Vakantiehuis Den Burg

9,7

2 reviews over Vakantiehuis Den Burg in het Nederlands

Heerlijk,rustig groen,mooi Eiland en vakantiehuis

Lidy Hilgerink, 26-4-2017

We zijn hier nu voor de 3 de keer geweest en gaan in mei voor de 4de keer naar dit prachtige en rustige eiland. Er is zoveel te beleven en te zien wat natuur en dieren betreft. We zitten in een heerlijk huis, bij de bossen, en dicht bij de zee. Onze gastheren zijn erg vriendelijk en zeer bereid om je van een hele fijne vakantie te laten genieten. ze geven je heel veel rust en zijn er voor je als je ze nodig hebt. Al met al een hele goede aanrader!!
Gereisd met vrienden in mei 2016

Gewoon goed!

Meester, 7-4-2009

Gezellig, warm en comfortabel. Gastvrij, mooie omgeving. Goede kwaliteit. Genoeg ruimte. Prima service.
Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Den Burg in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Den Burg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Den Burg scoort een 9.71 uit 10 op basis van 2 reviews.