Beoordelingen Vakantiepark Landal Sluftervallei****

Landal Sluftervallei****
432 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Sluftervallei****
Krimweg 102, 1795 LS, Texel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Sluftervallei**** in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Sluftervallei**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Sluftervallei scoort een 8,0 uit 10, op basis van 432 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Sluftervallei**** in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Sluftervallei****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Sluftervallei**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 179 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Sluftervallei**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Landal Sluftervallei**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Waddeneilanden. Vergelijk Vakantiepark Landal Sluftervallei**** met andere accommodaties in Texel.
Even geduld a.u.b.

8,5
7,8
7,3
7,6
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, 2014
"Leuk weekend gehad!"vertalen
Anoniem
8,0

08-07-2014 We hebben een erg leuk weekend op Landal Sluftervallei gehad!
We zaten in een 'oud' huisje voor 6 personen met z'n vieren.
Het huisje ziet er van de buitenaf uit als een schuur maar van binnen is het erg mooi. Was goed schoon bij ons en rijk uitgerust. Geen afwasmachine aanwezig maar daar konden we mee leven. Omgeving is prachtig, ons huisje lag ook op een prachtige plek. De nieuwe huizen zien er geweldig uit, wel minder mooie ligging t.o.v. de oudere huisjes. Persoonlijk zou ik voor de oude huisjes gaan aangezien deze waarschijnlijk stukken goedkoper zijn en deze ook prima zijn. Ongeveer 15 minuten vanaf het strand en 20 minuten vanaf de vuurtoren (lopend. Met de auto doe je er 2 minuten over naar het strand.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Mooi, kleinschalig park, wel nieuw huis boeken"vertalen
amy
9,0

27-06-2014 Wij hebben in het laagseizoen in het nieuwe 8 persoons extra luxe huisje gezeten. De prijs hiervoor was prima, in het hoogseizoen te duur voor ons. Het huis (groter dan ons eigen huis) was super! Hele mooie inrichting! Wasmachine, droger, sauna, zonnebank en bubbelbad! Wel jammer dat er als extra luxe geen handdoeken inbegrepen zijn. De omgeving van de oudere huisjes is wel leuker en meer prive. Het nieuwe gedeelte is meer een wijkgevoel ipv duingevoel. Er mag wel een grote schoonmaak door het huis. Het park is kleinschalig, prima zwembad en speeltuintjes voor een driejarig meisje. Voor oudere kinderen, rond 10 jaar is het niet zo leuk denk ik. Het strand is goed te bereiken met de fiets (10 min), lopend (30 min) of de auto (5 min)
Restaurant is prima, snackbar ook. Winkeltje duur ter vergelijking met Jumbo in het dorpje verderop. Maar het parkwinkeltje heeft wel veel!
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met onze meisjes van 3 jaar en 7 weken oud.

"Helaas!!!"vertalen
Gerard Derksen
4,0
3,0
3,0
7,0

20-06-2014 Alles voor een fijne week met kinderen en kleinkinderen geregeld, dachten we. Reis naar prima! Boottocht prima! Park ligging prima! Ontvangst prima! Huisje ( € 820,- zonder voorjaarskorting voor 1 week) 6e nr 207 eerste indruk is een schuurtje! Inrichting gedateerd en niet schoon, bij ontvangst een schoonmaakpakket met tablets voor vaatwasser echter deze laatste niet gevonden! Gelukkig goed weer dus veel weg en genieten van Texel. Park voor wat betreft de oudere huisjes aan een grondige revisie toe en 6e is meer 4e voor 6 volwassenen gewoon te klein. Tip, zorg voor verduisterende gordijnen nu plakt iedereen met kleine kinderen de ramen af met vuilniszakken daar de oranje/gele jaren 50 gordijnen alle licht doorlaten (geeft een zonnig kleurtje in het huisje dat wel).

"Gedateerd en niet schoon"vertalen
mvloedbeld
4,0

13-06-2014 het park ligt heel mooi maar de huisjes zijn erg gedateerd.
Het meest vervelende was dat ons huisje niet schoon was. Vies servies, badkamer en toilet niet schoon, groen eromheen vies.
Daarnaast lawaai-overlast van de camping

"Heerlijk lang weekend!"vertalen
Joyce

14-06-2014 Heerlijk huisje, prachtige omgeving, prima faciliteiten

Mei 2014
"Mooi park"vertalen
armiva
9,0

30-06-2014 Bijna elk jaar komen wij in dit park. De bestaande bungalows zijn inderdaad wel aan een renovatie toe. De ligging van het park is zeer mooi. De hond heeft het ook prima naar zijn zin gehad, lekker wandelen door de duinen en het bos naast het park. Ook de zee en het strand zijn heerlijk voor de hond. 3x uit eten geweest in de Kajuit. Prima bediening en lekker eten. Ook de hond mocht mee. Wij komen zeker weer terug. Helaas zijn de luxe bungalows ons te duur.

met oudere kinderen, Mei 2014
"Fantastisch park heerlijk huisje"vertalen
axiom1
10,0

20-05-2014 een heerlijke plek om te relaxen en je op te laden voor een druk leven.

met een groep, 2014
"Fantastisch park"vertalen
Keet
10,0

20-04-2014 Heerlijke vakantie gehad! We hadden een luxe 8 persoonshuisje besteld, maar kregen een upgrade naar een 10L huisje. En wat voor een!!!! Lekker ruim en licht ingericht, fantastisch. Als je hier niet tevreden mee kunt zijn, dan ben je nergens tevreden. Mooie ligging, vlak bij de wandelroute naar de vuurtoren en de duinen. Heerlijk!!

met partner, Apr. 2014
"Zeer slechte schoonmaak, jammer maar helaas."vertalen
Michelle
1,0
6,0

15-07-2014 Bij aankomst om 13:00 was ons huisje (nr 34) nog niet schoon, daarom tot 15:00 gewacht. Toen we in het huisje kwamen vroegen wij ons af waarom we moesten wachten zo vies was alles nog!
- Zeer vieze glazen in de kast
- Bestek was smerig net als de besteklade
- Er lag een hoop zand in de badkamer
- Afzuigkap had al jaren geleden vervangen moeten worden, zat onder dikke laag vet en kleefden haren aan.

De receptie hebben wij dezelfde middag op de hoogte gesteld van de gebreken. Er is toen afgesproken dat er opnieuw een schoonmaker zou komen. Die kwam pas om 20:45 uur en kwam zonder aanbellen binnenvallen! Hij heeft met een stofzuiger een beetje zand weggehaald. Maar dat was het dan. Dit kun je geen schoonmaak noemen. De receptie zou ons bellen nadat de schoonmaak was geweest. Dit is niet gebeurd.

Wij zijn echt zwaar teleurgesteld in de gang van zaken bij dit Landal park. Dat de huisjes gedateerd zijn maakt niet uit, dat is geen excuus om ze niet goed te onderhouden en schoon te maken.

met partner, Mrt. 2014
"Heerlijk genieten."vertalen
Tineke v.d. Berg
9,0

02-04-2014 prima huisje (6), iedere morgen werd er een heerlijk ontbijt gebracht, heerlijk gegeten in het restaurant, lekker gefietst, we hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad, daar kunnen we dus geen beoordeling over geven, maar we zijn er heerlijk tot rust gekomen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?