Hotel Boschrand ***

106 reviews over Hotel Boschrand in het Nederlands

Alles klopte!

Jannie & Koos Groenewoud, 21-9-2017

Recensie”Hotel de Boschrand” de Koog Texel

Mijn vrouw en ik waren voor de tweede maal gast van ”Hotel de Boschrand”.

Onze eerdere positieve ervaringen zorgden er voor dat we hier weer boekten. Daar hebben we geen seconde spijt van gehad. Ondergetekende is zijn loopbaan begonnen als kok en is nog steeds een “Hospitalityman”. Ik spreek en schrijf over leiderschap en dienstverlening en kom nog wel een tenenkrommende en tranentrekkende gevallen tegen van bedrijven en organisaties die er een potje van maken.

Wat een plezier om hier te vertoeven!

In ”Hotel de Boschrand” ging mijn Hospitality hart sneller kloppen. Van de ontvangst tot het afrekenen Alles klopte!

Gastvrije, vlotte, attente en aardige mensen in de bediening, smaakvol 4 gangen diner, onze kamer van alle gemakken voorzien. Top. Ondergetekende is al jaren niet meer werkzaam in Hotel-restaurants (gestart in hotel Hurdegaryp, maar ook gewerkt bij het beste hotel van Europa en een van de top 10 hotels wereldwijd het Amsterdamse Marriott hotel) maar zou trots zijn om in Hotel de Boschrand te werken. Een plezier om er als gast te vertoeven, maar ook om als medewerk(st)er bij te dragen aan een top product.

Chapeau et Merci! Jannie & Koos Groenewoud 21 september 2017

Gereisd met partner in september 2017

Een goed verblijf

Peter Bogaert, 25-8-2017

Als je met de auto komt even vooraf een parkeerkaart via internet regelen.

Het ontbijt en het drie gangen diner was prima in orde. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in april 2017

Jaap Engel, 11-8-2017

We hebben zowel overnacht als in het restaurant gedineerd. Waren met 10 personen, geen enkel probleem. Prima kamer, eenvoudig maar goed ingericht. Schoon. Badkamer modern en heel netjes, ook schoon. Wel is het scheidingsglas tussen toilet en douche wat kort, waardoor veel water de badkamer in spettert. Faciliteiten voldoende, genoeg te doen. Restaurant ook uitstekend, hadden arrangement met vast menu, maar werkelijk heerlijk. Bediening zeer vriendelijk en hulpvaardig. Ontbijt ruim voldoende keuze en Bediening hotel is ook vriendelijk en goed. Eén echt kritiekpunt: Er is geen mogelijkheid om per creditcard te betalen, is in de meeste hotels en andere horecagelegenheden wel aanwezig.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Voor het eerst op Texel.

Johan van Leeuwen, 4-8-2017

Dit is een hotel waar je weer terug komt. Vriendelijke ontvangst. We waren wat vroeg maar de kamer was klaar en we mochten er eerder op. Mooie schone kamer met voortreffelijke bedden. Goede tv-ontvangst. Uitgebreid ontbijt. Van alles te drinken en te smikkelen. Geen dinerbuffet maar netjes bezorgd aan je eigen tafel. Goed eten. Vriendelijk personeel. Vragen en het komt in orde. Auto voor de deur. Wat wil je nog meer ? Het hoogst dat je kan geven is een 10. Maar zou 11 mogelijk zijn dan doe ik dat.

Keurig hotel!

Mariska Meijer, 21-7-2017

Mooi nette en schone kamer en badkamer. Wij hadden graag een douchedeur gezien want nu werd de badkamervloer behoorlijk nat. Van binnen vonden wij het hotel mooier dan van buiten. Maar als de buitenzijde ook opgefrist wordt dan is het een mooi totaalplaatje. Lekker ontbijt, niets mis mee. Meeste gasten zijn wat ouder en daardoor voelde wij ons (40+) lekker jong. Goed personeel. Goede locatie m.b.t. dorp en strand.

Fantastisch,gastvrij,vriendelijk.Heerlijk eten.

C en M., 8-7-2017

Ik zou niet weten wat er niet goed was.

Joke Fano, 2-7-2017

Zeer goed hotel, alles is zo lekker schoon.

Eten is lekker, zowel ontbijt als diner zijn geweldig goed verzorgd.

Wij komen in Hotel Boschrand al meer dan 30 jaar en het is net thuiskomen !

Gereisd met partner in maart 2017

Fijn hotel

Paula en Willem, 16-9-2016

Elk jaar verblijven wij een aantal keren in dit hotel.

Het hotel is gunstig gelegen t.o.v. het dorp, het bos, de duinen en het strand.

Het hotel straalt vriendelijkheid uit en dit wordt nog versterkt door het optreden van de leiding en het personeel. Niets is ze teveel en ze zorgen ervoor dat de gasten het naar de zin hebben.

Het hotel heeft prima kamers. Het ontbijt en het diner is keurig geregeld en alles is in ruime mate aanwezig.

In alles is dit hotel geschikt voor een kort of een langer verblijf op Texel.

Gereisd met partner in juli 2016

Prima gastvrij hotel met mooie verzorgde kamers

Ans van Drunen, Rotterdam, 25-6-2016

Hotel met een mooie ligging, beschut terras en ligging dicht bij het strand en goede mogelijkheden voor prachtige fiets- en wandelroutes. De kamers zijn keurig schoon, gezellig en zeer compleet ingericht met prima bedden. Beneden is een gezellige ruimte om te zitten, een spelletje te doen, wat te drinken en 's avonds bij de open haard te zitten. Het personeel en de eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden halfpension: 's-morgens is er een super uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan en 's avond een 4-gangendiner (geserveerd aan eigen tafel). Prima eten van verse (streek) producten en met zorg bereid door de kok.

Wij waren inmiddels zeker voor de vijfde keer in dit hotel (elk jaar minimaal wel een keer een langweekend of midweek) en blijven dit ook zeker doen! Alle lof voor dit hotel en door ons aan iedereen zeker aan te bevelen!!

Gereisd met partner in mei 2016

Voor herhaling vatbaar.

Benny Beyens, 5-4-2016

Zeer rustig, voornamelijk ouder publiek. Geen wauw-factor, het Hotel heeft soms een wat "rusthuis'' uitstraling met de typische jaren tachtig stijl. De kamers zijn vrij sober maar erg netjes en ruim, en net als de badkamers vrij recent vernieuwd en proper( fijne inloopdouche). Onze kamer lag net boven de inkomhal en vlakbij de lift. Je hoorde gasten de trappen op en af lopen en ook de liftmotor maakte wel wat herrie... De nieuwe aankleding is geslaagd op de oudere deuren na die vloeken bij de rest van de trendy steigerhout-steil en een leuk schilderij of foto/poster zou welkom zijn. Geen waterkoker of koffieapparaat op de kamer.

Het diner is no-nonsense, huiselijke degelijke kost, geen à la carte , één maaltijd aanbod 's avonds . Steeds 4 gangen en goed afgewisseld en ruim voldoende. Het ontbijt is zeer uitgebreid en er is voldoende van alles .De wijnen zijn democratisch en lekker.

Hotellounge en terras, mooi, gerenoveerd en gezellig, lounge/bar met gashaard en ruime zitmogelijkheid, gezelschapsspelen aanwezig en Zeer democratische drankenkaart!

Ligging : rustig tegenover een manege, ongeveer 10 minuten lopen van het centrum en 20 min van het strand.

Bediening : correct en vriendelijk ! Je merkt dat het om een familiehotel gaat met een gezonde balans tussen prijs, kwaliteit en investering in de faciliteiten.

Gereisd met partner in maart 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Boschrand bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boschrand in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boschrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boschrand scoort een 8.99 uit 10 op basis van 106 reviews.