Camping Duinkampeersterrein Kogerstrand **

7,2

228 reviews over Camping Duinkampeersterrein Kogerstrand in het Nederlands

Nooit meer.

Gerla van Rangelrooij, 16-9-2017

Bij de receptie geen behulpzaam personeel. Na eindeloos zoeken in de stromende regen bleek uiteindelijk dat onze plek geen nummer had en daarbij ook nog bezet was door een andere kampeerder.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Duur huisdier

Bosma, 14-9-2017

Een prachtige camping maar belachelijk duur voor huisdieren. Je betaald meer dan 5 euro voor een hondje, dit slaat nergens op. Extra voorzieningen buiten een prullebak zijn er niet. Een huisdier kost hier meer dan een extra persoon. En dan staat er bij de beschrijving " huisdieren welkom". Dat geloof ik graag, fijne extra inkomsten zonder bijkomende onkosten.
Gereisd met partner in oktober 2015

Geweldige camping met prima service

Fenneke, 9-9-2017

Wij hebben in juli verbleven op deze unieke camping. Voor het eerst in een compleet ingerichte tent. Wat een gemak! De ontvangst bij de receptie verliep zeer vriendelijk en soepel, dit is de afgelopen sterk verbeterd, super! Heerlijk gefietst over het eiland wat ondanks de regen prachtig blijft om te doen. Al merken wij wel dat het ieder jaar drukker en drukker wordt. Volgend jaar geboekt in het naseizoen en dan met onze camper!

Vakantiegevoel xl in Texelse duinen

MaBakker, 30-8-2017

Fantastische korte vakantie beleefd in de Texelse duinen. Als onervaren kampeerder was de tent opzetten wel een dingetje, maar na een telefoontje naar de receptie kwam er onmiddellijk iemand om mij te helpen. Daarna kon het geniete beginnen. Van de rust, de ruimte - wij hadden een prachtplek bovenop een duin toegewezen gekregen met volop ruimte voor grote tent, klein tentje, en stoelen etc.- en de omgeving. Naast onze plek was de opgang naar het strand, dus 's morgens was het wakker worden, zwembroek aan en hup de zee in. Nog voordat andere toeristen het strand hadden gevonden. Sanitaire gebouwen eenvoudig, maar allen in de buurt en voorzien van redelijk schone wc en doucheruimtes. De grote gebouwen, waar je allen in kon met en pasje, hadden ook wasmachines e.d. Volop speeltuintjes, en leuke activiteiten voor de kids door het animatieteam. Met de rust van de duinen en de zee aan de ene kant, en het bruisende De Koog met winkels, restaurants en uitgaan aan de andere kant op loopafstand, was dit voor ons de perfecte vakantie. Volgend jaar weer en dan komen we langer!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima en gastvrije camping

Gert, 29-8-2017

Prima verblijf als je geen hekel hebt aan duinzand :-). Gastvrij en behulpzaam personeel. Caravanplaatsen zijn niet erg groot maar onze Hobby 440 met voortent (zonder luifel) en een bijzettentje konden we prima kwijt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke camping in de duinen

gerdien, 21-8-2017

Camping ligt heerlijk in de duinen van Texel. Rustig met het ruisen van de zee op de achtergrond. Goed onderhouden en schoon sanitair. Op wandelafstand van De Koog. Wandelen en fietsen, je kunt alle kanten op. Meerdere strandpaviljoens op het strand bij de camping voor het ultieme vakantiegevoel. Vooral Paal17!

Geweldige camping om tot rust te komen op het mooie eiland Texel!

Gereisd met partner in juli 2017

Fijne camping op een prachtige plek

Annemarie, 16-8-2017

Goed om te weten dat het een hele langgerekte camping is. Wij zaten aan het eind en dan moet je ongeveer 1.5 km lopen tot de receptie en de parkeerplaats. Heel fijn om zo midden in de duinen te zitten. Wij zaten in een ingerichte boogtent. Dat is erg compleet behalve dat er geen stromend water is. Maar jah, er is wel een kraantje dichtbij. Erg fijn dat er zelfs een vaatwasser in het toiletgebouw is! Die doet er maar 2 minuutjes over en je hoeft er geen vaatwastablet in te doen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch voor natuurliefhebbers

Bregtje, 27-7-2017

Met een tentje in het duinzand, afgescheiden door duinbosjes dus genoeg privacy. Op de achtergrond hoor je de zee en met een paar stappen lopen ben je op het strand van Texel. Heerlijk lekker warm water bij de douches, afwasgelegenheid en toiletpapier op de wc. Het dorp (De Koog) ligt op loopafstand, daarnaast loop je zo het nationaal duinpark in. Surfschool aan dit strand. Paal 19 is een aanrader qua eten. Vriendelijke sfeer op de camping. Het gevoel van wildkamperen met het gemak van luxe faciliteiten!!

Ontzettend genoten

Gerard, 14-6-2017

wat een fantastische camping. ontzettend genoten van de natuur en de gastvrijheid. wij werden zeer vriendelijk geholpen door Lucy. maar alle andere dames en heren in de receptie en op de camping waren ook erg aardig. dikke pluim voor GertJan. die ons hielp tijdens het slechte weer. op deze camping kun je echt nog genieten en back to basic. heerlijk onthaast. zeker een tip voor iedereen die van kamperen en natuur houdt!
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldige camping!!

Stefanie, 12-6-2017

Geweldige vakantie gehad op camping Kogerstrand. Absolute aanrader! Wij verbleven met onze tent in een heel leuk duinpannetje. Het is een grote camping maar daar is zeker niets van te merken!! Ook onze kinderen hebben het enorm naar hun zin gehad met de mensen van de animatie en op het springkussen vlakbij de receptie. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Zowel in het terrein als bij de receptie. Bij het inchecken werden we ontvangen met een glimlach, gewoon zoals het hoort! Maar ook toen het stormde op het eiland, wisten de dames ons prima te vertellen wat we konden doen en raadde ons zelfs houten tentharingen aan... (€0,60 p.s. de koop aan de balie, zeker een must) iets waar wij niet over nagedacht hadden. Top service!! Het enige nadeel vonden wij de toiletkaarten, deze heb je nodig om de deur van het toiletgebouw te openen. Met twee kleine kinderen niet erg handig. Ook was het restaurant gesloten, dat was jammer.. maar er zijn opzich voldoende alternatieven. Tip: Paal 19. Daar was het genieten! Als campinggast kregen we ook nog eens een tegoedbon voor een drankje... Camping Kogerstrand ziet ons zeker terug, wij hebben al geboekt voor 2018 :)
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duinkampeersterrein Kogerstrand in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duinkampeersterrein Kogerstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Duinkampeersterrein Kogerstrand scoort een 7.21 uit 10 op basis van 233 reviews.