Camping De Shelter **

8,1

22 reviews over Camping De Shelter in het Nederlands

Rustige camping

Gerrit, 11-8-2017

Sanitair is goed schoon plaatsen zijn mooi en ruim en een goed werkend internet
Gereisd met partner in juli 2017

Rondje Nederland met Buscamper

Gerrit, 30-10-2016

Geweldige mooie camping mooi sanitaire voorziening schoon en de herfst lekker verwarmd . Geweldig goede TV ontvangst .Wifi ging maar er waren ook niet veel gasten . Hier komen we zeker weer terug.
Gereisd met partner in oktober 2016

Mooie camping, helaas wat onrustige avond

Fam., 20-9-2016

De camping is goed gelegen, mooi en goed geoutilleerd. Helaas veroorzaakten de eigenaren enige geluidsoverlast door een privéfeestje. Zij hebben zich daar later echter voor verontschuldigd en een compensatie aangeboden.
Gereisd met vrienden in september 2016

Heerlijk rustige camping

Henny, 1-8-2016

Kleine maar schone camping vlakbij het strand in het gezellige plaatsje de Koog
Gereisd met partner in juli 2016

De Shelter heeft "alles"! Top!

A. Aarnoutse, 6-4-2016

Wij vonden de ligging ideaal: dichterbij bossen, strand, De Muy, het gezellige dorp (met warme bakker, Jumbo, Chinees en "tig" eetgelegenheden) op een steenworp afstand, kun je niet kamperen!

We waren er begin april: het verwarmde sanitairgebouw met vloerverwaming is heerlijk in het voorseizoen!

De camping is niet goedkoop, maar we hadden voor deze camping graag wat meer over.

Gereisd met partner in april 2016

Prima camping, perfecte locatie!

Evelien, 16-8-2015

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen. Alles verliep naar wens. Mooie ruime plekken en goed onderhouden. Sanitair wordt diverse keren per dag schoongemaakt.

Wij hebben geen kinderen, maar er is een uitgebreid en vrijblijvend entertainment programma voor wie dit wenst! De locatie van de camping is een topper, een rustige/gezellige familiecamping, 2 minuten fietsen naar het centrum van de Koog.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima camping. Vlak bij zee

Rene van Geijn, 12-7-2015

keurige camping. Heel goed verzorgd sanitair. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vlak bij het dorp.
Gereisd met partner in juni 2015

De Shelter: een aanrader (ook in het naseizoen )

Fina en Roelof Rossing, 24-9-2012

Wij komen al jaren op Texel. Dit jaar bewust gekozen voor de Shelter, mede door alle positieve berichten die wij van vrienden en kennissen hebben ontvangen.Ook wij zijn bijzonder tevreden over de manier waarop wij zijn ontvangen, voorgelicht en van onze ruime, rustige kampeerplaats hebben kunnen genieten . De benadering van het personeel was hartverwarmend met oog voor detail.De accommodatie wordt uitstekend onderhouden : alles schoon en nergens rommel ! Klasse.

Qua kosten: wij hebben gebruik gemaakt van het naseizoenaanbod. ( Acsi) en dan is het zeer betaalbaar.

Gereisd met partner in september 2012

Uitstekende camping, perfecte ligging

Floris, Judith en Emma, 29-7-2011

in juli 2011 een weekje naar camping de shelter geweest met vriendin en zevenjarige dochter. We hadden hier een ingerichte tent gehuurd.

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en kregen we een welkomstpakket met daarbij leuke tips voor weekje Texel. Verder een autokaart voor de slagboom en twee pasjes voor de sanitaire ruimtes.

De auto mag je naast de tent parkeren. De ingerichte tenten zijn van alle gemakken voorzien en hebben een zeer ruime inventarislijst, waaronder keukenblok, koffiezetter, bestek, heeeerlijke buitenstoelen, koelkast, lekkere bedden etc etc.

Verder heeft de tent stroomvoorzieningen en de draadloze wifi-verbinding is prima.

Ligging zeer nabij strand, sportveld en gezellige centrum van DeKoog.

Wij vonden het hier heerlijk en zijn ook zeer te spreken over het personeel. Zeer hulpvaardig en ook de schoonmakers doen goed werk. Alles zeer schoon.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Aardige, rustige camping

Natalie, 24-7-2011

De Shelter is een rustige camping. Wij hadden een ingerichte tent gehuurd. Deze staat op een gezellig veldje en was keurig verzorgd. Er werd regelmatig geinformeerd of het goed ging. Na 2 dagen non stop regen wel wat nattigheid in de tent gehad, maar dat zou elke tent hebben gehad. Geholpen door vriendelijk personeel.

Voor de kinderen waren er een paar vriendjes op de camping, dus dan is het al snel goed. Klein speeltuintje waar ze zich prima vermaken.

Het sanitair is top, zelfs met die dagen regen weinig vuil te bekennen, en een afwasmachine!

Verder is er op de camping zelf weinig te beleven, maar op Texel genoeg!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Shelter in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Shelter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Shelter scoort een 8.07 uit 10 op basis van 22 reviews.