Uitstekend

1 review over Vakantiehuis Ceribon in het Nederlands

unieke acomodatie

bobencin, 26-2-2012

Voor ons was dit de perfecte gettaway met onze hond! Het verbaast mij dat Ceribon niet eerder beoordeeld is!? Het is voor ons al wel langer dan een jaar geleden, maar wij denken nog vaak met warme gevoelens terug aan dit weekend. Super schattig huisje voor 2 personen, aan de rand van de slufter, prachtig midden in de natuur. Enorme tuin rondom. Het is niet groot, maar alles er op en aan.( badkamer voorzien van ligbad) Houtkacheltje, op en top romantiek. Niet voor party animals, aangezien het niet op loopafstand van het dorp is. Contact met de eigenaresse was erg prettig per mail/telefoon. En de verhalen in het gastenboek dat er lag waren mintens zo lovend als ons verhaal. Ontstressen? Natuurfreak? Romantiek? Ruimte? Rust? CERIBON!!! De eilanden waren ons niet bekend en we hadden ons voorgenomen elk jaar terug te komen naar dit plekje. Toch willen we ook de andere eilanden 'proeven' en gaan later dit jaar naar Ameland!
Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ceribon in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ceribon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ceribon scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.