Vakantiehuis Groepsverblijf Texel Breemhoeve ***

Vakantiehuis Groepsverblijf Texel Breemhoeve
Groepsverblijf Texel Breemhoeve

2 reviews over Vakantiehuis Groepsverblijf Texel Breemhoeve in het Nederlands

Super accomodatie, hele aardige mensen

Steven, 29-9-2017

Heel flexibele mensen, niets is te gek, mooie en vooral schone ruimtes en goede bedden! We hebben zeker een Top ervaring erbij, ook de kids hebben zich super vermaakt groot speelveld en de dieren kon je zo bij erg leuk. Volgende keer gaan we zeker terug! Ontspannen sfeer en altijd even tijd voor een praatje met vriendelijke beheerder.
Gereisd met vrienden in september 2017

Fijne ontvangst door aardige eigenaars

Thea van Wetten-Warmerdam, 18-9-2012

Fijne ruime accomodatie, we waren met 28 personen van diverse leeftijden en iedereen had de ruimte. We konden flexibel tijden afspreken over komen en gaan zonder extra kosten. Het was schoon en netjes.

Het ligt vrij maar toch op fietsafstand van Den Burg en Den Hoorn. Veel speelruimte buiten die er ook heel netjes uitzag. Er is in een schuur ook nog ruimte om te zitten naast het hooi en wat klein vee.

Prijs /kwaliteit waren in verhouding

Gereisd met vrienden in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsverblijf Texel Breemhoeve in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsverblijf Texel Breemhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsverblijf Texel Breemhoeve scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: