Vakantiepark Dennenoord ****

WebsiteLink naar website

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen7,8

186 reviews over Vakantiepark Dennenoord in het Nederlands

Supervakantie in een rustig en overzichtelijk park

Fam. Voortman, 14-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Na onze vakantie van vorig jaar dit jaar wederom gekozen voor dit vakantiepark. En ook dit jaar weer een heerlijke vakantie gehad. Ligging v/h park is echt super. En het park is vooral voor kinderen zeer overzichtelijk. Met een paar minuten ben je in het bos en op het strand. Kinderen hebben zich ook super vermaakt en 's avonds erop uitgaan was geen issue want ze wilden naar 'Loek en Lot' :). Huisje was ook weinig op aan te merken en personeel is zeer vriendelijk. Alles ziet er netjes en schoon uit. Als ik toch een puntje voor verbetering moet noemen is dat het speel/sport veld misschien wat leuker aangekleed mag worden. Bijv. wat sfeerverlichting en wat leuke bankjes zodat je daar 's avonds ook gezellig kan zitten. Onze kids hebben in ieder geval al besloten waar de vakantie volgend jaar weer naartoe gaat :).
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Receptie Dennenoord, eigenaar/directeur, 5-9-2017

Hartelijk bedankt voor uw leuke review, daar zijn we natuurlijk ontzettend blij mee. We zullen uw tip bespreken met de directie , fijn dat u met ons meedenkt.

En tot volgende jaar ! ☺

fantastisch gaan dit jaar weer

inge, 31-7-2017
  • Onderkomen9

ze hebben een geweldig goed restaurant en het is er lekker rustig
Gereisd met partner in september 2015
Receptie Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 3-8-2017

Geachte gast,

Bedankt voor uw mooie beoordeling. We zijn blij dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad.

Wellicht tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet

Zeer positieve eerste ervaring!

Stefan, 29-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Zeer rustig en mooi onderhouden park vlakbij ruime natuur. We zaten in een Bungalow type 2 en die is echt super meegevallen. Niets is perfect maar buiten het ontbreken van een douchedeurtje of -gordijn (kleine inloopdouche) was er echt niets op aan te merken.

Het animatieteam zorgt zeker voor een volle agenda voor de kinderen, maar leek ons vooral georiënteerd op het zeer jonge publiek. Niet getreurd: onze kroost heeft zich onophoudelijk kunnen amuseren in de fraaie speeltuintjes.

Wel jammer dat de minigolf betalend was. Dat lijkt me bizar in een dergelijk park.

Zeer vriendelijk personeel dat voor alle vragen snel een passend antwoord vond. Hier komen we zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Receptie Vakantiecentrum Dennenoord, eigenaar/directeur, 3-8-2017

Ons paradijsje....

Francisca Kolkman, 11-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

We hebben zo genoten van het huisje, het prachtige weer, de heerlijke wandelingen, in den Burg, op het strand en in het Slufter!! In één woord:

GEWELDIG!!

Gereisd met partner in mei 2017
Receptie Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 18-7-2017

Geachte gast,

Bedankt voor uw mooie beoordeling, we zijn blij dat u het fijn gehad heeft bij ons.

Ontspannen tweede thuis

Renske, 11-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Heerlijke huisjes met ultieme rust en comfort. Heerlijk voor 2 personen of met een groep. Komt jaarlijks terug. Ook het restaurant is zeer aan te bevelen. Prijs kwaliteit is top!
Gereisd met vrienden in januari 2017
Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 18-7-2017

Geachte gast,

Bedankt voor uw prachtige beoordeling.

We zijn blij dat u het fijn gehad heeft bij ons.

Met vriendelijke groet,

Lekker plekje voor de rust

Jiska, 1-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Voor ons is dit thuiskomen! Al op de boot ben je weg en dan kom je in dit rusitge park. Geen park van keten met zwembaden en daarom zoeken wij dit op. De kinderen vermaken zich prima in de speeltuintjes en je bent met de fiets of de auto zo op het strand! Ook kan je even lekker het bos in als je wilt. Een lekker plekje!
Gereisd met jonge kinderen in november 2016
Yvonne Kortekaas, eigenaar/directeur, 4-7-2017

Bedankt voor uw mooie beoordeling.

We zijn blij dat u het zo naar uw zin gehad heeft op ons park.

Vakantiecentrum Dennenoord.

Mooie ligging, prettig verblijf

Natasja, 17-6-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Het park is erg mooi gelegen. Dichtbij prachtig bos/duinengebied. Park zelf is de laatste jaren gemoderniseerd. De spar en de speelaccommodaties zien er goed uit. In de bungalows heeft de badkamer een goede opknapbeurt gehad. Bungalow is praktisch. Mag wat meer onderhoud in en rondom het huisje. Het personeel is erg vriendelijk, behulpzaam en denkt mee. Binnen no time komen ze met goede oplossingen, uitstekende service.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017
Vakantiecentrum Dennenoord, eigenaar/directeur, 27-6-2017

Bedankt voor uw positieve beoordeling. daar zijn we heel erg blij mee.

Met vriendelijke groeten,

Vakantiecentrum Dennenoord

Prima mooi park met zeer goed animatieteam

Ruud van Broekhoven, 29-5-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen7

We gaan meestal naar parken die hoger dan een 8 scoren, maar dat doen we niet meer. Dennenoord is ons perfect bevallen. We vonden het wel spannend. Bij de receptie goed ontvangen en de eerste indrukken waren positief. Het huisje voldeed aan onze verwachtingen. Het 6 persoons huisje was voor ons gezin van 4 prima, maar anders zou het wel te klein zijn en een vaatwasser en senseoapparaat zou top geweest zijn, maar met de spar om de hoek waren de filters zo gehaald! Ook daar gastvrij, kindjes kregen een snoepje! Het eten in het restaurant vonden we lekker. Maar vonden het te duur ten opzichte van wat we kregen. Het voordeel wel was dat onze kids gewoon in de speeltuin konden spelen terwijl we nog konden genieten op het terras. Het animatieteam was een groot succes. Naast een leuke ballenbak keken we de eerste ochtend direct bij het animatieteam (ze halen je op bij je huisje). Leuke enthousiaste meiden. Hebben onze texel-uitjes om de animatie heen gepland ;-)
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017
Receptie Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 13-6-2017

Bedankt voor uw mooie beoordeling.

We zijn blij dat u het leuk gehad heeft.

Misschien tot een volgende keer.

Prima vakantiecentrum en gunstig gelegen.

ans, 3-5-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Bungalow type 1 is een prima, niet te groot, niet te klein met eigenlijk alles er op en er aan.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, en als je gebruik maakt van een arrangement in het voor- of na seizoen ook nog voor een leuke prijs te boeken.

Geen extra kosten voor een hulphond en die is overal welkom. Ook in de supermarktwinkel en het restaurant.

Alleen jammer dat ze de toegangsdeur bij de receptie niet hebben voorzien van een elektrische deuropener, want als je nu voor de deur staat met je elektrische rolstoel kon je er niet zelfstandig in en dat is jammer. Niet dat ze niet bereidwillig zijn, maar zou fijner zijn als je het zelfstandig kunt doen.

Misschien mocht er ook nog wat meer privacy zijn tussen het parkeerterrein en de huisjes in de eerste rij na de heg.

Maar ik zou iedereen Dennenoord aan willen raden.

Gereisd met vrienden in maart 2017
Receptie Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 13-6-2017

Bedankt voor uw mooie beoordeling.

We zullen uw tip ten aanzien van de deur van de receptie doorgeven aan de directie. Wee weet komt het in de toekomst nog eens.

Met vriendelijke groet,

Dit nooit meer. Wat een flut huis

Jahoor, 24-2-2017
  • Onderkomen1

Bagger, nooit heen gaan........
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017
Receptie Vakantiecentrum Dennenoord., eigenaar/directeur, 9-3-2017

Geachte familie,

Wat jammer dat uw vakantie tegenviel, het is ons niet helemaal duidelijk in welke accommodatie u verbleef en wat er precies tegenviel.

We vinden het jammer omdat we u anders zouden kunnen proberen het te verbeteren.

Vakantiecentrum Dennenoord.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dennenoord bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Dennenoord in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Dennenoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Dennenoord scoort een 7.89 uit 10 op basis van 189 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: