Hotel Haven ***

7,8

41 reviews over Hotel Haven in het Nederlands

Schitterend uitzicht, net hotel

Wiesje, 12-8-2017

We hebben met 5 personen in de Panorama-kamer geslapen. Wat een geweldige kamer! Erg ruim en netjes ingericht. Erg leuk dat bijvoorbeeld aan een verrekijker gedacht is. Rondom erg mooi uitzicht
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Gemoedelijk hotel op schitterende plek.

Marieke Hogeweg, 30-7-2017

Prachtig uitzicht vanuit de kamers. Ruime kamers, goede bedden. Badkamer aan de krappe kant. Dat is niet bij elke kamer zo, we hadden met 5 personen 3 kamers. En een daarvan had een ruime badkamer.

Uitgebreid en goed ontbijtbuffet.

Restaurantgedeelte heeft aan drie zijden prachtig uitzicht! Prima gegeten met voorafje van het huis; verse garnaaltjes.

Mooi terras. In het café zijn we niet geweest.

Vriendelijk personeel.

Echt een aanrader dit hotel!

Gereisd met vrienden in mei 2015

Meer dan fantastisch! Een echte aanrader

Miryam Dekker, 26-8-2016

Mijn moeder, mijn 1-jarige dochtertje en ik kwamen één nachtje slapen. We werden onwijs hartelijk ontvangen, extra verzoeken waren allemaal geen probleem en werden direct opgepakt, de kamer (Erker) was mooi, schoon, ruim en compleet met een fenomenaal uitzicht! De badkamer was misschien aan de kleine kant, maar was verder prima in orde. Het ontbijt is ook erg goed. We gaan hier zeker nog eens naar toe. Havenhotel Texel is een echte aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Nooit meer!

Anoniem, 31-5-2016

Wat een stelletje chagrijnen en gepoch! Oke, het eten was oke, maar de gastvrijheid van de eigenaren......Gastvrouw (eigenares) begroet je vrij onverstaanbaar en met een lach die absoluut niet glimt, zo onecht. Als je op het terras zit en zelf je drankje besteld aan de bar, met bedoeling het zelf gelijk mee te nemen, wordt je snauwerig te kennen gegeven dat dat niet de bedoeling is, want dan dring je voor????? Je hebt maar af te wachten tot 1 van de meisjes de bestelling op komt nemen! En die lopen je straal voorbij, bedienen anderen die echt wel later plaats namen op het terras. Denk je fijn met je partner romantisch boven in het restaurant een drankje te nuttigen en te genieten van het uitzicht, dan mag dat ook al niet, want regels! Een zee van ruimte boven, maar stel je voor dat er eters komen, dan moet de tafel wel vrij zijn!!!!!!! Als u wat wilt drinken dan kunt u hier beneden zitten. Bah!!!! En dat dus ook op een strenge, snauwerige toon van de niet representatief uitziende gastvrouw. Als madam ons had gezegd dat als er eters komen, ons verzocht kan worden ons drankje verder beneden te nuttigen, dan had dat geen enkel probleem geweest. Gasten kunnen zich hoogst waarschijnlijk Wel hartelijk gedragen! En toch mooi dat de zee van ruimte boven niet gevuld werd met eters! Dan nog opdringerig en pocherig gedrag van de gastheer (eigenaar) over hoe goed Zijn ambachtelijk eten wel niet is en grapjes. Daar gaat het rustig genieten! Oke, wat was goed? Het eten was wel oke, alleen de overdaad aan nootmuskaat over de boontjes en te zout. Varkenshaas rauwig en salade getuigd van weinig fantasie. Prijs kwaliteit verhouding ver zoek in combinatie met klant en zeker gast vriendelijkheid. Wij hebben elders op Texel bijvoorbeeld paal 9 smakelijker en goedkoper gegeten, met bediening die echt, gemeend op ons over kwam. En bij de griek in de koog zelfs een gratis wijntje genuttigd. Het Havenhotel in Oudeschild heeft een hoop poeha en maakt het uit eten gaan er zeker niet feestelijker op! Sfeer is gespannen. Bediening van meisjes is wel oke, maar werken waarschijnlijk onder hoge druk en die spanning inclusief het afgezeken worden door gastvrouw in bijzijn van klanten/gasten. Dus de meiden treft geen blaam. Laatste noot: Er zijn trouwens ook goedkopere kamers te boeken op Texel, dus al met al.....Nooit meer!
Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijk gedineerd in een prettige sfeer .

Dirk Takken, 25-3-2016

Het eten was verrassend, uitstekend en de bediening hetzelfde. Komen hier graag terug wanneer we weer op het eiland zijn. Een dikke 10.
Gereisd met partner in maart 2016

mooie stek

Jan, 24-10-2015

prettige ontvangst, ruime kamer (Havenzicht) eerlijke prijs en prima ontbijtbuffet. Koffie thee voorziening op de kamer,garnalenboot voor de deur, soms zwemt in de haven een zeehond. goede prijs/kwaliteit, neem de tijd als je in restaurant dineert.
Gereisd met partner in oktober 2015

nooit neer

hubert, 28-7-2015

restaurant ongeorganiseerd, gasten moeten lang wachten. hoofdgerecht in ons geval werd vergeten, na 1 uur wachten kregen we halfgare gamba's met zand in de groente. Daarna 2 dagen verblijf op toilet!! Waardeloos, arrogante ober die zijn personeel de schuld gaf van de wanorde....nooit meer, Afrader!
Gereisd met partner in juli 2015

Prachtige plek.

G Schouten, 14-5-2015

Het hotel ligt prachtig op het eiland Texel. Zeer vriendelijk personeel en gastvrije gastheer. Het eten is voortreffelijk en prijs kwaliteit zeker goed. Een echte aanrader.!!!!!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Top hotel kamer!

Martijnsmit, 29-7-2014

Geheel vernieuwd! Ontbijt op de kamer! Super mooi uitzicht!

Echte aanbeveling.

Wel waren de ramen erg smerig en was er geen verduistering in het dakraam. Maar dat zijn twee kleine dingetjes.

Heerlijk gehad.

Gereisd met partner in juli 2014

Heerlijk hotel

Pim, 3-4-2014

Leuk hotel fantastische ligging aan de haven. Wij waren er buiten het seizoen en het was er heerlijk rustig. Mooie Kamer. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in maart 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Haven bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haven in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Haven scoort een 7.82 uit 10 op basis van 41 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: