Vakantiepark Bungalowpark Prins Hendrik ****

8,5

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen8,5

29 reviews over Vakantiepark Bungalowpark Prins Hendrik in het Nederlands

Kleinschalig park, keurig verzorgde huisjes

Caroline, 10-6-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Pluspunten: keurig verzorgde huisjes, goede bedden, royale badkamers en keukeninrichting was compleet.

Ook de ligging van het park vonden wij ideaal, centraal op het eiland waar vandaan alles makkelijk aan te rijden is. Ook kon je in de directe omgeving gelijk lekker wandelen, even de dijk over en je stond aan de Waddenzee en als je daar geen zin in had was het heerlijk genieten in het vogelreservaat, waar je bij de stand van Natuurmonumenten leuke uitleg krijgt en even gebruik kunt maken van hun kijkers.

Minpunten: voor ons geen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Verrassend mooie plek

Kikkert, 30-4-2017
  • Onderkomen9

Kleinschalig, net, rustig park. Perfect om te onthaasten,
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Heerlijk plek

W.Visser, 11-2-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Prins Hendrik is ideaal voor rustzoekers, vogelaars en mensen met kleine kinderen.
Gereisd met vrienden in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalowpark Prins Hendrik bij:

Kleinschalig vakantiepark gelegen aan de dijk

olderswww, 23-8-2016
    • Activiteiten7
    • Onderkomen8

Mooie accommodatie (Bungalow 87, Havik) met grote tuin.

Alle voorzieningen aanwezig.

Mogelijkheid tot onbijten in het restaurant. Dit is goed en uitgebreid. Mogelijkheid tot wadlopen aan de andere kant van de dijk. Alles is op fietsafstand op Texel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Zeer middelmatig

Han, 7-9-2014
    • Activiteiten3
    • Onderkomen4

Voor wie van rust, ruimte en een Leen Bakker interieur houdt, is dit de perfecte lokatie.

Het huisje was driftig aan onderhoud toe, badkamerlamp scheidt er halverwege de douchbeurt mee uit om vervolgens tegen het einde weer aan te gaan. Een heel stopcontact op de slaapkamer functioneert niet en zo hebben we nog een aantal mankementen ontdekt.

De hoeveelheid muggen/vliegen dacht ik eerst toe te wijzen aan het seizoen en valt een bungalowpark eigenlijk niet aan te rekenen, echter wanneer je de muren goed inspecteert, ben ik niet de enige die hier last van heeft gehad.

Ik kwam hier de afgelopen jaren een a twee maal per jaar omdat mijn ouders hier bivakkeerden en er is in die periode niets veranderd. Het enige waarmee de huisjes bij de tijd zijn gebleven, is het gratis snelle vaste internet en wifi in ieder huisje.

De huisjes mogen wat mij betreft een metamorfose krijgen en aangepast worden aan de eisen van deze tijd.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Prachtig park en Super mooi huisje

Yolanda, 2-5-2014
    • Onderkomen10

Wij verbleven van 28 april tot en met 2 mei in Bungalowpark Prins Hendrik.Bij aankomst om 1 uur mochten we meteen naar de bungalow,een zeer luxe bungalow met 2 badkamers,wasmachine en droger en vaatwasser.Luxe inrichting en zeer mooie ligging.Zeer zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan naar Texel
    Gereisd met vrienden in april 2014

viel dit keer wat tegen

Lucien, 29-9-2013
    • Activiteiten9
    • Onderkomen6

De ligging is nog steeds fantastisch. Rustig park met voldoende mogelijkheden om in de omgeving uitstapjes te ondernemen. Het lijkt wel alsof het is overgenomen, want het restaurant is slechter geworden (kwaliteit is stukken minder geworden) en tevens zijn de huisjes minder schoon. Bij de receptie was de medewerker beetje onvriendelijk (maar hij kon ook zijn dag niet hebben, wat menselijk is). Ik blijf dus zeer enthousiast over de ligging van het park en het eiland Texel, maar sla het restaurant volgende keer over (kwaliteit/prijs verhouding is slecht geworden). Huisje was ook niet helemaal schoon en het onderhoud is ook minder. Blijft op zich een aanrader qua park (lekker rustig aan de dijk), maar ga maar eten in de Cocksdorp of de Koog.
    Gereisd met partner in september 2013

Uitstekende bungalow met veel privacy!

Jo, 17-9-2013
    • Onderkomen9

We voelden ons er direct thuis. Ruim, netjes, schoon... Ook buiten een heerlijke tuin met comfortabele tuinset. We hebben genoten! Een echte aanrader!!
    Gereisd met partner in augustus 2013

Rustig park

mirandapeek, 10-9-2013
    • Onderkomen8

Een mooi park wat rustig gelegen is. Centraal op het eiland, een auto is wel makkelijk. De zee is erg dichtbij. Het huisje is prima in orde, keuken heeft meer dan voldoende spullen. Wij zijn een weekend geweest en waren niet veel in het huisje, maar ook bij slecht weer en een langer verblijf zou het huisje ideaal zijn. Er is een speeltuin voor de kinderen. Enige waren de smalle weggetje naar de huisje toe op het park zelf.
    Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Heerlijke vakantie gehad...

Lotte, 14-7-2012
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

Vorig jaar in de zomer een week verbleven op het park. Heerlijke vakantie gehad. Mijn hond toen een pup was ook mee. Genoeg ruimte om hem uit te laten.

Genoten van de omgeving... En vele leuke dingen gedaan.

Gereisd met vrienden in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalowpark Prins Hendrik bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bungalowpark Prins Hendrik in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bungalowpark Prins Hendrik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Bungalowpark Prins Hendrik scoort een 8.45 uit 10 op basis van 31 reviews.