Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Boutique Hotel Texel**** bij :

119 reviews over Hotel Boutique Hotel Texel in het Nederlands

Wat wil je nog meer ?!

Jos en Marij, 13-7-2017

3 overnachtingen in dit mooie hotel.

Personeel: kort samengevat, vriendelijk, alert, kennis en kunde ( weten waar ze over ze praten)

kamer geboekt: de luxe, in een rustige omgeving. Helemaal mee eens. Bed super, zeer ruime badkamer met douche. (Voor ons is een bad geen pré, vandaar ook niet geboekt)

Dagelijks onderhoud is prima (lampje wastafel was kapot, ons nog niet opgevallen, volgende dag gemaakt. (compimenten)

ontbijt, diner:

-Ontbijt: zeer uitgebreid en zeer divers.

-Diner: verdient een ster. Kennis wijn, zeer zeker aanwezig.

Wie over dit hotel iets te klagen heeft is een grote zeur.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische plek!!

Bosma, 25-6-2017

Personeel bijzonder klantvriendelijk

Gezellig hotel, met veel mogelijkheden . Wellness , zwembad e.d.

Uitstekende uitgangspositie om naar het strand te fietsen of natuurgebied.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Fantastisch hotel!

Mirjam Odekerken, 29-5-2017

Wat hebben we het fijn gehad; 4 daagjes Texel (voor het eerst) en verbleven in dit fantastische hotel. Het was een luxe, sfeervol, schoon hotel dat geheel aan onze verwachtingen voldeed. De kamer was erg stil, het bed lag heerlijk; kortom: geweldig. We hebben elke ochtend van een heerlijk ontbijtbuffet genoten en 's avonds in de lounge gezeten. Het personeel is super vriendelijk en erg behulpzaam. Hier komen we zeker nog eens terug!
Gereisd met partner in mei 2017

Nooit meer

Nona, 23-5-2017

Voor veel geld kleine kamer, een super kleine badkamer waarbij je niet normaal op de toilet kan zitten! Geen airco maar ook geen hor voor de ramen waardoor muggen en wespen vrij spel hebben.2 x een klacht ingediend, maar niet gekomen tot een oplossing of restitutie. Terwijl de eigenaresse zegt het hotel zat vol dus ik kon geen andere kamer aanbieden waarmee ze dus eigenlijk het probleem erkend.
Gereisd met partner in januari 2017

geweldig hotel

PaBro, 18-5-2017

zeer nette kamers, goede bedden en een geweldig ontbijt buffet.

zeker voor herhaling vatbaar. Hotel ligt op 20 min. rijden vanaf de veerboot en op 10 min.

met de auto van het strand.

Gereisd familie in september 2016

Aanrader!

Danny, 27-3-2017

Bij binnenkomst gelijk een goed gevoel en na de ontvangst werd dat alleen maar bevestigt. Je bent hier thuis. Goede ruime schone kamer, zwembad en saunacomplex super netjes, de lounge om bij te komen, het restaurant gezellig. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Wij waren hier voor onze laatste trip met zn tweeen maar als de kleine er is gaan we hier zeker een keer terug komen! Bedankt voor het fijne verblijf en ga zo door!
Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijk

Marlous, 8-1-2017

+ Goed ontbijt, wellness aanwezig, binnenzwembad lekker voor kinderen, schone kamers

- badkamerdeur kon niet helemaal dicht, wellness was laatste dag zonder vermeldinggesloten

Gereisd familie in januari 2017

Heerlijk hotel met superbediening en goed eten

Willem Lodder, 11-12-2016

Verzorgd, mooi hotel waar de vriendelijke bediening begint bij binnenkomst en aanhoudt tot je vertrekt. Eten is heel goed, zowel ontbijt, lunch als diner.

Goeie wijnselectie en niet overdreven duur. Enige minpuntje is de slechte wifi, maar daar wordt aan gewerkt zeggen ze.

Gereisd met vrienden in december 2016

Topper

Gasten in de mooiste week van september, 17-9-2016

Een keurig en vooral schoon hotel - ook al was er de hele week niet gestofzuigd ;)). Met lift. Doodstil, heerlijk! Een uitzicht zo heerlijk, je komt tot rust. Nancy is een TOP gastvrouw! Goedlachs en niets te veel. Je voelt je erg welkom. Gelukkig geen krijsende baby's (op één na). Suite had prima airco. Helaas geen buiten (balkon of zo). Bed wat te hard maar werd goed opgelost. Absoluut veel te weinig stopcontacten en te weinig licht in de kamer bij het bed en de kast. De kast is véél te klein (te laag, jurken en lange broek kunnen er niet in) en zó donker dat je een zaklamp moet hebben. Maar daar wordt aan gewerkt is ons verzekerd. Helaas een veel te klein kluisje waar geen laptop of camera in past. Zou in deze tijd wel moeten. Een kapstok voor je regenkleding en winterjassen en meer haakjes (douche) zou een aanrader zijn. Gelukkig was het mooi weer en konden we de enige 2 haakjes gebruiken voor de badjassen. Een rekje om handdoeken te drogen zodat je ze 's ochtends kunt gebruiken zou ook handig zijn. Die is er niet dus alles blijft zeer nat. Als je koffie èn thee op de kamer hebt zou het handig zijn om meer kopjes te hebben (2 voor koffie). Ook badproducten mogen aangevuld worden. Op=op. Gezien de prijs moet dat kunnen. De lounge is gezellig en het personeel zie alleen als je iets nodig hebt, niet opdringerig. Bij het ontbijt zie je alleen personeel om op te ruimen en aan te vullen. Alles is zelfbediening. Mooie inrichting. Alleen zwembad is erg saai en maar 135 cm diep.
Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch hotel!!

Simone Booijink, 16-9-2016

Voor de 2e keer dit jaar gelogeerd bij dit super hotel! Hier kom je echt tot rust. Er heerst een ontzettend fijne sfeer en het personeel is niets teveel. Prachtige, rustige kamers met vrij uitzicht over de tuin en duinen of (rustige) camping. Heerlijke bedden ook. Het hotel en de kamers zijn modern en zeer sfeervol ingericht. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Ook het restaurant is een aanrader, heerlijk gegeten!! Wij komen hier zeker weer terug!
Gereisd anders in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boutique Hotel Texel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boutique Hotel Texel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boutique Hotel Texel scoort een 8.98 uit 10 op basis van 121 reviews.