8,4

13 reviews over Camping De Vrije Vogel in het Nederlands

Gezellige boerencamping, gastvrij, prima sanitair

Familie, 15-8-2017

Een week kamperen op deze gezellige boerencamping is ons gezin prima bevallen. De camping ligt 400 meter af van de weg, op fietsafstand van diverse dorpen. Hartelijke ontvangst, prima sanitair, altijd schoon, broodjesservice, recreatieruimte, wasmachine en droger aanwezig, skelters, zelfs WiFi, wat wil een mens nog meer? Als je van dieren houdt is deze camping zeker een aanrader, melkkoeien, geiten, kippen, 2 varkens, en ook lieve katten zijn aanwezig. Naast een groot kampeerveld is ook een smalle kampeerstrook met uitzichtt op weilanden met koeien. Geen haan op het kampeerveld gehoord, alleen loeiende koeien.
Gereisd familie in augustus 2017

Tegenvaller

mh, 14-8-2017

Na de al die goede recensies ook geboekt bij de vrije vogel. Maar wat een tegenvaller. Kleine plaatsen met de scheerlijnen in elkaar. Vaste gasten die denken dat ze de baas zijn en alles kunnen maken. Vol gepropt met mensen die 1 of 2 nachten blijven. Vies sanitair. Te weinig voor alle mensen. Rijen voor de douches. 1 dames en 1 heren doche en dan nog 1 gezinsdouche. 2 toiletten vd dames en 1! voor de heren en nog 1 pisbak. Lawaai tot s'avonds laat, groot landbouwverkeer wat hard over de camping rijdt. Eigenaren niet al te vriendelijk.
Gereisd familie in juni 2017

Dikke tegenvaller!

Btravel, 3-8-2017

Op de website en hier op Zoover lazen we de positieve recensies.

Helaas viel dit ons nogal tegen.Wij logeerden in de pipowagen die prima in orde was.Wat helaas niet op de site vermeld staat, is dat deze aan de stal ligt en niet op de camling zelf en aan de weg waar de boer de hele dag en avond met zijn tractor en andere voertuigen heen en weer rijdt. De kinderen konden daardoor 'savonds moeilijk slapen.

Om bij de camping te komen, waar het speeltuintje is en de skelters,moeten kinderen het erf over steken.Hier wordt hard gereden met tractoren en heftrucks waardoor je als ouder altijd mee moet en continu bij de kinderen moet blijven. Geen ontspannen vakantie dus.

Aangegeven bij de boer, maar dat kregen we als antwoord 'dat het een werkend bedrijf is'.

Ook werd de stal verbouwd op het moment dat wij hier logeerden, wat enorm veel overlast gaf.Jammer dat dit niet van te voren aangegeven werd, dan hadden we dit nooit geboekt.

Alleen op de camping Wifi, bij de pipowagen niet, vonden wij wel een gemis met het wisselvallige weer in Nederland.

texel verder erg leuk.De locatie is goed dus konden we vanwege het verbouw lawaai veel op pad! En...neem oordoppen mee voor de haan die elke ochtend om 5u begint en naast de pipowagen woont!

Gereisd familie in juli 2017

Zelden zo kunnen onthaasten

Chris, 21-11-2016

Mooie ruime plekken, goed en schoon sanitair. Volledig uitgeruste keuken ter beschikking! Gratis was machine en droger.

Heerlijk rustige boeren camping op een kwartiertje van Oudeschild en een half uurtje van Den Burg, als je rustig fietst tenminste.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

goede en gastvrije camping

Eefje, 8-7-2016

comfortabel kamperen bij boerderij in bedrijf.
Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig

Ossewaarde, 24-6-2016

Wij waren met een caravan, maar vooral mensen met een tent kunnen hier heel goed terecht met slecht weer.

Er is een prachtige serre bij, met kook gelegenheid, waar je gebruikt van mag maken, en mooi uitzicht over de weilanden. Vriendelijke boer en boerin.

Sanitair schoon en heel compleet.

We komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2016

Fijne boerderijcamping

Remco, 20-5-2016

Tijdens de pinksterdagen hebben wij de pipowagen op deze fantastische boerderijcamping gehuurd. Gastvrij ontvangen en met een prachtig uitzicht over de weilanden met koeien vanaf de plek. Eitjes konden we pakken bij de kippen die naast de pipowagen wonen en verse melk konden we kopen bij de boer. We hebben heerlijk geslapen in de twee bedstedes

De skelters (8 stuks, dus voldoende) waren fantastisch om mee over het erf te rijden, mijn dochter was rond melktijd niet uit de melkput te slaan en kreeg dan een uur lang uitleg over wat er gebeurde. Ook Sau en Cijs, de twee knuffelvarkens waren favoriet. Een kalfje en de jonge geitjes werden ook regelmatig bezocht.

De staanplaatsen bevinden zich op een veld aan de andere kant van de boerderij. Er is een ruime gemeenschappelijke ruimte met een keukentje, tafels en stoelen en informatie over Texel. Hier bevindt zich ook het sanitair, wat brandschoon was.

In 5 minuten fiets je naar Oudeschild voor een lekker visje en in 10 minuten sta je in het gezellige centrum van Den Burg.

Kortom een plek om nog eens terug te gaan!

Gereisd familie in mei 2016

Een echte aanrader

Ellen, 7-5-2016

Een topcamping op een toplocatie. Gastvrije eigenaren. Het is een boerencamping dus voor de kinderen echt fantastisch. Zijn kippen, twee varkens, koeien en geiten. Sanitaire voorzieningen zien er altijd schoon uit. Je kunt er broodjes en verse melk bestellen. Er staan skelters waar de kinderen mee mogen spelen. Op fietsafstand van de Spar en ietsje verder fietsen heb je een Jumbo en de AH. Op fietsafstand van het strand.

''s Nachts is het er altijd rustig ook al staat de camping vol. Absoluut een aanrader!

Gereisd familie in mei 2016

Heerlijke plek om te kamperen voor jong en oud!!!

Veroniek, 7-8-2015

De kleine camping is ideaal om te kamperen met onze kleine kinderen. Ze konden de hele dag vrij over de boerderij struinen en toch wisten we waar ze waren. Voor zowel ons als voor de kinderen dus echt een gevoel van vrijheid. Zij heerlijk knuffelen met de geitjes, kijken bij de koeien en kalfjes en spelen in het hooi. Wij genieten van hen en onze vakantie. Het sanitair was altijd netjes schoon ook toen het druk was op de camping. En dan ook nog een heerlijke verse broodjes/melk/eieren service!!! Kortom, wij hebben genoten!
Gereisd familie in juli 2015

Aanrader ECHT

Guido & Luna, 5-9-2014

Het was de 1ste x voor ons met caravan , maar nu indien mogelijk als de bestemming Texel is , is er geen twijfel ,, De Vrije Vogel'',
Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vrije Vogel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vrije Vogel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Vrije Vogel scoort een 8.36 uit 10 op basis van 13 reviews.