9,3

Uitstekend

140 reviews over Chalet Coogherveld Texel in het Nederlands

Camping Coogherveld

L.Bosch, 30-6-2017

Wat een heerlijke rustige en kind vriendelijke camping echt een fam camping.Schoon en zeer vriendelijk echtpaar die de camping beheren.Het chalet waarin wij verbleven was schoon en van alle gemakken voorzien.

Ook de locatie is perfect.Dicht bij het strand en leuk dorp de Koog.Een plek waar we zeker terug komen.

Gereisd anders in mei 2017
Steffen Ruis,
We willen u bedanken voor uw mooie beoordeling. Tot een volgende keer.

Tot rust komen terwijl de kleine zich vermaakt

Maaike, 30-6-2017

Heerlijke camping: lieve mensen, leuke speeltuin.

Ideaal dat je fietsen kunt huren. Alles op loop/fietsafstand in het dorp en goed uitgangspunt voor de rest van het eiland. Ook handig: fijne wasserette die vlot alles schoon heeft zodat je met schone spullen weer naar huis kan mocht je dat willen.

Chalet was ruim en goed uitgerust.

Super handige broodjes service zodat je ook voor je ontbijt rustig aan kunt doen.

Zeker een aanrader!

Gereisd familie in mei 2017
Steffen Ruis,
Ik wil u bedanken voor uw positieve en uitgebreide review over onze camping, faciliteiten en accommodatie. Fijn dat u een geslaagde vakantie bij ons heeft gehad. Hopelijk tot volgend jaar!

Prima camping

Elma, 28-6-2017

Prima camping dicht bij De Koog. Ons chalet voldeed ruim aan onze verwachtingen. Ruim genoeg tot 4 personen zou ik zeggen. Eigen tuintje, schuurtje met barbeque. Inventaris was zelfs completer dan voorzien. Als we nog eens naar Texel gaan zullen we camping Coogherveld zeker overwegen.
Gereisd familie in juni 2017
Steffen Ruis,
Bedankt voor het achter laten van uw beoordeling over onze accommodaties en camping. We hopen u nog eens terug te zien op Coogherveld.

Fijne plek

Annika, 27-6-2017

Prima verblijf. Verbazend hoeveel ruimte er in de chalet zat
Gereisd familie in januari 2017
Steffen Ruis,
We willen u bedanken voor uw beoordeling en hopen u nog eens terug te zien.

Geweldig park op toplocatie

Ingrid Brinks, 27-6-2017

Steffen en Marjon zijn supervriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Chalet is perfect, mooie ligging, veel privacy. Alles bij de hand, mooie badkamer, super inrichting. Mooi dicht bij De Koog vol met restaurants, terrassen, winkeltjes en supermarkten.

We zijn hier hu voor de derde keer geweest en komen zeer zeker nog een keer terug!

Steffen Ruis,
Bedankt voor het achter laten van een beoordeling. Tot volgende jaar!

Altijd weer prima om op coogherveld te zijn.

Fam. Bredewoud, 20-6-2017

Steffen en Marjon zijn erg plezierig in de omgang. Niets is hun te veel. Zij zetten zich meer dan 100% in.

Heerlijke plek om je vakantie door te brengen.

Steffen Ruis,
Bedankt voor uw verblijf bij ons en het achterlaten van een review over ons en ons bedrijf. Graag tot een volgende keer.

Mooi chalet.

Jan, 19-6-2017

We hadden chalet 3 gehuurd en dat was een mooi chalet,alleen jammer dat er geen vaatwasser in zat. Verder was de ligging goed,mooi dicht bij De Koog.
Steffen Ruis,
Ik wil u bedanken voor het achterlaten van een beoordeling. Hopelijk was het gezellig tijdens het afwassen. Tot een volgende keer.

Helemaal geweldig. Goedverblijf. -Kleine badkamer.

Alink, 18-6-2017

Dat ze niet zoveel mee moeten nemen,alles is tenslotte aanwezig. Goed humeur is voldoende.

De badkamer vond ik een beetje klein.

Gereisd met vrienden in juni 2017
Steffen Ruis,
Hartelijk dank voor jullie verblijf bij ons en het schrijven van een beoordeling.

Top op Texel!

Rusman, 3-6-2017

Fantastische ligging vlakbij strand en De Koog (op loopafstand). Nette chalets met genoeg privacy. Ontzettend vriendelijk personeel, geweldig genoten!
Gereisd anders in juni 2017
Steffen Ruis,
We willen u hartelijk bedanken voor uw beoordeling en hopen u gauw weer terug te zien!

Zoals elk jaar een prachtig chalet voor ons.

Dhr Kremer, 30-5-2017

Uitstekend chalet met alle voorzieningen, op loopafstand van de De Koog.

Er zijn soms automobilisten, die zich niet aan de snelheid (10 km/uur) houden op het terrein en dat vormt voor de aanwezige kinderen een gevaar.

Gereisd met partner in mei 2017
Steffen Ruis,
Ik wil u bedanken voor uw review. Helaas houdt een enkeling zich niet aan de snelheid op het park. Als we dit zien, spreken we de gast hier uiteraard op aan. Hopelijk tot volgend jaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Coogherveld Texel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Coogherveld Texel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Coogherveld Texel scoort een 9.34 uit 10 op basis van 157 reviews.