8,7

Uitstekend

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Hogenboom Appartementencomplex Bosch en Zee**** bij :

218 reviews over Appartement Hogenboom Appartementencomplex Bosch en Zee in het Nederlands

Al 23 jaar fantastische vakanties met hele familie

Fam. Van Middelaar, 11-7-2017

Horeca voldoet niet, te ambitieus voor lokatie.
Gereisd familie in juli 2017

Geweldige bestemming

Mabel, 10-7-2017

Heerlijk compact park, zeker met kinderen, uitkijkend naar paarden. Kortom genieten. Zelf gratis zwembadkaarten voor alle dagen bij het binnenbad van roompot, zit aan de overkant. Ideaal geregeld.
Gereisd familie in juli 2017

Hebben een fijne vacantie gehad.Schoon appartement

M van Dijk, 19-6-2017

Heerlijk even naar de Koog lopen door het bos.

Bij aankomst waren de bedden opgemaakt.

Wij hebben genoten en alles was goed. Volgend jaar weer.

Gereisd met partner in juni 2017

Appartement 287 met balkon

Marjolein, 7-6-2017

Hebben echt een fantastisch short break vakantie gehad. De ligging is perfect, op loopafstand van het leuke dorpje Den Burg, en als klap op de vuurpijl mochten we gebruikmaken van zwembad Calluna. We hebben als vorsten gegeten in het restaurant de kroontjes welke op het park aanwezig is. Het zwembad is zeer centraal waardoor je altijd kijk hebt op de kids. Zou dit park aan een ieder aanraden, direct aan de bosrand, kwartier lopen vanaf het strand en hele vriendelijke mensen, en ook als je rust zoekt zeker aan te raden, kortom boeken maar 😉
Gereisd familie in juni 2017

Klein en niet schoon

Ekkel, 30-5-2017

Wij hadden appartement 375, aan de achterkant dus, we hadden de zon smorgens en in de middag/avond schaduw, met de warme temperaturen wat hebben gehad was dit heerlijk, appartement bleef lekker koel.. toch vond ik het appartement erg klein voor 2 pers het matras was ook verschrikkelijk doorgezakt.. de schoonmaak liet ook te wensen over er zat bloed in het gordijn en hondenharen van vorige bewoners! ook de vloer lag nog vol met haren! Het servies was erg vuil ook het koffiezetapparaat+waterkoker plakte aan alle kanten, het bestek bleef ook aan je vingers plakken hierom maar plastic borden en bekers gehaald.. verder is de ligging prima je loopt binnen 5 min richting het gezellige dorpje de koog.. We hebben het ondanks het appartement prima naar ons zin gehad maar de volgende keer boeken we wel ergens anders
Gereisd met partner in mei 2017

Leuk appartement erg gezellig

A.J.Smit, 25-4-2017

Betaalbaar ook leuk voor kleine kinderen.

Een fiets huren is een aanrader. Alles is op loopafstand te bereiken in de Koog.

Gereisd met partner in april 2017

Mooie lokatie dicht bij De Koog en het bos

John Pouw, 24-4-2017

Bosch en Zee ligt centraal en dichtbij De Koog, het bos en zee. Vanuit het park ben je snel bij één van de mooie wandelroutes. Openbaar vervoer is prima geregeld. Een goede locatie om er een week door te brengen.
Gereisd met partner in april 2017

Prima voor een weekend!

Tante Net, 23-4-2017

Keurig appartement voor een weekend met 4 personen. Voor langere periode wordt het echt te klein. Wel een gedoe om in woonkamer op een uitgevouwen en te korte bank te slapen. Helaas geen aparte douche in badkamer. Klein balkon voor 4 personen. Wel kunnen gebruikers maken van een nabij gelegen zwembad. Super!!!

Appartementen liggen op loopafstand van het gezellige plaatsje De Koog.

Gereisd familie in april 2017

leuke plek voor mens en dier (hond)

Peter Reitzema, 19-4-2017

bosch en zee op texel is uitermate geschikt om met je hond er op uit te trekken straks is dan ook vrij gegeven voor honden
Gereisd met partner in september 2016

Goed voor deze prijs

Marion, 14-4-2017

Wij zaten in een appartement beneden voor 4 personen.

Het is een net "jaren 70" parkje op een goede locatie (buiten de drukte van De Koog). Appartementen zijn netjes en schoon, maar wel klein. Te klein voor 4 personen. Een mooie (nieuwe) badkamer met wastafel, douche en wc Weinig privacy als je buiten zit. Bedden liggen goed, maar slaapkamer is erg klein. Jammer dat er geparkeerde auto's voor het terras staan. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed. We zullen er misschien nog wel eens teruggaan.

Gereisd familie in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hogenboom Appartementencomplex Bosch en Zee in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hogenboom Appartementencomplex Bosch en Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hogenboom Appartementencomplex Bosch en Zee scoort een 8.73 uit 10 op basis van 229 reviews.