Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen ***

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen
Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen bij:

1405 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen in het Nederlands

nooit meer

Robert, 26-9-2017

de service is echt beneden peil vooral de receptie zeer lang w8 en met komt niet na met wat ze met je hebben afgesproken.Ik was niet de enige gast die mopperde er waren meer gasten. deze hebben we ook persoonlijk gesproken. zo moest een gast ruim een uur w8 op zijn hoofdgerecht terwijl de bediening de smoes maakte het is druk en we kunnen het niet aan. Raar want ze waren met 3 man en er zaten 13 gasten in het restaurant volgens een gesproken gasten.
Gereisd met vrienden in september 2017

Heerlijk eten, zeer ruime kamer!

Judith, 25-9-2017

We waren aangenaam verrast door de zeer ruime kamer. Op zich was het prima schoon op een stoflaagje op het nachtkastje na. Handdoeken, sanitair, apart toilet, balkonnetje etc. prima voor elkaar. De (grote) bedden schoven erg makkelijk uit elkaar en een matras was erg doorgezakt.

Ondanks dat het al eind september was, hadden we 's nachts last van mensen die buiten veel lawaai maakten. Raam daardoor maar gesloten terwijl het binnen warm was.

Twee avonden heerlijk en goed gegeten in het restaurant waar we goed bediend werden. Echt genoten van prachtige gerechten. Ontbijt was ook meer dan goed. Wel verschil in personeel, de een maakte makkelijk contact, de ander amper. Bij het uitschenken werd niks gevraagd ook niet of we een goed verblijf hebben gehad. Dat was jammer.

Ligging hotel aan eind van winkelstraat en vlakbij strand was top!

Gereisd met partner in september 2017

Slecht

Robert S, 25-8-2017

Ik heb 150 euro betaald voor een kamer aan de voorzijde. Aan het plein een terras van een café en een restaurant. Tot 03.30 een onwijs lawaai in de klankbak voor het hotel. Er lagen geluidsdopjes op het bed maar zelfs dat hielp niet. Dit bedrag mag nooit gevraagd worden. voor 50 euro had ik zelfs twijfels gehad. En voor die 150,- ook geen parkeerplek bijkopen maar het was vol dus op een plein gezet en na twee uur slaap om 09 uur de parkeermeter vullen. Mijn tweede fletcher ervaring en ga nooit meer naar hotels van deze keten. Echt slecht maar ja op Texel mag je kennelijk alles vragen ze komen toch wel de toeristen. Maar een grove schande dus.
Gereisd met partner in juli 2017

Jammer dat er niks op de kamer is

Anja, 12-8-2017

Fletcer de cooghen jammer dat de sauna zo duur is €10,00per uur per persoon .en dan heb.je veder er niks bij..en ook niks op de kamer .prijs kwaliteit .Hebben we beter gehad 😕😕😕
Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer

Franka, 11-8-2017

Kamers zijn erg gehorig en hotel ligt vast langs een uitgaancentrum

Er is herrie op straat tot een uur of 4 ,

Je krijgt hier oordopjes voor van het hotel Ze zeggen verder niks te kunnen doen aan de overlast

Geluidsisolatie van kozijnen e.d is erg slech

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Voor herhaling vatbaar

C. Spaans, 29-6-2017

Na 2 nachten verblijf in het zusterhotel een wereld van verschil opgedaan. Mooie kamer (111), oordoppen aanwezig i.v.m. geluidsoverlast van de disco aan de overzijde. Tip is om een paar dagen voor aankomst te vragen naar een rustige kamer. Kamer en sanitair was schoon. Prima. Closetrolhouder op een beetje ongelukkige plek. Ontbijt was goed en voor het diner hadden we een voucher. Prima bediening in het restaurant. Prijzen van de consumpties (€ 4,00) voor een mager gevuld glas wijn is wel aan de hoge kant.
Gereisd met partner in juni 2017

Tot volgend jaar!

Annelies, 31-5-2017

Een heerlijk hotel en zo dicht bij het strand! Keurige kamers, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten. Wat wil een mens nog meer.. Mijn man en ik komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in mei 2017

Leuk hotel

Lisa, 18-5-2017

Gezellig hotel met leuke bediening en goeie keuken

Zeker terugkomen hier

Gereisd met partner in februari 2017

Een heerlijk verblijf!

Johann Spennes, 14-5-2017

Vriendelijke service over de heele dag.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Super leuk en gastvrij hotel

Jasmin, 14-5-2017

Leuke kamer, aardig personeel. Begrijp de klachten over het geluid niet. Wordt super duidelijk uitgelegd! Aanrader!
Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen scoort een 8.1 uit 10 op basis van 1406 reviews.