Hotel Boutique Hotel Texel ****

8,9

122 reviews over Hotel Boutique Hotel Texel in het Nederlands

Een Texelse droom

MikName, 13-9-2017

Dit hotel is in 1 woord een droom! Het heeft alles wat je van een hotel hoopt. Heerlijke bedden, ruime kamers, fijn grote douche, heel erg schoon en genoeg parkeer plek voor de deur. Mooi luxe wellness en zwembad en behandelingen mogelijk om te boeken. Dit is een aanrader! Er zit een goed restaurant in het hotel en het ontbijt ben in onder de 25eu nog nooit ergens tegen gekomen! Gastdames zeer vriendelijk en behulpzaam! Wij komen hier meerdere keren per jaar om even lekker te ontspannen en uit te waaien.
Gereisd met partner in juli 2017

Mooi hotel, erg buitenaf gelegen.

De Kikker, 4-9-2017

Mooi en netjes afgewerkt hotel, wel erg buitenaf gelegen, maar met voldoende parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel bij de receptie. Super ontbijt met voldoende aanbod en keuze.

Jammer was dat de spinnenwebben nog aan het plafond zaten en er geen airco aanwezig was. Dit verwacht je niet voor een kamer met deze prijs. Televisie met alleen buitenlands talig menu (geen Nederlandse versie beschikbaar).

Gereisd met partner in augustus 2017

oud en nieuw bijzonder op Texel

Anja, 27-7-2017

Het hotel heel netjes, gezellig ingericht en zeer goed verzorgd.

Zowel het zwembad als de sauna heerlijk om tijdens dit soort dagen van te genieten.

Last minute geboekt met mazzel van een annulering.

Zwemkleding mee voor de Nieuwjaarsduik wat een bijzondere happening is.

Opwarmen in een hottob.

Zeker voor ons een optie om weer te doen als je niet alleen thuis wilt zitten en/of met vrienden samen ergens wilt zijn.

Nu midden zomer maar kijk er naar uit weer de veerboot te pakken en (een) het eiland op.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Wat wil je nog meer ?!

Jos en Marij, 13-7-2017

3 overnachtingen in dit mooie hotel.

Personeel: kort samengevat, vriendelijk, alert, kennis en kunde ( weten waar ze over ze praten)

kamer geboekt: de luxe, in een rustige omgeving. Helemaal mee eens. Bed super, zeer ruime badkamer met douche. (Voor ons is een bad geen pré, vandaar ook niet geboekt)

Dagelijks onderhoud is prima (lampje wastafel was kapot, ons nog niet opgevallen, volgende dag gemaakt. (compimenten)

ontbijt, diner:

-Ontbijt: zeer uitgebreid en zeer divers.

-Diner: verdient een ster. Kennis wijn, zeer zeker aanwezig.

Wie over dit hotel iets te klagen heeft is een grote zeur.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische plek!!

Bosma, 25-6-2017

Personeel bijzonder klantvriendelijk

Gezellig hotel, met veel mogelijkheden . Wellness , zwembad e.d.

Uitstekende uitgangspositie om naar het strand te fietsen of natuurgebied.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Fantastisch hotel!

Mirjam Odekerken, 29-5-2017

Wat hebben we het fijn gehad; 4 daagjes Texel (voor het eerst) en verbleven in dit fantastische hotel. Het was een luxe, sfeervol, schoon hotel dat geheel aan onze verwachtingen voldeed. De kamer was erg stil, het bed lag heerlijk; kortom: geweldig. We hebben elke ochtend van een heerlijk ontbijtbuffet genoten en 's avonds in de lounge gezeten. Het personeel is super vriendelijk en erg behulpzaam. Hier komen we zeker nog eens terug!
Gereisd met partner in mei 2017

Nooit meer

Nona, 23-5-2017

Voor veel geld kleine kamer, een super kleine badkamer waarbij je niet normaal op de toilet kan zitten! Geen airco maar ook geen hor voor de ramen waardoor muggen en wespen vrij spel hebben.2 x een klacht ingediend, maar niet gekomen tot een oplossing of restitutie. Terwijl de eigenaresse zegt het hotel zat vol dus ik kon geen andere kamer aanbieden waarmee ze dus eigenlijk het probleem erkend.
Gereisd met partner in januari 2017

geweldig hotel

PaBro, 18-5-2017

zeer nette kamers, goede bedden en een geweldig ontbijt buffet.

zeker voor herhaling vatbaar. Hotel ligt op 20 min. rijden vanaf de veerboot en op 10 min.

met de auto van het strand.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Aanrader!

Danny, 27-3-2017

Bij binnenkomst gelijk een goed gevoel en na de ontvangst werd dat alleen maar bevestigt. Je bent hier thuis. Goede ruime schone kamer, zwembad en saunacomplex super netjes, de lounge om bij te komen, het restaurant gezellig. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Wij waren hier voor onze laatste trip met zn tweeen maar als de kleine er is gaan we hier zeker een keer terug komen! Bedankt voor het fijne verblijf en ga zo door!
Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijk

Marlous, 8-1-2017

+ Goed ontbijt, wellness aanwezig, binnenzwembad lekker voor kinderen, schone kamers

- badkamerdeur kon niet helemaal dicht, wellness was laatste dag zonder vermeldinggesloten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Boutique Hotel Texel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boutique Hotel Texel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boutique Hotel Texel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boutique Hotel Texel scoort een 8.93 uit 10 op basis van 124 reviews.