Vakantiepark Kamperfoelie *****

Ongekende luxe

Mario Boontje, 20-1-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Mooie schoone zeer goed onderhouden luxe huizen op een fraai aangelegd kleinschalig park met veel privacy. Dicht bij bos, zee en duinen. En het centrum van De Koog
Gereisd met partner in januari 2016

Fijne week.

Ineke en Sjef Laboyrie, 17-10-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Een mooie villa op een mooie locatie, uitzicht was heel weids ,goed schoon.

we hebben met onze kinderen en kleinkinderen (tweeling) Genoten

Alles was aanwezig, een super huis met alles er op en aan.

Centrum op loopafstand ,winkels, strand, bos, heide en restaurants dicht bij de Koog.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Leuk park!

Roos, 3-5-2015
  • Activiteiten3
  • Onderkomen9

Wij zijn vorig jaar oktober geweest in huisje 81. Super huisje, wij hebben een hond en die vond het geweldig en mooie afgesloten tuin zodat hij los kon lopen. Mijn ouders hebben een paar jaar geleden ook al in huisje 81 met 2 ouderen en dat is ook prima! Dit jaar gaan wij in huisje 43 ( oktober ) dit keer met 2 honden! Fijn dat dat gewoon kan! Zeker een aanrader , vooral schoon, nette meubels. Huisjes waar je je echt thuis voelt!
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kamperfoelie bij:

Februari midweek. Heerlijke vakantie met sneeuw!

jankooijman, 6-2-2015
    • Activiteiten8
    • Onderkomen10

Huisje 71 is van alle gemakken voorzien. Prachtig uitzicht. Fantastisch! Heerlijke bedden. Grote tuin.
    Gereisd met vrienden in februari 2015

Heerlijk!

Antoinette, 2-1-2015
    • Onderkomen9

Geweldig klein parkje toch bijna in het centrum van De Koog.centraal op Texel gelegen. Lekkere ruime luxe Villa. We hadden nummer 63 al 2 keer nu helemaal gerenoveerd. Nieuwe badkamer met Whirlpool. Superschoon ook!

Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

Comfortabel en goed schoon, luxe bungalow.

Marianne van der Borg , 22-6-2014
    • Onderkomen9

Voor het 7 jaar verblijven mijn ouders (80+) en wij op dit park, deze keer in bungalow 63 en in één woord geweldig. De gehele inrichting, op de keuken na, is compleet gemoderniseerd en geheel up to date. De fraaie tuin heeft een windvrij terras en een vrij uitzicht.

Ook alle lof voor de medewerkers van Texelvakanties! Zo vriendelijk en voorkomend! Een aanrader voor iedereen die veel comfort en een super ligging op prijs stelt!

Gereisd met partner in juni 2014

Kamperfoelie is genieten voor een correcte prijs

Anneke, 20-8-2013
    • Onderkomen9

Wij komen al jaren naar Kamperfoelie maar zijn dit jaar voor de eerste keer elders geweest, we misten onze Kamperfoelie die onze vakantie compleet maakt. Prijs/kwaliteit is hier zeer correct en een prima service. In de toekomst enkel nog Kamperfoelie !
    Gereisd met vrienden in oktober 2012

Heerlijke plek

Ineke en Sjef Laboyrie, 30-5-2012
    • Onderkomen8

Wij waren met zijn vieren in nr. 45. Deze was duidelijk in een klassieke stijl ingericht. Maar het ontbrak aan niets. Van lucifer tot aan wasmachine alles was er. Netjes en schoon, dus wat wil je nog meer. Het is een woning op de

de hoek met een lap tuin er omheen. Achter uitgang naar de winkels was een toppertje. Lekker rustig gelegen, vlakbij het strand dus wij hebben een weekje genoten.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Mooie huizen met een prima ligging

Carmen, 7-4-2012
    • Activiteiten7
    • Onderkomen10

Niets dan lof. Ruime woning, goed en mooi ingericht, grote tuin. geen standaard huisje als landal of centerparcs. Ligging perfect. Aardige mensen. We vertellen het door en komen zeker nog een terug.
    Gereisd met oudere kinderen in maart 2012

Een fantastische plek

Ans en Hans, 14-8-2011
    • Onderkomen9

Wij gaan ieder jaar naar Texel. Het is een geweldig eiland voor jong en oud. Dit jaar waren wij via Texelvakanties op Kamperfoelie 71, een villa met een ideale ligging met veel rust en ruimte op een heerlijk park met allemaal prachtige vrijstaande villa's. Het zijn complete bungalows en ook gratis draadloos internet. Alles ziet er schoon en netjes uit en alles is op loopafstand. In de speeltuin zijn voldoende speeltoestellen aanwezig. Kortom, we komen hier zeker terug!
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kamperfoelie bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Kamperfoelie in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Kamperfoelie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Kamperfoelie scoort een 8.31 uit 10 op basis van 29 reviews.