Beoordelingen Vakantiepark Landal Sluftervallei****

Landal Sluftervallei****
441 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Sluftervallei****
Krimweg 102, 1795 LS, Texel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Sluftervallei**** in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Sluftervallei**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Sluftervallei scoort een 8,0 uit 10, op basis van 441 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Sluftervallei**** in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Sluftervallei****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Sluftervallei**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 179 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Sluftervallei**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Landal Sluftervallei**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Waddeneilanden. Vergelijk Vakantiepark Landal Sluftervallei**** met andere accommodaties in Texel.
Even geduld a.u.b.

8,5
7,8
7,3
7,6
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooi en rustig park maar veel minpunten dit jaar"vertalen
inge
7,0

19-08-2014 Vorig jaar zaten we in een 4EL huisje en ook al was dat huisje niet brandschoon, dit jaar was ons 8EL huisje echt vies. Er was niet gedweild, de deuren en kozijnen waren smerig, de kinderstoel was niet schoongemaakt en er lagen dode vliegen op de trap. Uiteraad bovenstaande gemeld bij de receptie en zij hebben de vloer alsnog gedweild maar zelf hebben we ook nog lopen schoonmaken. En dat voor 2000 euro! Mooie huisjes en mooie ligging maar erg prijzig! Daarnaast was er sprake van rietluis ivm het rieten dak. Het ene huisje heeft er meer last van dan het andere maar ons huisje zat onder. Eén slaapkamer was niet te gebruiken want daar zaten ze in het bed. Ook kropen ze in onze koffers en kleren. Hierover ook beklag gedaan. Het bleek een bekend maar onschuldig probleem. Een kleine vergoeding gehad maar dan nog was het onsmakelijk en heeft het ons veel ergernis bezorgd: elke ochtend en avond het bad uit moeten spoelen en kleding telkens moeten uitkloppen. De manager snapte dit niet zo.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuk park, prijs-kwal niet in verhouding"vertalen
mevrouw Kruidhof
8,0

11-08-2014 leuk park, alleen vonden wij het huisje erg klein en gedateerd.
het bedrag wat je hiervoor betaald (1200 euro voor een week) staat totaal niet in verhouding met wat je krijgt. Verder prima vermaakt

met jonge kinderen, 2014
"Geslaagde kindvriendelijke vakantie @ Wadden"vertalen
Nele Veirman
9,0

30-07-2014 Landal heeft ons weer bevestigd waar het voor staat. Wij waren op zoek naar een kindvriendelijke vakantie op de Wadden en deze locatie heeft alles waardoor dit gelukt is; zowel indoor als outdoor activiteiten.

met oudere kinderen, 2014
"Leuk weekend gehad!"vertalen
Anoniem
8,0

08-07-2014 We hebben een erg leuk weekend op Landal Sluftervallei gehad!
We zaten in een 'oud' huisje voor 6 personen met z'n vieren.
Het huisje ziet er van de buitenaf uit als een schuur maar van binnen is het erg mooi. Was goed schoon bij ons en rijk uitgerust. Geen afwasmachine aanwezig maar daar konden we mee leven. Omgeving is prachtig, ons huisje lag ook op een prachtige plek. De nieuwe huizen zien er geweldig uit, wel minder mooie ligging t.o.v. de oudere huisjes. Persoonlijk zou ik voor de oude huisjes gaan aangezien deze waarschijnlijk stukken goedkoper zijn en deze ook prima zijn. Ongeveer 15 minuten vanaf het strand en 20 minuten vanaf de vuurtoren (lopend. Met de auto doe je er 2 minuten over naar het strand.

met vrienden, Juni 2014
"Leuk park voor jonge gezinnen."vertalen
w_h
7,0

06-08-2014 Huisjes zijn netjes, schoonmaak voldoende.

Buitenkant van de 2 onder 1 kap bungalows zijn gedateerd, het interieur van de bungalow was prima.

Receptie is enthousiast en behulpzaam.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Mooi, kleinschalig park, wel nieuw huis boeken"vertalen
amy
9,0

27-06-2014 Wij hebben in het laagseizoen in het nieuwe 8 persoons extra luxe huisje gezeten. De prijs hiervoor was prima, in het hoogseizoen te duur voor ons. Het huis (groter dan ons eigen huis) was super! Hele mooie inrichting! Wasmachine, droger, sauna, zonnebank en bubbelbad! Wel jammer dat er als extra luxe geen handdoeken inbegrepen zijn. De omgeving van de oudere huisjes is wel leuker en meer prive. Het nieuwe gedeelte is meer een wijkgevoel ipv duingevoel. Er mag wel een grote schoonmaak door het huis. Het park is kleinschalig, prima zwembad en speeltuintjes voor een driejarig meisje. Voor oudere kinderen, rond 10 jaar is het niet zo leuk denk ik. Het strand is goed te bereiken met de fiets (10 min), lopend (30 min) of de auto (5 min)
Restaurant is prima, snackbar ook. Winkeltje duur ter vergelijking met Jumbo in het dorpje verderop. Maar het parkwinkeltje heeft wel veel!
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met onze meisjes van 3 jaar en 7 weken oud.

"Helaas!!!"vertalen
Gerard Derksen
3,0
3,0
7,0

20-06-2014 Alles voor een fijne week met kinderen en kleinkinderen geregeld, dachten we. Reis naar prima! Boottocht prima! Park ligging prima! Ontvangst prima! Huisje ( € 820,- zonder voorjaarskorting voor 1 week) 6e nr 207 eerste indruk is een schuurtje! Inrichting gedateerd en niet schoon, bij ontvangst een schoonmaakpakket met tablets voor vaatwasser echter deze laatste niet gevonden! Gelukkig goed weer dus veel weg en genieten van Texel. Park voor wat betreft de oudere huisjes aan een grondige revisie toe en 6e is meer 4e voor 6 volwassenen gewoon te klein. Tip, zorg voor verduisterende gordijnen nu plakt iedereen met kleine kinderen de ramen af met vuilniszakken daar de oranje/gele jaren 50 gordijnen alle licht doorlaten (geeft een zonnig kleurtje in het huisje dat wel).

"Gedateerd en niet schoon"vertalen
mvloedbeld
4,0

13-06-2014 het park ligt heel mooi maar de huisjes zijn erg gedateerd.
Het meest vervelende was dat ons huisje niet schoon was. Vies servies, badkamer en toilet niet schoon, groen eromheen vies.
Daarnaast lawaai-overlast van de camping

"Heerlijk lang weekend!"vertalen
Joyce

14-06-2014 Heerlijk huisje, prachtige omgeving, prima faciliteiten

Mei 2014
"Mooi park"vertalen
armiva
9,0

30-06-2014 Bijna elk jaar komen wij in dit park. De bestaande bungalows zijn inderdaad wel aan een renovatie toe. De ligging van het park is zeer mooi. De hond heeft het ook prima naar zijn zin gehad, lekker wandelen door de duinen en het bos naast het park. Ook de zee en het strand zijn heerlijk voor de hond. 3x uit eten geweest in de Kajuit. Prima bediening en lekker eten. Ook de hond mocht mee. Wij komen zeker weer terug. Helaas zijn de luxe bungalows ons te duur.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?