8,8

WebsiteLink naar website

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,8

75 reviews over Vakantiepark De Bremakker in het Nederlands

Prachtig park op een geweldige locatie

Herma, 28-6-2017
  • Onderkomen10

Vakantiepark de Bremakker is echt geweldig. Vorig jaar met de kinderen geweest en nu samen lekker weekje mogen genieten. De huisjes zijn erg schoon, mooi gelegen en dit jaar werkte het weer ook nog eens super mee. Wij komen zeker weer terug.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch paradijs

Fam van Leeuwen, 28-6-2017
  • Onderkomen10

Prachtige schone chalets op een stukje paradijs van Texel.

Zéér vriendelijk ontvangst. We zijn maandag 26 juni aangekomen, en waren twee uur vroeger, maar mochten direct al onze chalet betreden. Super service! Dat noem ik nou echt gastvrij.

Gereisd met partner in juni 2017

Nooit meer

Pietersen, 24-6-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Huisjes hebben een leuke ligging, maar de familie is uiterst onbeschoft.
Gereisd familie in juni 2017

Zo is het bedoeld: een oase binnen de oase Texel.

Axel W., 30-9-2016
  • Onderkomen9

We waren hier voor de tweede keer. In een chalet, op het veldje dat 'Heitje' heet. Als je eenmaal weet dat Texel een paradijsje is, moet je op zoek gaan naar een mooi plekje dat bij je past. Dat is hier definitief gelukt.

De chalets zijn uiterst comfortabel en licht, en hebben knusse tuintjes en terrasjes in het groen. Wij hebben ons chaletje uitgezocht op het uitzicht. Wij konden vanuit de kamer over ons favoriete veldje uitkijken. Verrekijker mee.

De ontvangst is hartelijk en de faciliteiten zijn uitgebreid en degelijk. De Bremakker is een groen parkje waar gezinnen met kinderen én rustzoekers prettig naast elkaar en door elkaar recreëren. Super gedaan.

De ligging is natuurlijk 'eenmalig.' Aan het einde van een doodlopend weggetje, grenzend aan bos, duin, heide en veld. Je kunt vanuit het park prachtige wandelingen maken. Zoals het ommetje Bleekersvallei dat elke week weer een andere uitstraling heeft. Bovendien liggen Den Burg en De Koog relatief dichtbij. Op 800m afstand is er een nieuwe, goed geoutilleerde supermarkt.

Kortom: aanrader!

Gereisd met partner in september 2016

super mooie, rustige camping/chaletpark

cynthia, 1-8-2016
  • Onderkomen9

de chalets zijn allemaal op hun eigen manier mooi en netjes. De nieuwe geplaatste chalets op Akkerveld zien er super mooi uit en we hebben een heerlijke week genoten. De vierde dat we hier zijn geweest en bevalt nog steeds heerlijk! Alles is op fiets afstand en je zit dus heel centraal op het eiland.

Zeker een aanrader

Gereisd familie in juli 2016

Modern chalet in natuurlijke omgeving

Jaap Huisen, 11-7-2016
  • Onderkomen9

modern ruim chalet, veel licht en ruimte. Comfortabel terras. Magnifiek uitzicht over enorme schapenwei. Park is op natuurlijke wijze ingericht en wordt als zodanig bijgehouden. Bevlogen natuurmensen.
Gereisd met partner in juli 2016

Chalet

Judith, 8-7-2016
  • Onderkomen9

Prachtig, schoon en basic chalet waar alles wat je nodig hebt in zit. Mooie locatie, ruimtelijk en leuk opgezet.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in juni 2016

The place to be

Harm ùt DR88, 2-7-2016
  • Onderkomen10

Prachtige nieuwe E-chalet, schitterend uitzicht op weiland met schapen. Weinig beschutting. Maar schitterende plek op schitterend centraal punt op schittetend eiland. Voor 2016 weer 2 weken geboekt in sept. Echt een aanrader voor mensen die van Texel houden.
Gereisd met partner in juni 2015

Na 10 jaar weer terug, was weer super

Harry, 30-6-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Schoon, zeer compleet, hartelijke mensen. Ruime staanplaatsen en veel voorzieningen. We komen zeker terug.
Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch!

Anne, 25-6-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Heerlijke omgeving zo vlak bij de bossen
Gereisd met vrienden in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Bremakker in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Bremakker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Bremakker scoort een 8.78 uit 10 op basis van 79 reviews.