6,9

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Koogerend*** bij :

470 reviews over Hotel Fletcher Koogerend in het Nederlands

Druk, dichtbij strand , gezellige uitgaansstraat

Meerburg, 11-8-2017

5 daags Arrangement, bijna 400 p.p.hoop gezeur met eten en gedoe met twee kaarten , 1 met supplement. (Sorry u heeft de verkeerde kaart)Bijbetalen als je als voorafje geen zoute soep wil, bijbetalen bij het welkomstdrankje( Texels biertje was 0,50 cent duurder dan het wijntje ), bijbetalen voor een rustige kamer , voor een steak die 1, 50 duurder is enz. Voelde gênant voor de aardige bediening die dit moest zeggen maar voelde ook als tweederangs gasten met arrangement , waar overigens wel de hoofdprijs voor is betaald. Een keer geen voorgerecht genomen, een goedkoper hoofdgerecht gekozen en voucher voor fietsen teruggegeven maar hier geen supplement voor teruggekregen.,Gaat niet om die paar euro maar om het gevoel, in de drukke straat erg veel lekkere eetgelegenheden waar je goed en een stuk voordeliger kan eten ,
Gereisd met partner in augustus 2017

Kamers zijn hoognodig aan opknapbeurt toe

C.P. te Z., 8-8-2017

Eten goed

Personeel prima

kamers gewoon kan beter

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Zeer verouderd absoluut geen 3 sterren waard !

Berg, 8-8-2017

vriendelijk personeel , verder hygiëne kamers slecht badkamer zeer verouderd,kamer niet optimaal slecht afgewerkt schilder mag zeker aan de slag in en rondom dit hotel erg jammer we fietsen er altijd langs en dachten laten we twee overnachtingen boeken maar dat was eens en nooit meer zeker voor wat we betaald hebben dat is het absoluut niet waard 1
Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer

Drit, 5-8-2017

Het hotel is gelegen in Den Burg. Centraal op Texel. Wij verbleven op een 2 persoonskamer met toilet en douche.

Helaas rook de kamer naar natte hond of zweetvoeten. De wastafel had witte 'schilfers' alsof het niet was schoongemaakt. Het bad had zijn gloriedagen ver achter zich gelaten, wat ooit een bad met moderne waterstralen vanuit de zijkanten was geweest, zag er nu uit als zwaargehavend. Kapot en vies. Op de hotelkamer was achter de gordijnen niet schoongemaakt. Het openen van de schuifpui ging moeizaam. De bedden lagen verder prima en waren schoon. Nee, hier keren wij niet meer naar terug.

Gereisd met partner in juli 2017

Wat is dit een vreselijk, en versleten hotel.

Eric Drent, 4-8-2017

Alles valt hier tegen. Afgebladderde verf. Verrot hout. Versleten vloerbedekking. Te kleine kamers. Prijs / kwaliteit verhouding een belediging voor de gasten. Een schande dat je deze bedragen moet betalen. Ik voelde mezelf regelrecht opgelicht in eigen land. Kortom laat dit hotel links liggen. Spijtig om te zeggen maar het is niet anders.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Nooit meer

Barbara, 2-8-2017

Het ontbijt was goed.

De kamer was erg klein. Ik kwam met een vriendin + rollator. Ik moest eerst de zware kamerdeur openduwen en vervolgens om de hoek in het mini badkamertje gaan staan om de deur open te houden. Mijn vriendin kon dan net met haar rollator langs het bed. Ik kreeg het idee dat er naderhand een kleine badkamer was ingebouwd. In de "badkamer" moest je daarom op de wc gaan zitten om je na de douche aan te kleden. In het arrangement zat 1 diner op dag van aankomst. Bar slecht. Het eten wordt kant en klaar aangeleverd en moet zo nodig alleen verwarmd worden. Saus bij het hoofdgerecht was bremzout. Ik vroeg of ik het flesje van het mineraalwater mocht meenemen. Dat kon maar dan moest ik 7,50 betalen. Bediening (slechts 1 persoon meegemaakt) slordig uitziend en niet vriendelijk. Ontbijtruimte klein, als je je door 2 kleine tafeltjes naar je plaats ging, moesten de buren hun bord vasthouden. Gelukkig was er een uitstekend restaurant in Den Burg nl. De Steenen Plaats, heerlijk gegeten en een persoonlijke en zeer vriendelijke bediening. Service hangt af van de persoon die je helpt. Er waren ook vriendelijke personeelsleden. 2 Overnachtingen voor 140,00 is te duur voor geleverde kwaliteit. Flecher een AFKNAPPER terwijl er ook goede Fletcher hotels zijn

Gereisd met vrienden in juli 2017

Afschuwelijk

Anoniem, 31-7-2017

Het is enorm verouderd; vieze vloerbedekking, schimmel in de badkamer, kamer vol met muggen. Op de gang rook het naar ammoniak / pis. Kamers zijn gehorig, dus we konden de (boven?)buren verstaan en constant wakker van deuren die dichtklapten. Ontbijt was slecht, enkel de koffie smaakt prima. Absoluut niet nog een keer.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk genoten van eiland en hotel

Elise, 27-7-2017

Dat er geen makkelijke stoel op de kamer stond (14). Vriendelijk personeel en bereidwillig.
Gereisd met partner in juli 2017

Fijn verblijf, goed hotel, leuk personeel

Cora, 14-7-2017

De koffie werd op internet als goed geadverteerd, nou dat was niets teveel gezegd, Fantastische koffie, grappig welkom en dan verwijs ik naar de jongeman aan de balie (naam weet ik even niet). Goed hotel, goede ligging. Echt een aanrader!
Gereisd met vrienden in juli 2017

het was een nette kamer met redelijke netheid

koos kisjes, 13-7-2017

het ligt goed bij het centrum ,maar wilden s,avonds eten en dat kon niet omdat het volgens de receptie niet druk genoeg was erg raar met een restaurant erbij ,ontbijt was redelijk
Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Koogerend in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Koogerend zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Koogerend scoort een 6.85 uit 10 op basis van 473 reviews.