Beoordelingen Bed and Breakfast Isola Bella

Isola Bella
14 beoordelingen
Beoordelingen Bed and Breakfast Isola Bella
Rozendijk 16, 1791 PE, Texel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Isola Bella in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Isola Bella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bed and Breakfast Isola Bella scoort een 8,3 uit 10, op basis van 14 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Isola Bella in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Isola Bella, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bed and Breakfast Isola Bella de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 18 vakantiefoto's van Bed and Breakfast Isola Bella vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Waddeneilanden. Vergelijk Bed and Breakfast Isola Bella met andere accommodaties in Texel.
Even geduld a.u.b.

7,3
8,2
7,8
8,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, 2014
"Echt vakantie."vertalen
Lilian van der scho...
8,0

11-10-2014 Warme mensen die ons een hele fijne midweek gaven. Prima bedden, prima badkamer, lekker ontbijt, fijne gezamelijke ruimte. Kortom zeer zeker van herhaling vatbaar.

Met partner, Okt. 2014
"Leuke B & B!"vertalen
Arianne
9,0

06-10-2014 1 nacht verbleven in Isola Bella, schone mooie kamer met lekkere bedden en eigen toilet/douche! 's Morgens een heerlijk ontbijt met verse jus en zelfs opgeschuimde melk voor in de koffie: heerlijk! Voor herhaling vatbaar!

Met oudere kinderen, Mrt. 2014
"Prima"vertalen
R van Viegen
8,0

05-05-2014 We hebben hier met ons zessen overnacht, eigenaren heel gastvrij, eten prima ontvangst overigens ook goed. Bedden slapen goed. Geheel is een keurig verbouwde boerderij, ziet er erg goed uit. Sfeertje is goed en je kunt binnen vallen wanneer je wilt. Je wordt geholpen voor leuke uitjes tips door de eigenaren. Helemaal perfect. Prijs kwaliteit verhouding naar onze smaak heel goed.

Met vrienden, Aug. 2013
"Mooie plaats"vertalen
Kuystermansen jonge...

08-08-2013 De b&b isolatie Bella ,
Nette kamers vriendelijke mensen ,zeker voor herhaling vatbaar !

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Nooit meer."vertalen
Elly Snijder
5,0
4,0
3,0
3,0
8,0

23-07-2013 Bed en Breakfast Isola Bella is alleen voor mensen die van sociale contacten houden met andere mensen en van biologisch eten. De omgeving is mooi maar we hadden door het schuine dakraam ook helemaal geen zicht naar buiten. De buurt is wel rustig. Leuk een haan te horen kraaien 's morgens. De eigenaren vind ik erg onpersoonlijk. Prijs/kwaliteitverhouding? Te duur voor wat je krijgt. De eetkamer vond ik rommelig met te veel spulletjes die ook te koop aangeboden werden. De staat van de kamer was goed, de kamer was erg klein. Er hingen ook twee wanddecoraties waar en prijs op stond, kon je ook kopen... Kamer wel netjes. Schone badkamer. Wel een kindvriendelijke accommodatie. Echter als je als stel of als familie komt zonder kinderen lijkt het dat je er niet bij hoort.

Met partner, Aug. 2012
"We hadden er meer van verwacht"vertalen
tomaatoos
5,0
4,0

03-08-2012 B&B in een verbouwde boerenschuur. In de B&B een grote gemeenschappelijke ruimte met een lange eettafel, een kinderhoek, bank en zitje. Keuken waarin je eventueel zelf je potje kunt koken. Eigenaren zijn vriendelijk en ontbijten s'ochtends, samen met hun zoontje, met de aanwezige gasten aan de lange tafel mee.
De prijs-kwaliteit vonden we echter niet in verhouding. Als je op je privacy gesteld bent en niet op zoek bent naar interactie met andere gasten is deze B&B geen aanrader, aangezien je met de andere gasten de gemeenschappelijke ruimte, de kleinere huiskamers en de keuken en koelkast moet delen.
De kamer en badkamer vielen tegen: te klein met als bijkomend nadeel dat het bed onder de schuine wand van het dak staat. Daarnaast is de kamer erg gehorig, we hebben last gehad van gasten die tot diep in de nacht gebruik maakten van de gemeenschappelijke ruimte beneden. Daarnaast hadden een aantal gasten hun baby's/kinderen mee die ook de nodige geluiden produceerden.
Verzorgd ontbijt.

Met partner, Juli 2011
"Gezellig en goed toeven"vertalen
Trees
9,0

28-07-2011 Zeer gastvrije en gezellige eigenaren en informeren je over de meest mooie plekjes op Texel.
Het ontbijt was heerlijk. De kamer is wat klein en ik miste een tafel/ stoel en tv op de kamer. Daardoor vind ik prijs/ kwaliteit net iets te duur en ik heb toch vaak in andere B en B overnacht.
Ondanks dat, wel genoten van de prachtige boerderij en prima vermaakt !!!

Met jonge kinderen, Apr. 2011
"Aanrader!"vertalen
Ine van de Velde
9,0

29-04-2011 Hartelijke mensen en heerlijke locatie. De sfeer is gemoedelijk en de gastvrouw kookt verrukkelijk!
Er is genoeg ruimte om samen te zijn, maar ook om je even terug te trekken met een boek of een spelletje.
Wij hebben een heerlijk weekend gehad en gaan zeker nog eens terug.

Met vrienden, Feb. 2011
"Unieke plek"vertalen
ber verschoof
9,0

14-04-2011 Morgen voor de 2de keer dit jaar naar Isola bella. Vorig jaar bij toeval ontdekt en direct vaste gast geworden. Reden? Waar vindt je zoveel gastvrijheid gekoppeld aan sfeer, luxe en gezelligheid. Of het nu regent, sneeuwt of stormt; Isola bella voelt als een 2de thuis. We hebben er zelfs Sinterklaas gevierd!
Ber Verschoof, Utrecht.

Met oudere kinderen, 2010
"Waanzinnig mooie B en B"vertalen
maaike
9,0

08-09-2010 Een prachtige bed en breakfast met veel zorg ingericht, mooie kamers, heerlijke bedden. Er is veel zorg aan de inrichting besteed: heel mooi en sfeervol. mogelijkheid om 's avonds zelf te koken; er is voor gasten een eigen koelkast aanwezig.
Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?