Hotel De Smulpot ***

9,1

160 reviews over Hotel De Smulpot in het Nederlands

Heel erg leuk.

Alie, 12-8-2017

Heel mooie kamers heel erg vriendelijk personeel.

Lekker eten. Midden in het dorp.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldig

Bob van der Velde, 27-7-2017

Zeer gedreven stel die het hotel annex restaurant runt. Zeer gemoedelijke sfeer. Mooie stijlvolle kamer. Eten is erg goed. Bereikbaarheid iets minder. Voor ons geen probleem maar indien je slecht ter been bent zal het een probleem zijn vanwege de stijle trap naar de kamer. Ligging in het centrum van de Burg. Ideaal.
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig hotel

Els, 13-7-2017

Wij hadden een overnachting geboekt via touroperator

Zeer nette, complete en schone kamers.

Heerlijk bed, moderne badkamer. Het eten was súper, zelfs wat teveel. Gezellig midden in het dorpje van den Burg. Vriendelijk personeel iedereen maakt een praatje met je.

Gezellig en goed georganiseerd familie bedrijf waar de klant echt koning is. Aanrader! Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk hotel!

Tonny&Jeannette Harmsen, 8-6-2017

Net terug van een heerlijke mini-vakantie in hotel/restaurant de Smulpot, Den Burg op Texel. Goed arrangement, mooie kamers, fijne douche en lekker bed. Verder lekker en ruim voldoende eten. Een pluim voor al het hardwerkende, vriendelijke (en vakundige 😉) personeel. We hebben genoten, ook van jullie mooie Texel wat veel te bieden heeft. Bedankt👍.
Gereisd met partner in juni 2017

Gastvrijheid ten top

Anne Al, 13-5-2017

Heerlijk eten en fijne bedden in de prachtige hoofdstad van Texel
Gereisd met partner in april 2017

Het waren drie fantastische dagen!!

G. Hammink, 7-4-2017

Vriendelijk personeel. Prima eten. Mooie comfortabele kamer. !e klas sanitair. Tegelzetter was/is een vakman. Zeer comfortabel bed. Niet zeuren over Geen lift of steile trappen. Ontbijt is om negen uur, dus de deur gaat om negen uur open. Ben over de hele wereld gast geweest en de smulpot was Niet de minste. komen zeker terug.
Gereisd met partner in april 2017

Wat een gastvrijheid !

Jose van de Bunt, 10-2-2017

We zijn super verwend tijdens ons verblijf! Complimenten!
Gereisd met partner in februari 2017

Fantastisch,gezellige ple

Annie, 24-12-2016

Het is pas feest als je bij de smulpot bent geweest.

De gastheer brengt je persoonlijk na de kamer wat super schoon is.

Al het personeel is vriendelijk en maken een praatje met je.

Je ontbijt staat op tafel klaar,alles vers.

Een aanrader voor iedereen

Gereisd met partner in december 2016

Een fantastisch hotel

Dennis en Mireille van eck, 7-10-2016

Alles was goed, lekker gegeten prima service van het personeel.
Gereisd met partner in oktober 2016

Prima plek met kanttekening!

E.janssen, 19-9-2016

Prima hotel, centraal gelegen, prettig terras, restaurant is erg leuk ( bruin cafe). Kamers goed gerestaureerd, wel gehorig, goed bed. Wel stijle trappen naar boven.

Kanttekening: te strakke regie van de restauranteigenaar. Meteen bij binnenkomst strenge preek over de regels. Mochten niet Voor 09:00 in de ochtend ontbijten.Toen we om 3 minuten voor 9 aan de testaurant deur stonden lieten ze ons achter een gesloten deur onder aan de trap wachten tot 09:00. De 2 koppen koffie aan het ontbijt worden volgens hun strikte regels geserveerd. Een van ons was eerder dan de anderen maar kreeg geen koffie en moest wachten totdat iedereen koffie kreeg. Ik vond het strenge regieme op onderdelen niet passen de huidige tijd. Deze te strenge regie zou voor mij een reden zijn om niet meer voor dit verder prima hotel te kiezen

Gereisd met vrienden in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Smulpot bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Smulpot in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Smulpot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Smulpot scoort een 9.1 uit 10 op basis van 160 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: