9,3

Uitstekend

3 reviews over BedAndBreakfast De Koog aan zee in het Nederlands

Geweldige B&B

Bianca van Setten, 6-8-2017

Een heerlijk centraal gelegen B&B. Mooie kamers,goede bedden en een heerlijk gevarieerd ontbijt wat elke dag weer anders is.Fijne gastvrouw en heer. Geen enkel minpunt voor ons. Komen hier zeker terug. Zo'n prachtige plek waar het heerlijk rustig is. Met op loop afstand centrum. Prima voor elkaar dus
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastiche mooie kamer, schoon en geweldige kamer

Arnold en Margo Wagenaars, 10-7-2017

Leuke B&B. Zeer ruime, schone en mooi ingerichte kamers met een zeer goed verzorgd ontbijt. Centraal gelegen op het eiland en vlakbij het toeristische centrum van De Koog. Voor herhaling vatbaar. geen minpunten.
Gereisd met partner in juni 2017

Super B&B

Cristel Verhoeven, 16-8-2016

Wij hebben het heerlijk gehad in De Koog aan zee. Wij logeerden in de Schelp. Moderne, ruime kamer en keurig schoon. Prima ligging, net buiten het dorp. Zeer vriendelijke mensen. Ontbijt wordt gebracht in een mandje, zodat je dit op je kamer op kan eten. Een aanradertje deze B&B. Wij gaan er zeker nog eens heen.
Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast De Koog aan zee in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast De Koog aan zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast De Koog aan zee scoort een 9.3 uit 10 op basis van 3 reviews.