Bed and Breakfast Carels

9,6

12 reviews over Bed and Breakfast Carels in het Nederlands

Aanrader

Herma, 13-8-2013

Begin aug. verbleven wij in een prachtige, ruime kamer + badkamer op de 2e verdieping van Carels Kamers. Ondanks de tropische temperaturen buiten, werd het in de kamer niet warm. Bovendien zorgde het raam boven ons bed voor frisse lucht.

Het onbijt was heerlijk. De gastvrouw vriendelijk. Perfect.

Gereisd met partner in augustus 2013

zeer aan te bevelen

n. hansen, 30-12-2012

Erg mooi en verzorgd, goede bedden, heel doordacht, zeer hygienisch! Heerlijk ontbijt. Uitzicht op bebouwing, maar genoeg privacy. En op loopafstand van strand, dorp etc. Totaal geen klachten, integendeel. Prijs/kwaliteitsverhouding is o.k.

Zou zo weer terug kunnen gaan!

Gereisd met vrienden in december 2012

fantastisch!

barry, 28-1-2011

2 super gastvrije mensen met perfecte kamers en een super ontbijt! elke ochtend zit er iets anders bij.

carel en nicolien, dank voor jullie gastvrijheid en gezelligheid. ik heb een heerlijke week gehad!

Gereisd alleenreizend in januari 2011

Service en privacy

Suzanne, 7-9-2010

Bij aankomst een korte ontvangst. Lekker en uitgebreid ontbijt, goede bedden en een leuk zitje buiten voor het mooie weer. Bij slecht weer is er een televisie en radio. (Gevulde) koelkast op de kamer is erg prettig. Nicolien hebben we weinig gezien, fijn zoveel privacy. Service zonder dat erom gevraagd hoeft te worden. Kluis op de kamer, dagelijks verschoning van handdoeken. In het centrum van de Koog, vlak bij supermarkt en het strand.

Deze bed & breakfast maakt beloftes zeker waar!

Gereisd met partner in augustus 2010

Goed en voor herhaling vatbaar

Fred en Marian, 30-8-2009

Eerste keer in Texel (6dgn) en we hadden een kamer bij B&B Carels kamer (en Nicolien).

Een heel fijne kamer met badkamer (wc,douche en bad)2e etage.

s'Morgens 09.00 uur klop klop goedemorgen en een grote mand met een heerlijk ontbijt voor de deur,bij goed weer kan ook op het dakterras ontbeten worden.

Kort bij alles in de buurt centrum/strand/supermarkten/kroegjes en restaurants.

Nicolien en Carel bedankt en tot ZIENS

Gereisd met partner in augustus 2009

Een aanrader!

jenny en fred out, 1-6-2009

Voor de 2e keer naar Carel's kamer, het voelde vertrouwt. De gastvrouw Nicolien had alles tot in de puntjes geregeld. We zaten dit keer in de groene kamer op de 2e etage. Het ontbijt is super. Gebruik gemaakt van een tandem om over het eiland te fietsen. Dit keer hadden we heel veel wind en 1 dag regen. We zijn van plan om weer terug te gaan.
    Gereisd met partner in mei 2008

Gastvrij, goed en gezellig!!!

Chris, 25-10-2008

In het weekend van 18 oktober 2008 4 dagen op Texel geweest bij Carls kamers. Warme ontvangst door Nicolien, de vrouw des huize waar we verbleven. Na 2 trappen opgelopen te zijn komt de eerste verrassing, er hangt een bordje met je naam er op, erg leuk. De kamer was super, lekker ruim, tafeltje met 2 stoelen, koelkastje, tv, draadloos internet en een grote badkamer met douche, wc en ligbad.

De bedden lagen lekker, we hebben 3 nachten als een roos geslapen en 's ochtends was het weer verheugen op het ontbijt. Het ontbijt is zo super, zo lekker!!! Verse texelse kaasjes, heerlijke ham, gekookt of gebakken uitje, verse jus d'orange en lekkere broodjes. Wat een verwennerij.

De locatie is ook uitstekend, behalve dat er vaak niet voor de deur kan worden geparkeerd maar dat is niet erg. 200 meter lopen en je bent in het gezellig centrum van de Koog.

Voor iedereen die op Texel wil overnachten is Carls kamer zeker een aanrader, wij komen zeker terug!!!!!

Gereisd met partner in oktober 2008

Jenny en Fred Out uit Hilversum, 21-10-2007

We hebben volop genoten tijdens ons verblijf op Texel. Dit kwam mede door de goede verzorging van Nicolien. ’s Morgens na het ontwaken kwam de geur van de verse broodjes je tegemoet. Het ontbrak je aan niets. Er was genoeg aan variatie qua broodjes en beleg. Ook het drinken erbij was gevarieerd. Op deze manier was voor ons het verblijf op Texel, naast dit aangename ook erg leuk. De service was daar optimaal. Het weer mocht dan de afgelopen week niet optimaal geweest zijn, het heeft ons niet weerhouden om fiets- en wandeltochten te maken op het mooie eiland Texel. We komen er zeker graag nog eens terug.
    Gereisd met partner in oktober 2007

Anoniem, 24-9-2007

Dit zijn top kamers, goede service en aardige mensen.

Het ontbijt in de ochtend is perfect en het alles (croissantje, eitje, koffie, thee, jus d'orange etc.)

Wij zaten in de gele en groene kamer en dit beviel uitstekend, alles was goed schoon en van alle gemakken voorzien.

De service was top en erg vriendelijk.

Aangezien je zo in het centrum van de koog bent, ligt het prima.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd familie in september 2007

Erik en Jolanda, 3-8-2006

Super leuk pension!

Erg gunstig gelegen en het onbijtje wat voor je deur wordt gezet in de ochtend is heerlijk!!!

Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen!

Gereisd anders in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Carels bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Carels in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Carels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Carels scoort een 9.63 uit 10 op basis van 13 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: