Vakantiepark De Bremakker ***

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen9,2

80 reviews over Vakantiepark De Bremakker in het Nederlands

zon zee en alle comfort in de natuur

Jaap Huisen, 7-9-2017
  • Onderkomen9

Je bent hier niet met vakantie..... je woont hier tijdelijk, met alle luxe als thuis.

Alleen in een schitterende omgeving, in een heel verzorgd aangelegd natuurpark.

Bevlogen natuurbeheerders.

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke rustige camping

Marja, 30-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Je moet het eigenlijk gewoon over je heen laten komen.

De rust, park is omringd door bossen en duinen aan de ene kant en weiland aan de andere kant. Heerlijk.

Wij doen alles op de fiets. Is heel goed te doen.

Gelukkig is het speelterrein niet helemaal bestraat. Doet zo veel vriendelijker aan.

Voor ons heeft de doorslag gegeven om voor deze camping te kiezen, het privésanitair, fantastisch team en

zoals wij het noemen het gezellige barretje en eetcafé.

Gereisd met partner in juni 2017

Op punten voor verbetering vatbaar...

L. Bom, 22-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Prima vakantie gehad in mooi chalet (particulier).

Verbeterpunten Bremakker:

Parkeerplaatsen, onhandig, waarom niet gewoon alle plekjen een nummer en iedereen een vaste plek?

Terrein kaal en niet echt onderhouden, waarom niet gewoon deels bestraat? Zand in je auto.....

Horeca: pannenkoeken alleen ter plekke te nuttigen beetje jammer, waarom kunnen deze niet gewoon mee genomen worden in bijv een pizza doos?

Personeel receptie pas vanaf 08.30 uur aanwezig in het hoogseizoen???

Broodjes in de ochtend pas vanaf 8.30 uur op te halen, als je zoals wij, vroege vogels al om 7.30 uur wil ontbijten wel wat lastig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Topper

Dennis, 28-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Geweldige camping met als absolute PLUS het privé sanitair bij de plaats. Heerlijk om toch te kamperen maar geen gebruik te hoeven maken van een gedeeld wc gebouw. Verder perfecte ligging, vriendelijk personeel, en animatie voor de kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie huisjes, gastvrijheid ver te zoeken

Gast, 25-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Bij aankomst een zuinige 'veel plezier'. Bij het weggaan niets, noppes, nada. Sleutel inleveren en dat was het.

Huisjes zijn mooi en redelijk schoon. Ligging dicht bij bossen en strand is in de buurt, vlakbij ecomare. Tip: fietsen mee of huren via de.camping.

Ligging is prima. Animatie voor de kinderen wordt met veel enthousiasme aangeboden.

Gastvrijheid is ver te zoeken. Eigenaren hangen savonds aan de bar en kijken verveeld om zich heen. Moe van een dag werken?

Het lijkt alsof men de drukte van het hoogseizoen niet aankan.

Jammer... plezier en vriendelijkheid zouden toch voorop moeten staan.

Suggesties die gegeven worden, worden niet serieus genomen.

Conclusie: een fijne vakantie gehad op een leuke, knusse camping. De ligging is perfect, net als het enthousiasme van het animatie team.

De eigenaren en hun partners zouden wat meer kunnen werken aan hun uitstraling en vriendelijkheid.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtige park

Claudia, 25-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een heel leuk en mooi park

Wij zaten in een E-chalet heel modern en veel ruimte. Groot terras en vlakbij een speeltuin wat ideaal was voor ons kleintje.

De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam!

Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prachtig park op een geweldige locatie

Herma, 28-6-2017
  • Onderkomen10

Vakantiepark de Bremakker is echt geweldig. Vorig jaar met de kinderen geweest en nu samen lekker weekje mogen genieten. De huisjes zijn erg schoon, mooi gelegen en dit jaar werkte het weer ook nog eens super mee. Wij komen zeker weer terug.

Fantastisch paradijs

Fam van Leeuwen, 28-6-2017
  • Onderkomen10

Prachtige schone chalets op een stukje paradijs van Texel.

Zéér vriendelijk ontvangst. We zijn maandag 26 juni aangekomen, en waren twee uur vroeger, maar mochten direct al onze chalet betreden. Super service! Dat noem ik nou echt gastvrij.

Gereisd met partner in juni 2017

Zo is het bedoeld: een oase binnen de oase Texel.

Axel W., 30-9-2016
  • Onderkomen9

We waren hier voor de tweede keer. In een chalet, op het veldje dat 'Heitje' heet. Als je eenmaal weet dat Texel een paradijsje is, moet je op zoek gaan naar een mooi plekje dat bij je past. Dat is hier definitief gelukt.

De chalets zijn uiterst comfortabel en licht, en hebben knusse tuintjes en terrasjes in het groen. Wij hebben ons chaletje uitgezocht op het uitzicht. Wij konden vanuit de kamer over ons favoriete veldje uitkijken. Verrekijker mee.

De ontvangst is hartelijk en de faciliteiten zijn uitgebreid en degelijk. De Bremakker is een groen parkje waar gezinnen met kinderen én rustzoekers prettig naast elkaar en door elkaar recreëren. Super gedaan.

De ligging is natuurlijk 'eenmalig.' Aan het einde van een doodlopend weggetje, grenzend aan bos, duin, heide en veld. Je kunt vanuit het park prachtige wandelingen maken. Zoals het ommetje Bleekersvallei dat elke week weer een andere uitstraling heeft. Bovendien liggen Den Burg en De Koog relatief dichtbij. Op 800m afstand is er een nieuwe, goed geoutilleerde supermarkt.

Kortom: aanrader!

Gereisd met partner in september 2016

super mooie, rustige camping/chaletpark

cynthia, 1-8-2016
  • Onderkomen9

de chalets zijn allemaal op hun eigen manier mooi en netjes. De nieuwe geplaatste chalets op Akkerveld zien er super mooi uit en we hebben een heerlijke week genoten. De vierde dat we hier zijn geweest en bevalt nog steeds heerlijk! Alles is op fiets afstand en je zit dus heel centraal op het eiland.

Zeker een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Bremakker in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Bremakker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Bremakker scoort een 8.88 uit 10 op basis van 84 reviews.