Hotel De 14 Sterren ***

Hotel De 14 Sterren
De 14 Sterren
8,7

80 reviews over Hotel De 14 Sterren in het Nederlands

Maakt de naam helemaal waar

Jan & Iris, 18-10-2017

Kleinschalig maar groots. Mooi gelegen aan de bosrand en een mooi weidegebied. Fijne tuin. Zeer gastvrij en erg behulpzaam!
Gereisd met partner in oktober 2017

Geweldig hotel!

Petra, 5-10-2017

We vonden alles top! Uitgebreid ontbijt op de kamer, goede bedden, lekker rustig.
Gereisd met partner in september 2017

geen standaard hotel, maar maatwerk

Dick en Anneke van der Burg, 27-9-2017

Op zoek naar een Hotel met geheel eigen sfeer waar je bovendien uitstekend kunt eten? Hotel de 14 Sterren met restaurant De Worsteltent blijft een uniek concept.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De 14 Sterren bij:

We hebben het super gehad

Joukje, 25-9-2017

Ontbijt was heerlijk, met uitzicht op Klaartje de koe, die ons elke ochtend met haar vriendinnen kwam bekijken. Uitstekende service en het restaurant naast de deur was een uitkomst als je moe was van het fietsen en lopen. Ook de hond had het naar zijn zin in het bos naast de deur en het strand vlakbij. Kortom heerlijk. Wilde je een elektrische fiets huren, werd dat vlot geregeld. Het enige nadeel was dat als we s middags moe thuis kwamen en nog even iets wilde drinken voor het eten, het restaurant gesloten was tot 17.30.
    Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk relaxt hotel, mooie locatie.

Guus & Jenny Westra, 21-9-2017

Super Hotel! Comfortabele, kleurrijke kamer, goed restaurant, auto voor de deur. Geweldige service en heerlijk ontbijt met krant op de kamer. Op prachtige locatie aan de rand van het bos, met veel wandel- en fietsmogelijkheden. Hond is ook welkom en heeft zich in de bossen en op het strand heerlijk kunnen vermaken.

Het eten in restaurant De Worsteltent is uitstekend en erg gezellig met attente en vriendelijke bediening.

Op zondagmiddag een echt feestje, met live-muziek in de tuin, ook dat met soepele attente bediening.

Enige aanmerking:

Badkamer zou fijn zijn als er een spatscherm voor de douche zou zitten.

Kortom: Het was een heerlijk weekend. Hulde aan Wenny & Fons.

Gereisd met partner in september 2017

Fantastische plek, iedere keer weer!

Annemarie Braun, 12-8-2017

Hotel de 14 sterren ligt op de prachtigste plek op Texel en toch heel centraal. Heerlijk s'ochtends je lekkere verse ontbijtje op je eigen terrasje voor je kamer terwijl je uitkijkt over de mooie natuur van Texel. De kamers zijn ruim, schoon en gezellig ingericht met praktische badkamer en fijne douche. Met dieetwensen wordt vriendelijk en goed rekening gehouden voor het ontbijt. We zijn hier al heel vaak geweest dit was zelfs de 2de x in 2017 en we zullen hier ook nog vaak terug blijven komen. De eigenaren Wenny & Fons doen er alles aan om je welkom te laten voelen.
    Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch, we blijven terugkomen

Henk, 7-8-2017

Vriendelijk personeel, mooie rustige kamers, super ontbijt, en goed restaurant met heerlijke tuin.
    Gereisd met partner in mei 2017

Leuk en gezellig maar ......

Daels Patrick, 24-7-2017

De ligging en de kamer waren heel leuk en gezellig. Het systeem van ontbijt op de kamer is wel aangenaam en speciaal. Wat minder leuk was, is het feit dat de kamer wel proper was oppervlakkig, maar niet overal in de hoeken of vensterbanken. Daar waren nog spinnennetten en dode vliegen enz te vinden. Zelf aan het plafond hing nog een dode spin te bengelen van verschillende dagen of weken. De ramen mogen ook eens een grondige poetsbeurt hebben.
    Gereisd met partner in juli 2017

Een goede lokatie

H/P van Iersel, 10-7-2017

De medewerkers zijn zeer attent en vriendelijk, wij hebben twee keer voortreffelijk in het

Restaurant gegeten . Aan onze kamer moesten wij even wennen, deze ligt in een leuk huisje

achter de boerderij. Wij misten aan de buitenkant een afdakje zo dat je ook bij een klein buitje

buiten kunt zitten. In de ochtend tijdens ons ontbijt in de volle zon had ik graag een parasol

gehad. In de kamer miste ik vooral een föhn ,ook een klein koelkastje zou prettig zijn.

Al met al was het een prettig verblijf ,wij komen dan ook heel graag een keer terug en zeker

Voor een heerlijk dinner in het restaurant.

Gereisd met partner in juli 2017

2 sterren

Eltjo-jan, 1-7-2017

Ik snap de reviews niet zo goed.

De kamers waren klein, de bedden veel te zacht, de badkamer was bedroevend. De deur als spatscherm gebruiken?

Hoe kan je dan een 10 geven?

Oké, het ontbijt was redelijk. dat mag je van een hotel verwachten voor 120 euro.

Geen koelkast, geen föhn en vele andere kleine dingen die je mag verwachten van een hotel!

Kortom, 2 sterren is beter dan 14 sterren.

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De 14 Sterren bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De 14 Sterren in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De 14 Sterren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De 14 Sterren scoort een 8.68 uit 10 op basis van 83 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: