Camping Loodsmansduin Duinkampeerterrein ***

7,3

132 reviews over Camping Loodsmansduin Duinkampeerterrein in het Nederlands

Niet geweldig

Anne, 2-9-2017

Texel is een prachtig eiland maar deze camping gaan we niet nog een keer boeken. De hele camping moet draaien op scholieren die geen kennis van zaken hebben. Animatie bestaat uit studenten die hier hun onbetaalde stage doorlopen. Deed ons een beetje aan uitbuiting denken! En dat zou je niet verwachten voor deze prijs. Daarnaast wordt er met 2 maten gemeten. De een mag wel eerder de camping op en de ander niet.

De service is ver te zoeken. Lange rij bij de snackbar waar een scholier er helemaal alleen voor stond. Jammer dat je niet lopend met de kinderen naar het strand kan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prachtige plek

bianca, 31-8-2017

Heerlijk rustig en schoon. Aanrader.

Zwembad erg koud.

Neem een fiets mee want die heb je echt nodig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Nooit meer

Niet nog een keer, 30-8-2017

Onvriendelijk voor groepen. Wilden overdekt een broodje eten, het regende heel hard! Mochten nergens zitten. Uiteindelijk in het washok gegeten met 10 kinderen. De snackbar was heel erg druk en het personeel niet te genieten. Animatie heel vriendelijk maar mocht ons niet toelaten in de animatieruimte voor wat drinken van zijn baas.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Komen zeker terug MAARRRR

RKJ, 28-8-2017

Super camping, mooie plekken, maar wat jammer van al die auto's . Dat je bagagewagentje bij de tent mag staan is top die gebruiken wij als opslag maar die zie je ook niet omdat hij achter je tent staat maar het uitzicht voor velen tegen auto's aan is echt heel jammer van zo een mooie camping. Wat ook heel jammer was dat er met 2 maten gemeten wordt . Welke maat ligt aan wie je voor je hebt, er zit 1 iemand bij de receptie die beter niet teveel met de gasten te maken moet hebben, zeker niet vriendelijk ook niet tegen kinderen ( er kwamen meer klagende mensen uit de receptie met woorden die ik niet zal herhalen ) Plekken die om 10.00 al vrij waren of zelfs de avond ervoor mochten mensen niet eerder op dan 13.00 ! Als dit een vast beleid is is dat prima maar er waren ook veel mensen die wel veel eerder de plek op mochten dan 13.00 en nee die hadden niet een dag extra geboekt ( hebben even nagevraagd namelijk ) en ja de plekken waren afgemeld en het controleren was ook al netjes gedaan.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super week gehad

Just me, 24-8-2017

Eigenlijk vonden we alles top !

Mooie chalets, mooie natuur, rustig park, lekkere broodjes, vriendelijk personeel.

Misten wel een campingwinkeltje met wat basis produkten......maar ach !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Voldoet in de basis.

Caro, 5-8-2017

Buiten de poort zijn later camperplaatsen toegevoegd, de ligging ervan is handig omdat je makkelijk laat 's avonds thuis kunt komen als de poort al gesloten is. Ook ziet het er leuk uit met kleine duintjes tussen de plaatsen. Maar helaas: De plaatsen zijn kleiner dan camperplaatsen binnen de poort en kosten hetzelfde. Alleen erg kleine bijzettenten passen naast je camper. Er zijn geen waterkranen her en der. Het sanitair is ver weg -neem een fiets mee!- en sterk verouderd. Kapotte wastafels, geen spiegels, geen handzeep in het toilet, wel wc papier, her en der vies, zwerfvuil -ook op het terrein. Wifi is te zwak, zelfs om mail binnen te halen laat staan om op internet te surfen. Elke ochtend wordt je wakker van de grote vrachtwagen van de leverancier en komt een aantal keren en vuilniswagen Verse lekkere broodjes, maar de beloofde glutenvrije broodjes kreeg ik zelfs na 3 dagen zeuren nog niet. Alleen chocomel gedronken in restaurant (ongezellig), was op waterbasis en vonden we vies. Veel jong vriendelijk personeel dat langs elkaar heen werkt, waar is de leiding? Kortom: Basic, prima voor even een nachtje, maar te duur. Er zijn betere campings voor dezelfde prijs op het eiland.
Gereisd alleenreizend in juli 2017

Heerlijk chalet op mooie plek

Bianca, 29-7-2017

Wij verbleven 12 dagen in een 5 persoons chalet. Het chalet had een mooie ligging en was van alle gemakken voorzien. Het meubilair was netjes en de bedden goed. Voor onze dochter was er genoeg animatie op de camping en ook het zwembad viel bij haar in de smaak. Zeker een plek om weer naar terug te keren!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Toffe week op Texel

Michel, 9-7-2017

Camping op een erg groot terrein. Zeer rustig. Het sanitair is simpel maar netjes onderhouden. Wij moesten wel ver gaan of fietsen om naar het toilet te gaan, zeker zo'n 300 m. Het restaurant sluit op di en woe waardoor er dan ook geen broodjes service is. Wel spijtig tijdens het hoogseizoen. In het dorp, op zo'n 500 m, vind je een "Spar" supermarkt. Wij waren met de camper en hadden een erg mooie, grote plek in de duinen (Grutto). Al het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Het strand is op 2,8 km
Gereisd met partner in juli 2017

camping die rust uitstraalt

B.Boer, 1-7-2017

Goed is de ruimte en rust

Negatief dat in 2018 de kortingsprijzen voor 50+ prakties is verdwenen in voor en na seizoen.

Gereisd met partner in juni 2017

Onthaasting op en top

Dorine, 1-7-2017

Luxe chalets op een prachtige locatie in 5 minuten loop je in de duinen.
Gereisd met partner in februari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Loodsmansduin Duinkampeerterrein in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Loodsmansduin Duinkampeerterrein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Loodsmansduin Duinkampeerterrein scoort een 7.33 uit 10 op basis van 134 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: