Bed and Breakfast Isola Bella

7,6

22 reviews over Bed and Breakfast Isola Bella in het Nederlands

Boven verwachting.

mevr. Koster, 29-7-2017

De slaapkamers zijn aan de kleine kant maar ik was samen met een vriendin en alle twee een eigen kamer genomen. Kamers naast elkaar gekregen. Eigen sanitair en douche die heerlijk van straal en temperatuur was. Prima ontbijt naar eigen keuze met elkaar of op jezelf. Het was er heel schoon.Verschillende ruimtes waar je kan zitten. Het straalt rust uit. De eigenaren zijn vriendelijke mensen waar je alles aan mag en kan vragen.

Het is ons prima bevallen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Nooit meer je bent verontwaardig dat dit zo gaat

Fabula, 8-10-2016

Sober basic ontbijt, stukje koek,beschuit of fruit kan er standaard niet af. Matrassen zouden 210cm lang zijn maar zijn 190 cm. Het bed is maar langs 1 kant bereikbaar en onder een schuin dak. Kamer is nog geen 14 m2, badkamer 65 cm breed, kortom meer een campertje zonder faciliteiten op het vasteland, leuk voor backpackbestemming, maar die zullen er geen 100 euro voor overhebben
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Gewoon geweldig

Henk de Reus, 27-8-2016

De ontvangst en de ligging ook de kamers en alles er rond om heen waren gewoon perfect,Hele vriendelijke Familie met de hart op de juiste plaats en stralen ook de rust zelf uit .Niks is voor hun te veel, Het ontbijt met producten van hun eigen is geweldig.Dits is echt een aanrader en voor herhaling vatbaar, en gaan we zeker doen.
Gereisd met partner in augustus 2016

Landelijk verblijf met een Tasty Tour of Texel.

Marja, 26-8-2016

Voor een weer-eens-wat-anders beleving is Isola Bella aan te raden.

Wij hebben met een groep de Tasty Tour of Texel gedaan met een kookworkshop er achteraan. Erg leuk.

De kamers zijn klein, maar schoon en de eigenaren zijn erg relaxed.

Op de kamers is geen wifi, alleen in de grote woonkamer.

De eigenaren hebben ons warm ontvangen.

Heerlijke Honeymoon in de bonte Pipowagen

Marco&Jeannette, 22-8-2016

Vier dagen heerlijk ontspannen onze honeymoon in de bonte Pipowagen doorgebracht. Klein maar fijn... en alles is aanwezig wat je nodig hebt om even helemaal eruit en tot rust te komen. 's Ochtends kregen we een mand vol lekkers, koffie, melk, verse broodjes, zelfgemaakte jam en andere Texelse heerlijkheden. Een B&B om graag weer naar terug te komen! Anne en Piet, bedankt voor jullie warme welkom, de goede zorgen, jullie tips en een onvergetelijke tijd! We hebben genoten!
Gereisd met partner in augustus 2016

Tenenkrommend!

Lenny, 16-8-2016

Ontvangst was knullig! Deur op slot. Moesten ergens achterom. Zeker geen warm welkom. Huishoudelijke hulp was nog het meest behulpzaam. Kamertje had het formaat van een bezemkast. Bed tegen de wand onder schuin dak met klein zolderraam waardoor alleen stukje lucht te zien was! Een paar hangers aan een haak fungeerde als kledingkast. 1 stoel voor meer was sowieso geen plaats. Koffertje moest op grond of bed! Bijgeboekt ontbijt vond plaats in grote ruimte met een tafel voor alle gasten in het midden waarop een twijfelachtig kleed dat tijdens ons verblijf gewoon dag en nacht bleef liggen! Plompverloren schoof ook het gastgezin nog aan. Al met al een onverzorgd en chaotisch geheel mede door allerlei rondslingerende (speel?)attributen. Zeg maar rommel! We hebben regelmatig in andere B&B s en hotels overnacht maar dit is beneden alle peil. De gevraagde prijs is buiten proportie en wanneer ik op de grond wil kamperen boek ik wel een tent!! Tevens ontbrak een plek om droog de fiets te stallen geen tv maar ook geen WiFi in deze tijd toch geen luxe!

Nooit meer

Agnes Vellinga-Hoogeveen, 15-8-2016

Onbegrijpelijk dat men dit durft aan te bieden voor 93,00 euro per nacht. Een slaapkamer waar je over elkaar heen moet kruipen om in en uit bed te komen. Een dakraampje boven je hoofd dus je kan nergens naar buiten kijken. Geen plekje om je spullen kwijt te kunnen. Wij kwamen 3 nachten en dan heb je toch wat kleding , moest nu noodgedwongen in de koffer blijven. Wij hebben in onze 3 persoonskamer het opklapbed van de muur gehaald om onze koffers neer te zetten anders moest alles op de grond en moet je constant bukken. De stoel en boekenrekje moest wel in het bed geen plek meer als het opklapbed uitstond.Wij hebben al heel wat hotelletjes en b en b's bezocht maar dit nog nooit meegemaakt. Het ontbijt werd in de gemeenschappelijke ruimte aangeboden aan een inmens grote tafel voor alle gasten en ook de gastvrouw en heer plus kind in pyama schoof hier bij aan (moet je van houden). Het lijkt meer op een jeugdherberg dan op een b en b.

Verder misten wij een behoorlijke plek om onze fietsen te stallen en de parkeerplaatsen voor de autos veel krap.

Ik zou de eigenaars willen adviseren van 2 kamers 1 te maken, plaats een tv op iedere kamer, zorg voor goede plek voor fiets en auto en bied dit onderkomen aan voor gezinnen als een soort vakantieboerderij, maar beslist niet als een b en b voor 93,00 per nacht, echt schandalig.

Geweldig verblijf gehad.

ronald-sacha, 4-1-2016

We hebben twee nachten hier geslapen met onze dochter van zes jaar. De ontvangst was erg hartelijk, met drinken en wat lekkers. De kamer was perfect, er stond een tweepersoons- en een eenpersoonsbed voor ons klaar. Vanuit het grote bed keken we zo de weilanden van Texel over door het perfect gesitueerde raam. Het was erg schoon! De badkamer is klein, maar functioneel en sfeervol. Er is geen televisie op de kamer. Eigenlijk hebben we die niet gemist, doordat je zo heerlijk kan zitten in de gezellige en warme gemeenschappelijke ruimte. Piet en Anne (en hun zoon) zijn aanwezig op een prettige manier. Niet tè. Wij voelden ons direct op ons gemak bij hen. Het ontbijt is goed! Het is geen probleem als je je eigen drinken/eten meeneemt, er staan koelkasten voor algemeen gebruik en je zou zelfs kunnen koken. Ook kan je wat van hun drinken pakken, dit wordt verrekend.

Kortom: we hebben een heerlijk ongedwongen verblijf gehad, boven verwachting. We gaan zeker proberen nog eens terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

weer eens wat anders

Heleen de Bruin, 27-6-2015

Mooie boerderij, met veel kleuren en hier en daar een stukje nostalgie. Een klein minpuntje was een kleine slaapkamer, maar daar tegenover was we lekker geslapen hebben. Elke morgen was er een ontbijtbuffet, met de producten van het eiland. Er was genoeg en het was lekker. De ontvangst was goed. Elke avond even in de grote deel, waar je echt toch wel een rustig moment had voor jezelf. Ook kon je heerlijk buiten zitten, met een prachtige uitzicht op de weilanden. De gastvrouw en gastheer vertellen graag over hun eiland. Wel handig als je wat wilt weten wat er te doen is. Er ligt voldoende informatiemateriaal en dergelijke.
Gereisd met partner in juni 2015

Echt vakantie.

Lilian van der schoot, 11-10-2014

Warme mensen die ons een hele fijne midweek gaven. Prima bedden, prima badkamer, lekker ontbijt, fijne gezamelijke ruimte. Kortom zeer zeker van herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Isola Bella in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Isola Bella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Isola Bella scoort een 7.62 uit 10 op basis van 24 reviews.