8,6

Uitstekend

75 reviews over Hotel De 14 Sterren in het Nederlands

Fantastische plek, iedere keer weer!

Annemarie Braun, 12-8-2017

Hotel de 14 sterren ligt op de prachtigste plek op Texel en toch heel centraal. Heerlijk s'ochtends je lekkere verse ontbijtje op je eigen terrasje voor je kamer terwijl je uitkijkt over de mooie natuur van Texel. De kamers zijn ruim, schoon en gezellig ingericht met praktische badkamer en fijne douche. Met dieetwensen wordt vriendelijk en goed rekening gehouden voor het ontbijt. We zijn hier al heel vaak geweest dit was zelfs de 2de x in 2017 en we zullen hier ook nog vaak terug blijven komen. De eigenaren Wenny & Fons doen er alles aan om je welkom te laten voelen.
    Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch, we blijven terugkomen

Henk, 7-8-2017

Vriendelijk personeel, mooie rustige kamers, super ontbijt, en goed restaurant met heerlijke tuin.
    Gereisd met partner in mei 2017

Leuk en gezellig maar ......

Daels Patrick, 24-7-2017

De ligging en de kamer waren heel leuk en gezellig. Het systeem van ontbijt op de kamer is wel aangenaam en speciaal. Wat minder leuk was, is het feit dat de kamer wel proper was oppervlakkig, maar niet overal in de hoeken of vensterbanken. Daar waren nog spinnennetten en dode vliegen enz te vinden. Zelf aan het plafond hing nog een dode spin te bengelen van verschillende dagen of weken. De ramen mogen ook eens een grondige poetsbeurt hebben.
    Gereisd met partner in juli 2017

Een goede lokatie

H/P van Iersel, 10-7-2017

De medewerkers zijn zeer attent en vriendelijk, wij hebben twee keer voortreffelijk in het

Restaurant gegeten . Aan onze kamer moesten wij even wennen, deze ligt in een leuk huisje

achter de boerderij. Wij misten aan de buitenkant een afdakje zo dat je ook bij een klein buitje

buiten kunt zitten. In de ochtend tijdens ons ontbijt in de volle zon had ik graag een parasol

gehad. In de kamer miste ik vooral een föhn ,ook een klein koelkastje zou prettig zijn.

Al met al was het een prettig verblijf ,wij komen dan ook heel graag een keer terug en zeker

Voor een heerlijk dinner in het restaurant.

Gereisd met partner in juli 2017

2 sterren

Eltjo-jan, 1-7-2017

Ik snap de reviews niet zo goed.

De kamers waren klein, de bedden veel te zacht, de badkamer was bedroevend. De deur als spatscherm gebruiken?

Hoe kan je dan een 10 geven?

Oké, het ontbijt was redelijk. dat mag je van een hotel verwachten voor 120 euro.

Geen koelkast, geen föhn en vele andere kleine dingen die je mag verwachten van een hotel!

Kortom, 2 sterren is beter dan 14 sterren.

Prachtige locatie,leuke kamers

Hans Voeten, 30-6-2017

zeer goed en origineel restaurant. Ontbijt mag wat gevarieerder
      Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig! We komen gauw nog eens.

Kerkhof, 16-6-2017

Heerlijk is het ontbijtje ´s morgens, je kunt je eigen tijd kiezen de avond ervoor. Lekker gegeten in De Worsteltent, altijd fijn :-). Al vaak daar gegeten (met mooi weer natuurlijk in de tuin met op zondagmiddag in de zomer muziek) maar nu ook geslapen. Doen we gauw nog eens. Vriendelijk personeel.
      Gereisd met partner in juni 2017

volgebd jaar komen we weer!

Marlies Ottevanger, 9-5-2017

Prima kamer, super restaurant, auto voor de deur, top personeel!

Badkamer zou fijn zijn als je niet door de glazen deur kon kijken en dat er een spatscherm bij de douche zou zitten

Gereisd anders in april 2017

Heerlijke relaxte plek met fantastische service

Margreet, 29-3-2017

Hotel de 15 sterren en restaurant De Worsteltent zijn een absolute aanrader voor verblijf op Texel. Landelijk gelegen, vlak bij strand en bos maar ook vlakbij de leuke plaatsjes Den Burg en Oudeschild. Heel comfortabele kamers, hondjes mogen ook mee, geweldige service en ontbijt op de kamer. Genieten en ontspannen beginnen als je bij de 14 sterren arriveert. Wij logeren nooit ergens anders op Texel.
      Gereisd met partner in maart 2017

Leuk hotel

Claudia, 1-11-2016

Super leuk hotel. Een kleurrijke kamer. Een goed bed. Bediening aardig en vriendelijk. En het ontbijt helemaal top. Een klein dingetje.... De badkamer is simpel. Ik moest de badkamerdeur zover mogelijk open doen zodat de deur voor de ingang zat van de douche. De deur houd het gespetter dan tegen. De deur heeft een raam waar je niet doorheen kunt kijken maar toch voelde ik me niet prettig toen ik stond te douchen en het ontbijt werd opgehaald. Ook liep het water de hotelkamer in. Heb dit opgeruimd met de aanwezige handdoeken maar kreeg geen nieuwe. En verder hangt er buiten bij de deur een sensor lamp. Als het waait springt de lamp steeds aan. Werd de eerste nacht steeds wakker van het licht. Maar verder een superleuk hotel.
      Gereisd met vrienden in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De 14 Sterren*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De 14 Sterren in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De 14 Sterren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De 14 Sterren scoort een 8.63 uit 10 op basis van 78 reviews.