Beoordelingen Vakantiepark Landal Sluftervallei****

Landal Sluftervallei****
452 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Sluftervallei****
Krimweg 102, 1795 LS, Texel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Sluftervallei**** in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Sluftervallei**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Sluftervallei scoort een 7,9 uit 10, op basis van 452 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Sluftervallei**** in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Sluftervallei****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Sluftervallei**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 184 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Sluftervallei**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Landal Sluftervallei**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Waddeneilanden. Vergelijk Vakantiepark Landal Sluftervallei**** met andere accommodaties in Texel.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,8
7,3
7,6
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, 2014
"Slechte service"vertalen
Arnoud Both
3,0
2,0
6,0

19-09-2014 Na 10 dagen op vakantie te zijn geweest op het eiland Texel er toch teleurstellend op terug moeten kijken. Nadat het huisje gecontroleerd was of dat er borg ingehouden moest worden was alles goedgekeurd. Wij hebben niet direct onze borg terug gekregen aan de balie dus gingen er van uit dat we deze digitaal teruggestort zouden krijgen. Hierop hebben wij een maand gewacht maar we hebben niks meer te horen gekregen van het park. Vervolgens hebben we meerdere malen gebeld naar het park(5x) om te vragen hoe het met onze borg zat. 5x zouden we terug gebeld worden door iemand van de administratie omdat die op dat moment niet aanwezig waren. We zijn geen enkele keer terug gebeld door de administratie en zitten nu nog steeds met de vraag of we die borg terug krijgen. Stel dat we deze niet terug zouden krijgen zou het op zijn minst op zijn plaats zijn om dit te melden via een e-mail. Ook dit is helaas niet gebeurd. Zonde om een leuke vakantie achteraf zo te bekijken.

met partner, Sept. 2014
"Super klantvriendelijk!!"vertalen
m. van vegten
8,0

12-09-2014 iedereen was er gevraagd en ongevraagd op uit om het mij als gast naar de zin te maken, ook in ongewone situaties.

met partner, Sept. 2014
"Schitterend huisje !"vertalen
R
10,0

16-09-2014 Vorige week in een 8 persoons extra luxe huisje ( 451 )gezeten op het park.

Wat zijn deze huisjes schitterend, en ook echt van alle gemakken voorzien !
echt een super investering gedaan door het park om deze huizen te realiseren.

Eten in het restaurant prima ! , even gevraagd of de hond mee mocht en ook dat was geen enkel probleem, lekker rustig tafeltje zodat niemand last van ons had.

Zwembad is niet heel groot of speciaal, maar voldoet zeker.

Al het personeel wat ik gezien/gesproken heb, ga zo door !
Zo klantvriendelijk als ze hier waren, zie je ze niet veel.... dit personeel weet nog hoe het hoort,

En kwa ligging van het park, weinig op aan te merken.
Alles is goed bereikbaar.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Landal Sluftervallei...

met oudere kinderen, Sept. 2014
"Heerlijk plek"vertalen
francis van dijk
7,0

08-09-2014 Wij hadden een 6 persoonshuisje en deze was redelijk schoon. Geweldige ligging. Zwembad was lekker warm en heerlijk rustig. Ik kom weer

met partner, Aug. 2014
"Fijne vakantie gehad"vertalen
Esther
9,0

14-09-2014 Vanaf eind augustus twee weken in een luxe 6 persoons huisje verbleven. We troffen het huis goed schoongemaakt aan en alles was aanwezig om een fijne, ontspannen vakantie te vieren. Het is ongeveer 10 minuten op de fiets naar het strand.
Het enige minpunt vonden wij dat de huizen zo dicht op elkaar staan. Je hebt weinig privacy op je terras. Maar zolang je buren hebt die een beetje rekening met elkaar houden, is ook dat geen probleem.
Iemand had aangegeven dat er rietluis in de huisjes is. Dat klopt inderdaad maar je hebt hier totaal geen last van. Het is erg onschuldig; bovendien moet je goed kijken om ze te vinden.

met partner, Aug. 2014
"Volgend jaar weer!"vertalen
Diana
9,0

09-09-2014 Wij zijn een week op de Sluftervallei geweest.Ik kan niet anders zeggen dan dat het een mooi park is,waar de huisjes zo staan dat je veel privacy hebt,het personeel supervriendelijk is en het eten in het restaurant superlekker is.Prachtige omgeving midden in de duinen.Wij hadden een 4 persoonshuisje met z'n tweetjes,goed te doen!Redelijk schoon huisje,heerlijke bedden.Kortom,onze vakantie is geslaagd geweest,volgend jaar weer!

"Super weekend!"vertalen
Nathalie Cox
7,0

01-09-2014 Vandaag teruggekomen van een super weekend op Texel. Van tevoren de negatieve recensies gelezen over de 4E huisjes, dus beetje huiverig over onze accommodatie. Dat was absoluut niet nodig geweest, want we hadden een super huisje! Huisje 30 lag pal aan de speeltuin, was erg schoon van binnen en bedden waren prima. Park biedt veel leuke speeltuinen en je kunt er heerlijk wandelen. We hebben de ouder-kind tandems gehuurd en het eiland verkend. Voor ons was het een super weekend met ook nog een prachtig weer. We gaan er zeker nog eens heen.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heerlijk park midden in de natuur"vertalen
José
8,0

05-09-2014 Hier nu voor de 2e keer geweest in een 'oud' huisje. Dit keer zaten we aan de andere kant van het park, en had je nog meer het idee echt in de natuur te zitten. Een heerlijk park op een mooie lokatie. Huisjes zijn gedateerd maar prima. Alles is aanwezig, wij zaten met 6 personen in een 8-persoonshuisje en hadden ruimte genoeg. Iedere ochtend verse broodjes in de supermarkt, waar je eigenlijk nooit mis greep. Het enige minpunt zou het zwembad kunnen zijn. Dit mag wat mij betreft iets kindvriendelijker met wat extra toestellen voor de kleintjes en een grote glijbaan voor de grotere. Verder wel hele leuke speeltuinen op het park en een waterspeeltuin voor mijn zoontje van 4 jaar, die heeft de tijd van zijn leven gehad.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prijs/kwaliteit niet verhouding oud & vies"vertalen
RA
2,0
3,0
5,0

20-08-2014 Een week geboekt 11 tm 18 augustus.
huisje 127, oude vieze bende!!1
Vieze vaat in de kastjes, toilet bril vies aan de onderkant, alles is oud en vies overal lag nog zand op de grond. vieze eierschillen op het terras en zo kan ik nog wel door gaan.
Klacht indienen bij de receptie, daar is niet mee gedaan. Beloofde schoonmaak moest na 5 dagen nog komen. Dochter van 8 jr viel in de nacht iedere keer uit bed.Bed staat scheef en oud matras. We zijn eerder vertrokken naar huis. schande wat ze voor zo'n huisje aan huur vragen. We maken vaak gebruik van Landal en zijn op veel Landalparken geweest dit is ronduit de slechtste. Jammer want de ligging is prachtig.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"We gaan zeker nog eens terug!"vertalen
Renate Moers
8,0

01-09-2014 Wij zaten in een nieuw huisje, 6 persoons, luxe. De accommodatie is ons zeer goed bevallen. Ruim, gezellig, modern en schoon. In het park is ruim voldoende te doen voor kinderen, bij goed weer en slecht weer. Erg leuk! Volwassenen kunnen zich hier ook prima vermaken. Verder kun je er heerlijk uit eten gaan, terwijl de kinderen zich bovendien in het restaurant prima kunnen vermaken als ze klaar zijn met eten. Je kunt een oogje in het zeil houden en nog even gezellig natafelen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?

Bent u de eigenaar?