8,2

Huisje f691 was erg netjes en luxe

Danielle, 15-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Huis is echt modern. Luxe koffiezetter,Senseo, droger wasmachine in het huisje. Vaatwasser.

Niks mis mee.

Toch een aandachtspunt.

Nieuw zwembad erg leuk maar sommige dingen kloppen niet.

1 babyverschoonplaats maar geen luieremmer wat dus smerig is als je er 10 voor je heb gehad die de moeite niet nemen om het mee te nemen. Zet dus een prullenbak neer.

Spekglad. Mogen vaker met de dweil langs. En dan getolereerd worden dat er ijs wordt gegeten in het bubbelbad.

Gereisd familie in augustus 2017

Top Park

bert, 15-8-2017
  • Onderkomen10

Prachtig park met prive bungalows .Geweldig nieuw zwembad ideaal voor de jeugd.Ligt in het rustige gedeelte van Texel en makkelijk te bereiken met de auto.
Gereisd met partner in juni 2017

Super!

Jan Willem, 1-8-2017
  • Onderkomen9

Een geweldig park, mooie ligging!

Nabijgelegen bij een schitterend strand. Op de Krim en vooral op Texel valt genoeg te doen en te beleven!

Dit park heeft alles goed georganiseerd, het inchecken verloopt snel, informatiemap is duidelijk en er is voor elk wat wils.

Het nieuwe zwembad is gaaf, de kids genoten van de glijbanen en de wildwaterbaan. Door het nieuwe zwembad is het park uitermate geschikt voor de oudere kinderen.j Let wel op de hygiëne, de trappen naar de glijbanen waren in 3 weken tijd al behoorlijk vies...

Het park zelf ziet er keurig onderhouden uit, jammer dat er dagelijks hondenpoep op de paden lag, dit ligt niet aan de medewerkers van het park maar aan een enkel baasje, die meende vakantie te hebben van het opruimen van deze viezigheid.

Volgend jaar weer !

Sonic, 29-7-2017
  • Onderkomen8

Het nieuwe zwembad was voor ons een aanwinst t.o.v. het 'oude'. Maar onze jongste heeft zijn A diploma al.
Gereisd familie in juli 2017

Super goede acconmondatie en super goede personeel

Iny ottens, 29-7-2017

Park de Krim Texel. Hier is van alles te doen en goede service uitmuntend. 😀😀
Gereisd met partner in juli 2017

heerlijk rustig mooie tuin

a.m.e. jansen, 29-7-2017
  • Onderkomen8

ik ben gek op het noorden van texel, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen het te stil vinden. voor kinderen is het wel leuk de activiteiten en zo. Er is een van de mooiste golfbanen van nederland
Gereisd met partner in juli 2017

Heel mooi park

Linda, 25-7-2017
  • Onderkomen9

Prachtig vakantiepark vlakbij het strand. Een mooi overzichtelijk centrum in het midden met winkels, speeltuin binnen en buiten, restaurants. En een heel mooi zwembad. Echt een aanrader

Vakantiepark 2.0

Rick, 24-7-2017
  • Onderkomen10

We gaan wel eens naar Center Parcs maar nu zijn we er achter gekomen dan CP pure armoede is. Wat een schitterend park dit. Mooi dorpsplein nagebootst op het park met super gezellige terrasjes. We hadden een familievilla geboekt; wat een verassing, leek wel een landhuis! Super schoon..luxe moderen inboedel en heerlijke restaurants. Ik moet echt huilen als ik bedenk hoeveel geld ik verkwanst heb aan die slecht onderhouden jaren 80 bungalows van Center Parcs. Dit park is een miljard keer beter voor hetzelfde geld. Boek dit!!

Mooie camping

Wendy peters, 23-7-2017
  • Activiteiten8

Net terug van een weekje op de camping , het is een mooi park huisjes liggen in een apart deel en centrum van het park is erg gezellig . Goed eten en vriendelijk personeel . Speeltuintjes op de kampeervelden en er werden zelfs schepjes e.d in de zandbakken gelegd door het park . Toiletgebouwen zien er netjes uit en een paar keer per dag schoongemaakt . Een mooi nieuw overdekt zwembad .
Gereisd familie in juli 2017

Met de camper nooit weer!

Stell, 14-6-2017
  • Activiteiten9

Na een paar keer een trekkershut te hebben gereserveerd, gingen wij dit keer pinksterweekend met onze camper.

De camping voldoet aan al het moois en gezelligheid, vele voorzieningen, sanitair schoon en netjes.

Maar.....de kampeerplaatsen?! niet voor ons bestemd, geen privacy, open vlakte, geen schaduw, geen bebossing. Je staat aan de doorgaande weg waar auto's etc. langsrijden/lopen. Nee, wij komen zeker niet met de camper terug. Ik heb ligging een 1 gegeven, daar bedoel ik onze plaats mee. De ligging camping zal van mij een 9 krijgen.

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark De Krim**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Krim in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Krim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Krim scoort een 8.17 uit 10 op basis van 512 reviews.