Hotel De Pelikaan ***

De Pelikaan
7,9

19 tips over De Pelikaan

Marc Lejeune, 4-8-2017

De uren voor het avond eten zijn vroeg, eten tussen 18.00 en 19.00 uur is voor iemand op vakantie zeer vroeg. Het avond eten moet op één uur verwerkt zijn, dat is opjagen geblazen.

Doch het restaurant heeft een zeer goede keuken, ik zou daar 9 op 10 voor geven.

De bediening is top, een rijke keuze aan wijn, kortom het restaurant is een aanrader.

Bedankt

E.van Den Berg, 21-7-2017
Onze tip is om een gerenoveerd appartement te vragen. Het scheelt erg veel in de beleving van een vakantieweek. Het hangt van de verhuurder af hoe een appartement eruitziet. Wij waren erg blij met een ander, gerenoveerd appartement voor dezelfde prijs.
yvonne_45, 11-8-2015

Eerste tip: Neem een ander hotel!

Eten in Den Burg bij Peek was erg goed.

Kool, 9-5-2015
Huifkartocht met de Jan Plezier, echt een aanrader als je van Flora en Fauna houdt.
Robert Jan, 28-4-2015
Boek als het mogelijk is een kamer aan de achter- of zijkant. Wij hadden een kamer aan de voorkant en onder het raam staat bijna continu mensen te roken met als gevolg dat je kamer naar de rook stinkt. Verder kan het er volgens mij in de zomer best warm worden (geen airco oid)
hennyhenk, 6-11-2014
De huifkarrit van Jan Plezier is zeker de moeite waard, ook (bij slecht weer) is de VVV toerrit is een optie, zo kom je langs plekjes die je anders niet gezien zou hebben.

Sjef en Ineke Laboyrie, 10-9-2014

een woord top!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,we zijn naar de vlindertuin .bierbrouwerij ,wijnhuis en natuurlijk

de stadjes de koog,cocksdorp,den burg,oosterend geweest

in een woord we hebben genoten.

Mierlo, 12-8-2014
Jammer dat de hotelshuttle niet meer rijdt
H. van den Berg, 4-5-2014
Vraag bij boeking voor een nieuwe kamer en niet de standaard kamer in het oude gedeelte.
D, 6-11-2013
Dichtbij ligt stal Zoetelief, hier kun je hele mooie paardenboxen huren!