Hotel De Zwaluw ***

9,5

139 reviews over Hotel De Zwaluw in het Nederlands

Texelse top locatie!

v.d.Boogaard, 8-7-2017

Een keurig en vooral schoon appartement, net alles nieuw gebouwd en voorzien van alle luxe die men zich kan voorstellen.

Dit bedrijf is vijf sterren waardig.

Heerlijk kunnen genieten van het luxe en zeer uitgebreid ontbijtbuffet, en dat alles in hetzelfde gebouw.

Brasserie is een must, hier krijgt men smaken en combinaties te proeven die men niet snel vergeet, dit is in één woord geweldig.

Geen hoogdraaverij, maar gewoon heerlijk normaal, en geen kapsones gedoe.

Ook voor vragen en problemen is er altijd iemand te bereiken, waren hier dan ook erg blij mee, met de direct geboden hulp van één van de eigenaren.

Kortom, dit is voor een adres waar men op Texel Niet omheen kan, en wil.

Wij zijn in september weer van de partij om het nog eens een keertje weer dunnetjes over te doen.

Wij kijken er nu al naar uit........

Gereisd met partner in juni 2017

hotel De Zwaluw een aanrader

Wim en Berty, 3-7-2017

Ook dit keer was ons verblijf in een woord geweldig.

De vriendelijkheid, het ontbijt, het diner, het appartement, de rust, alles wordt er met plezier voor de gasten gedaan.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig!!

B. Westerduin, 27-6-2017

Een prachtig hotel en appartementencomplex! Zeer vriendelijke gastheren! Geweldig ontbijt. Wij komen zeker nog een keer terug!
Gereisd anders in juni 2017

Kan niet beter!

Tineke, 23-6-2017

Op loopafstand van De Koog staat dit heerlijke,superschone hotel.De eigenaren willen je met alles helpen(spelen zelfs als tolk als t nodig is)
    Gereisd met partner in juni 2017

Sfeervol hotel vlakbij het dorp, een aanrader!

Marjon, 30-8-2016

Sfeervol en kleinschalig hotel met prachtige hotelkamers. De kamers zijn prachtig ingericht en keurig schoon. Het eten in de brasserie is een smaakbeleving, heerlijke streekproducten en lekkere wijn. Bij het hotel is een mooie tuin, hier heerlijk loungen op de zomeravonden met een drankje.

Wil je een keer iets anders, binnen drie minuten ben je in de Dorpstraat van De Koog. Hier zijn leuke restaurants, kroegjes, souvenir- en kledingwinkels. Even doorlopen en dan ben je op het strand, heerlijk!

Gereisd met partner in augustus 2016

walravens patrick, 30-8-2016

Hele leuke acomadatie met hele fijne en attente gastheren !!!!!

Fantastische gastronomische keuken met een goeie kok en een leuke en grappige ober .

Gereisd met partner in augustus 2016

Eten is steeds weer een heerlijk, culinair feest!

Marianne Donders, 29-8-2016

Over het eten, keuzemenu, uitleg, mooi voorgeschoteld,

smullen. Goede gastheren met een dosis humor.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Dit hotel is comfortabel, luxe en super gastvrij

Hanna Lambillion, 24-7-2016

Vorig jaar voor het eerst met mijn familie naar Hotel de Zwaluw.

De gastheren zijn top. Ruime appartementen, schoon en gezellig. Wij hebben er een geweldige week gehad en besloten ter plaatse om voor dit jaar door te boeken. Vooral de grote en prachtig aangelegde tuin met heerlijke lounge banken nodige de ons uit om er lekker in te zitten.

Wij kijken er naar uit om dit jaar onze vakantie weer in De Zwaluw door te brengen.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Gewoon 1 woord , het is er gewoon thuiskomen

vereecke - veulemans, 18-7-2016

Het is een super gezellig hotel , alles is er steeds even netjes , propere kamers , lekker ontbijt en uitmuntende avond kaart.

De eigenaars zijn super leuke , vriendelijke mensen , met het hart op de tong .

Doe zo verder jongens , we waren al 3x bij jullie en komen zeker nog terug .

Gereisd met partner in mei 2015

Genieten van Texselse gastvrijheid

veronique van riel, 18-7-2016

Ideaal voor een weekendje weg. Rustige gastvrije ongedwongen sfeer. Cullinair genieten.

Top adres.

Gereisd met partner in april 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Zwaluw bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zwaluw in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zwaluw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Zwaluw scoort een 9.54 uit 10 op basis van 165 reviews.