Bed and Breakfast De Koog aan zee

9,7

7 reviews over Bed and Breakfast De Koog aan zee in het Nederlands

Gezellig terrasje met mooie planten en 3 prachtige

olga, 16-10-2017

...ruime, schone, lichte kamer, ontbijt is heel lekker, je wensen mag je

uitspreken, wat je wel en niet lust, eigenaren zijn heel vriendelijk....

.. de moeite waard om terug te komen .....

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Hele fijne, schone en ruime kamer!

Karin, 15-10-2017

Heerlijke kamer, lekker ontbijt. Rustige mooie ligging. Gluten- en lactosevrij dieet bij aaanvraag geen enkel probleem.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Heerlijk

Ingrid, 28-9-2017

Mooie B en B aan de rand van de Koog. Iedere ochtend geweldig ontbijt op de kamer. Gezellige gastheer en gastvrouw.goede uitvalsbasis om iets te ondernemen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in september 2017

Fantastische bed & breakfast

M. Noordink, 21-8-2017

Mooie locatie, aan de rand van de Koog. Centrum op loopafstand. Mooie, ruime kamer. Netjes en schoon. Iedere morgen een heerlijk gevarieerd ontbijt op de kamer. Eigenaren zijn heel gastvrij en vriendelijk. Altijd in voor een praatje en geven je allerlei tips over Texel. Mooi terras buiten. Wij hebben genoten van ons verblijf hier en kunnen deze b & b iedereen aanraden.
Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldige B&B

Bianca van Setten, 6-8-2017

Een heerlijk centraal gelegen B&B. Mooie kamers,goede bedden en een heerlijk gevarieerd ontbijt wat elke dag weer anders is.Fijne gastvrouw en heer. Geen enkel minpunt voor ons. Komen hier zeker terug. Zo'n prachtige plek waar het heerlijk rustig is. Met op loop afstand centrum. Prima voor elkaar dus
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastiche mooie kamer, schoon en geweldige kamer

Arnold en Margo Wagenaars, 10-7-2017

Leuke B&B. Zeer ruime, schone en mooi ingerichte kamers met een zeer goed verzorgd ontbijt. Centraal gelegen op het eiland en vlakbij het toeristische centrum van De Koog. Voor herhaling vatbaar. geen minpunten.
Gereisd met partner in juni 2017

Super B&B

Cristel Verhoeven, 16-8-2016

Wij hebben het heerlijk gehad in De Koog aan zee. Wij logeerden in de Schelp. Moderne, ruime kamer en keurig schoon. Prima ligging, net buiten het dorp. Zeer vriendelijke mensen. Ontbijt wordt gebracht in een mandje, zodat je dit op je kamer op kan eten. Een aanradertje deze B&B. Wij gaan er zeker nog eens heen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Koog aan zee in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Koog aan zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Koog aan zee scoort een 9.71 uit 10 op basis van 7 reviews.