8,2

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Landal Sluftervallei***** bij :

592 reviews over Vakantiepark Landal Sluftervallei in het Nederlands

Fijn kort bij de duinen

R M.T.J v. Amstel, 12-8-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen7

rust en veel natuur we gaan hier al jaren naar toe ook voor de vogels
    Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijk midden in de natuur

Carla, 29-7-2017
    • Onderkomen8

De huisjes zijn mooi vrij gelegen. Je hebt niet het idee dat het park toch vrij groot is. Er is veel rekening gehouden met je privacy rondom het huisje. Het huisje was schoon en ruim.

Het park ligt tegen de duinen aan. Vanaf het park kun je prachtige fietstochten maken. De receptie heeft routekaarten.

Bij aankomst werden we verrast met een warm hapje om de wachttijd voor inchecken aangenaam te maken.

Het restaurant was wel vrij prijzig.

Gereisd met partner in maart 2017

prachtig park

Bert Pas, 29-7-2017
    • Onderkomen10

Mooie bungalow en ruimte om je heen
    Gereisd met partner in juni 2016

We komen terug

CB, 27-7-2017
      • Onderkomen8

Wat een fijn park De huisjes aan de buitenzijde zijn wat gedateerd, maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt aan de binnenzijde: volledig gemoderniseerd! Prima keuken, mèt combi-magnetron èn vaatwasser! Goede stevige bedden, voldoende kastruimte. Mooie woonkamer, sfeervol ingericht.

De WiFi in het huisje was echt perfect: snel, betrouwbaar. De betaling van een kleine € 30,00 voor een hele week meer dan waard, zeker met twee opgroeiende pubers :-)

Het restaurant biedt een volledige kaart, met voor ieder wat wils. De winkel op het park is erg duur -maar op welk park is dat niet? Voor boodschappen beter even naar de Plus in De Cocksdorp.

Het zwembad is net groot, maar wel compleet: glijbaan, bubbelbank en bubbelbad. Stroomversnelling en een apart peuterbadje. Watertemperatuur erg aangenaam. Er is geen professioneel toezicht in het zwembad.

Texel is een prachtig eiland. De regenbuien die de rest van het land tartten, waaiden hier allemaal over.

We komen zeker een keer terug. Naar Texel sowieso, misschien op een ander park.

Gereisd familie in juli 2017

Mooi park, mooie omgeving

Armiva, 11-7-2017
      • Activiteiten7
      • Onderkomen8

We waren hier een midweek. Wij zijn al vaker op dit park geweest. Bungalows midden in de duinen. Dichtbij het strand en bos. Heerlijk gewandeld met de hond. De bungalows zijn gerenoveerd. Gezellig inrichting. Wij hadden een 6 persoons bungalow met een grote badkamer en een windscherm.

Toen wij een bakje koffie wilden drinken zagen wij dat de glazen vies waren, dus eerst maar in een sopje gedaan. 's Avonds wilden we wat drinken en ook de glazen waren vies. Woensdagavond wilde ik een schaaltje pakken en die waren echt goor. Bij de receptie aangegeven, maar er werd niet veel mee gedaan. Ja, ik kon wel een vaatwas tablet mee krijgen.

Dinsdag kwam er iemand van het park aan de deur met een flas wijn.Omdat er een jarig was. Vonden wij wel heel attent.

Helaas was het restaurant dicht deze periode ivm verbouwing.

Vrijdag ging deze weer open. Wij hebben daar nog even gekeken en het is heel mooi geworden.

Gereisd met partner in juli 2017

Goeie matras maar wel last gehad van bedvlooien.

Allister, 10-7-2017
      • Activiteiten6
      • Onderkomen5

Er was bijna geen plek te vinden in de kamer waar niets op aan te merken was. Stof, vlekken op de vloeren, druipsporen...en vlooien!!!
      Gereisd met vrienden in juli 2017

We zouden het zo weer over doen

Adw, 10-7-2017
      • Activiteiten9
      • Onderkomen8

We hadden een 10-persoons minder validen bungalow. Het is ook echt een mindervalide bungalow. Zeker geen invalide bungalow. In de slaapkamer beneden wel ruim voldoende plaats voor een hoog/laag bed. Daarentegen ligt er naar de badkamer een drempeltje wat niet handig is als er een tillift gebruikt moet worden. De hulpmiddelen hadden wij besteld kwamen bij omringwinkel Texel, dat was goed geregeld. Zeer goede service. We hebben alleen wel de technische dienst moeten bellen (die snelt er plaatse waren) om alles even om te bouwen. We kwamen zodoende ook beddengoed tekort wat na 1 belletje ook snel ter plaatse was.

verder was het schoon, lekker ruim! Wel een nadeel dat er boven vloerbedekking ligt op de slaapkamer en weinig kastruimte voor kleding boven.

Wat wij echt minder vonden dat ons zoontje van 4 continu weg kon lopen, er is geen omheining aanwezig. En auto's rijden dan al snel te hard, onze bungalow zat vrijwel meteen aan de weg (402).

Het is wel een hele mooie omgeving!

Gereisd familie in juli 2017

Locatie mooi, bungalows vies

Wilhelmina, 8-7-2017
      • Activiteiten6
      • Onderkomen3

Locatie is prima maar de schoonmaak van de bungalows laat veel te wensen over, vies zelfs.

Vloer, ramen, keuken echt vies. Heel veel stof in de bungalow.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Fijn park, prachtige accommodatie

Ann, 2-7-2017
      • Onderkomen9

We verbleven in een 8 p (EL extra luxe) accommodatie. Was top!
      Gereisd familie in juni 2017

Niet schoon en injectiespuit gevonden

Yvette, 1-7-2017
      • Onderkomen4

Wij zijn in mei 2017 in een villa 4 EL geweest van vrijdag tot maandag. De hoge prijs (€ 770,00) staat niet in verhouding tot het gebodene. En dan heb ik het met name over de hygiëne. Een lamp boven de eettafel die vol zat met spinnenwebben, niet zo fris boven het eten. Afzuigrooster in de keuken te vies voor woorden, en dat in een keuken. Overal waar het boven ooghoogte was, was het vies. Verder ook overal spinnenwebben, ragen langs plafonds en muren zou wellicht goed zijn. Onder de bedden vol met stof, duidelijk overal omheen gedweild, maar nergens onder. En tot overmaat van ramp vonden wij op de woonkamervloer een injectiespuit, terwijl wij er met twee kleine kinderen verbleven. Ondanks het invullen van het beoordelingsformulier geen enkele reactie van Landal ontvangen. Dat had ik zeker wat betreft de injectiespuit wel verwacht. Voor deze prijs moet een accommodatie brandschoon zijn!
      Gereisd familie in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Sluftervallei in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Sluftervallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Sluftervallei scoort een 8.17 uit 10 op basis van 599 reviews.