtig tijdens het hoogseizoen. In het dorp, op zo'n 500 m, vind je een "Spar" supermarkt. Wij waren met de camper en hadden een erg mooie, grote plek in de duinen (Grutto). Al het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Het strand is op 2,8 km
Gereisd met partner in juli 2017

camping die rust uitstraalt

B.Boer, 1-7-2017

Goed is de ruimte en rust

Negatief dat in 2018 de kortingsprijzen voor 50+ prakties is verdwenen in voor en na seizoen.

Gereisd met partner in juni 2017

Onthaasting op en top

Dorine, 1-7-2017

Luxe chalets op een prachtige locatie in 5 minuten loop je in de duinen.
Gereisd met partner in februari 2017

Jolanda, 30-6-2017

Prachtige locatie midden in de duinen, rustig gelegen.
Gereisd familie in mei 2017

Wij komen zeker terug!

Stell, 14-6-2017

Wij waren hier 28 mei t/m 3 juni.

Bij aankomst vriendelijk geholpen bij de receptie. Prachtige camperplaats binnen de poort, rustig, veel privacy samen. Mooie camping gelegen in de duinen/bossen. Het kampeerterrein was goed verzorgd! Sanitair was schoon en netjes.

Wij komen zeker terug, plekje gereserveerd voor 2 week zomervakantie. Helaas buiten de poort, hoop dat deze ook goed gaat bevallen.

Gereisd met partner in juni 2017

Erg onaangenaam

D, 10-6-2017

Al aan de telefoon werd me duidelijk dat je als jong persoon op deze camping niet erg welkom bent. Mijn vrienden en ik allemaal in de twintig werden meerdere malen gewaarschuwd dat als er ook maar iets zou zijn we weg zouden moeten. We zijn twee stelletjes die gewoon leuk een weekendje Texel wilden beleven en rustig wilden camperen.

Eigenlijk meteen al deed de stroom van onze camperplaats het niet.

Later toen we voor de slagboom stonden om iets over 11 (die was open tot 11 uur) kwamen we met onze camper de camping niet meer op. Waardoor we dus op de parkeerplaats moesten overnachten.

Al met al niet erg fijn camperen!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooie natuurcamping

Kuipers, 3-6-2017

Wat een service, medewerkster komt bij opzetten caravan vragen of alles lukt, en dat in het drukke hemelvaartweekend. Camping is mooi gesitueerd midden in n prachtige natuur. Leuk uitkijktorentje met bosje bij t reigerveld. Wij stonden op reiger 34 welke nu ideaal was vanwege schaduw vanaf de middag, En t geluk dat onze buren er niet waren. Anders hadden we totaal geen privacy, omdat 2 caravans Verticaal naast ons stonden, waardoor wij ingeklemd waren. Als hier een regel voor was, iedereen op een rij naast elkaar was dit n prima plek! Leuk zwembad, wel koud, maar prima. Speeltoestellen zijn wel aanvernieuwing toe. Heerlijk fietspad naar zee, ook natuurgebied bij de mok en geul een aanrader, stiltegebied met prachtige wandeling naar t strand. Bunker nabij camping heerlijk Met een bakje koffie de zon zien ondergaan. Al met al komen wij wel terug zij het op een ander plek, de camping is gemoedelijk en ondanks de megadrukte keurig relaxed, onderhouden en schoon.
Gereisd familie in mei 2017

Gemoedelijke sfeer

R Schreuder, 28-5-2017

Camping in de duinen vlakbij Den Hoorn. Gastvrij en ontspannen ontvangst bij receptie, ze kunnen helpen om de caravan op de plaats te zetten.

Grote camping, toch hebben wij dat gevoel niet gehad, wij stonden op veld Tureluur. Reigerveld is groter en afhankelijk waar je staat drukker / minder in de duinen.

Sanitair schoon en voldoende douches (warm water) en toiletten, kleine afwasmachine aanwezig.

Fietsservice van Vermeulen op de camping, prima geregeld, vriendelijk en geduldig personeel.

Broodjesservice op de camping (lange wachtrij), met 5 minuten fietsen echter ook Spar met assortiment in het dorp.

De zee is zeker 30 minuten lopen, 10 minuten op de fiets.

Klein zwembad prima voor de kids en klein animatieprogramma.

Tips:

*meer wasbakken, zodat je niet tussen de afwassers / etensresten je tanden hoeft te poetsen.

* extra hulp bij broodjes service, lange wachtrijen bij volle camping.

* snackbar zou ik niet aanraden. Duurt lang en kwaliteit vond onvoldoende. Restaurant niet gebruikt

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Loodsmansduin Duinkampeerterrein in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Loodsmansduin Duinkampeerterrein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Loodsmansduin Duinkampeerterrein scoort een 7.43 uit 10 op basis van 129 reviews.