Uitstekend

5 reviews over Vakantiehuis Het Stroo in het Nederlands

Geweldige plek op een mooi eiland

W. Tijhof, 10-10-2014

Het vakantie huis is ons zeer goed bevallen en eigenlijk wil ik dit voor mij zelf houden. Goed onderhouden fijn en gezellig ingericht, van alle gemakken voorzien en niet onbelangrijk prima bedden. Hier krijg je het echte Texel gevoel, niet zittend tussen de vakantiegangers maar tussen de Texelse schapen en bij zeer aardige eigenaren Helga en Dirk. Heel fijne week gehad een aanrader.
Gereisd met vrienden in oktober 2014

Geweldige kindvriendelijke plek

Fam.Reins, 26-8-2012

Een week verbleven in vakantiehuisje het Stroo op boerderij Bargerhof, het was fantastisch! Een super plek voor (kleine) kinderen met een speeltuin, kippen, konijnen, koeien, paarden en natuurlijk schapen om te aaien en te voeren. En vooral de hond was populair bij onze dochter.

Het huisje lag heerlijk rustig en is van alle gemakken voorzien, ook voor kleine kinderen (goed kinderledikant), kinderstoel en traphekje. Bargerhof ligt centraal op Texel alles is snel bereikbaar. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd familie in augustus 2012

Prachtig huisje, ook in de sneeuw!

Karel Brockhoven, 16-2-2012

Voor een lang weekendje Texel zochten we een vakantiehuisje voor 2 volwassenen en een baby van 15 maanden. Via Twitter kregen we een bericht van verhuurmaatschappij. Het vakantiehuis "Het Stroo" is gloednieuw met alle comfort. De vloerverwarming was heerlijk bij de sneeuw en ijstemperaturen op Texel, alles was voorzien voor de baby (kinderbedje, kinderstoel, veiligheidshekje). De ligging is heel centraal en makkelijk te vinden. Een aanrader! Hier komen we zeker terug (in de lente als er lammetjes zijn).
Gereisd familie in februari 2012

Prachtig huisje, centraal op Texel

Jaap, 4-12-2011

Boerderij de Bargerhof bleek 2 nieuwe huisjes te hebben, waarvan Het Stroo er één is. We hebben er afgelopen dagen heerlijk genoten. Net nu de herfststormen over het eiland waaiden, was het knus, warm en gezellig in Het Stroo. Prachtige inrichting en van alle gemakken voorzien. De ligging vlakbij De Waal op Texel is juist heerlijk centraal. Je bent zo in Den Burg of De Koog, maar ook in de kleinere plaatsen oude Schild of Oosterend.

Volgende keer proberen we het andere nieuwe huisje Het Hooi eens.

Gereisd familie in december 2011

super mooi en geweldige centrale ligging

R, 28-8-2011

Het stroo is een geheel nieuw huisje waar de eigenaar Fam Plaatsman niet heeft bezuinigd op de details.

een geweldig onderkomen om eens helemaal lekker tot rust te komen.

het huis is van alle hedendaagse gemakken voorzien.

het is erg ruim en ook het terras is erg groot gelegen op het zuiden.

de uitbaters zijn erg vriendelijk en alles is er te overleggen.

kortom gewoon een echte aanrader.

Gereisd familie in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Het Stroo in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Het Stroo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Het Stroo scoort een 10 uit 10 op basis van 5 reviews.