Vakantiepark Bungalowpark Eldorado *****

9,3

WebsiteLink naar website

• Activiteiten9,3
  • Onderkomen9,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Bungalowpark Eldorado bij:

25 reviews over Vakantiepark Bungalowpark Eldorado in het Nederlands

Super!.

Heidi, 22-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Zeer mooi Park en zeer netjes... wij hadden het gevoel dat we nog wat langer wilde blijven. De bungalows zijn van alles voorzien en zeer netjes. Top vakantie gehad met dank aan Eldorado !
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch park!

Jaap Wiepkema, 23-6-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

We zijn in juni 2017 twee weken voor het eerst op dit park geweest. Van te voren hadden we enkele reviews bekeken en kwamen al snel tot de conclusie dat we naar dit park zouden gaan als er nog een plek was. Telefonisch daarna met Irma alles tot in de perfectie geregeld. Het park is fantastisch: mooie ligging, niet veel bungalows aanwezig en dus lekker rustig, veel privacy, wasmachine en droger aanwezig, bungalows zijn heel praktisch ingericht (bij aankomst spic en span), mooi centraal gelegen, Irma en Marcel zijn een uitstekende gastvrouw/gastheer, etc, etc. Als we volgend jaar weer naar Texel gaan dan wordt het zeer zeker weer Eldorado.
Gereisd met partner in juni 2017

uitstekend

fam. Van Luttikhuizen, 23-9-2016
  • Onderkomen9

We zijn in de meivakantie 1 week en in de zomer vakantie 2 weken geweest. Het huisje was zeer goed verzorgd. Keurig schoongemaakt en van werkelijk alle gemakken voorzien. Een (1) minpuntje: het bestek en servies zou iets ruimer in voorzien kunnen worden. Irma en Marcel zijn vriendelijk en behulpzaam en staan (meestal :-) direct voor je klaar. Een zwembad is er niet, maar Caluna zit om de hoek. Het is werkelijk ideaal gelegen ten opzichte van het strand, het zwemparadijs, de maneges en De Koog. bovenal is het er ook heerlijk rustig dag en nacht. Voor ons geen ander park meer op Texel.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Wij komen zeker terug

Joke & Hans, 31-1-2016
    • Onderkomen10

Prima huis, schoon en goed ingericht. Bedden zijn goed. Sauna en zonnebank perfect. Sanitair prima.
    Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Tot volgend jaar

Jaco, 22-10-2015
    • Onderkomen10

we hebben voor volgend jaar weer geboekt. Het is de eerste keer dat we drie jaar op rij naar dezelfde bestemming en accomodatie gaan. Voor ons is het perfect, dichtbij bos, 5 minuten fietsen van zee en ook 5 minuten fietsen van De Koog. Schoon, goed onderhouden en rustig. Daarnaast is er op Texel genoeg te doen om het twee weken naar de zin te hebben.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Heerlijk vakantiehuis!

Patricia, 1-6-2015
    • Activiteiten9
    • Onderkomen10

Wij verbleven met twee kleine kinderen in bungalow nr. 8. Prima locatie: dichtbij bos, strand en dorp De Koog. Maar ook een ruime tuin, waar onze oudste zoon van 3 jaar goed kon spelen. Het huisje zelf is schitterend, met alles er op en er aan, echte luxe. Het is bovendien erg schoon (en wij zijn pietlutten op dat gebied) Ook voor onze jongste zoon van 5 maanden was alles prima geregeld, een box en een goed campingbedje. Kortom: een heerlijk vakantiehuis. We komen zeker nog een keer terug!
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Prima

Marina Couwenberg, 5-5-2015
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Wij komen al een aantal jaren op Texel. Ons huis staat op Eldorado. Mooi huis schoon en prachtige ligging. Op loopafstand van De Koog en strand. Voor ons samen met onze hond "ons plekje".
    Gereisd met partner in april 2015

Prachtig park, super verzorgd, echt genieten!

Kusters, 2-5-2015
    • Onderkomen9

We verbleven met 6 volwassenen, 2 kinderen, 1 baby en een hond in het 6-8 persoons huisje. Toch hadden we (leef)ruimte genoeg.

Super service van de eigenaren nadat de wasmachine het begaf, binnen een paar uur een nieuwe machine! Top!

Heerlijke vakantie gehad! Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2015

fijne plek

Elly, 22-9-2014
    • Onderkomen9

Dit bungalowpark is kleinschalig, rustig, mooie huizen, wij hadden villa nr 14, het was er schoon en er waren prima boxspring bedden, comfortabele banken en stoelen, mooie badkamers met mandje verzorgingsproducten. Het huis is van alle gemakken voorzien....

Dichtbij bezienswaardigheden en prima uitvalsbasis voor fietstochten door duin, bos en veld. De service is prima, de dvd speler bleek stuk te zijn, er werd meteen een nieuwe gehaald en aangesloten. Er zijn ook "huisregels" voor de rust in het park en rondom de huizen, prima!

Gereisd met partner in augustus 2014

Super mooi huisje, netjes en op een mooie plek!

Lieke Kaethoven, 17-9-2014
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Heel mooi, ruim en netjes huisje!

Alles aanwezig!

Mooie grote tuin!

Goede bedden en badkamers.

Vlakbij Dorp.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bungalowpark Eldorado in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bungalowpark Eldorado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Bungalowpark Eldorado scoort een 9.32 uit 10 op basis van 29 reviews.