Camping Boerderijcamping Hoeve Nieuw Breda ****

Boerderijcamping Hoeve Nieuw Breda

38 reviews over Camping Boerderijcamping Hoeve Nieuw Breda in het Nederlands

Mooie camping

Henriette, 15-8-2017

We verbleven twee nachten op deze camping. Nette en gezellige camping. Fijn dat je gebruik kan maken van de service van het hotel. Vanaf je stoel zie je de parachutisten naar beneden komen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

lekker genieten

Roos-Ariek & Jan, 9-8-2016

Super gastvrije camping van alle gemakken voorzien.

Schoon en netjes, niets op aan te merken.

Geweldig dat je ook gebruik kunt maken van de faciliteiten van het hotel.

De lunch was bv. geweldig en de prijs/kwaliteit ook.

Een aanrader voor iedereen die Texel wil bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2016

fantastisch mooie, gastvrije boerderijcamping; TOP

M&M, 9-8-2016

Mooie boerencamping bij het vliegveld van Texel.

Vanuit je eigen luie stoel met drankje en hapje genieten van het parachute springen en het landen zie je bijna helemaal .

Een kleine knusse camping waar je gastvrij en vriendelijk word ontvangen en je verblijf als thuis komen ervaart.

Alle mogelijke faciliteiten die je niet verwacht bij een boerderij camping.

Schoon en fris toiletgebouw, broodjes service maar ook voor een ontbijt, lunch of diner ben je welkom in aangrenzende hotel.

Er is ook een fantastisch mooi en warm zwembad, sauna en evt woolness waar je in de schaapswol word verpakt.

Super genieten dus ook al de staat de zon een keertje niet zo hoog aan de hemel.

Dit als thuisbasis voor je vakantie op Texel is geweldig want het eiland heeft ook heel veel te bieden zodat je wel terug moet komen.

Rustige goedverzorgde camping!

Momo, 8-8-2016

Omdat m'n vriend ging parachutespringen zijn wij hier twee nachtjes verbleven. Het is een rustige mooie camping. Het toiletgebouw is schoon en netjes en de eigenaresse is vriendelijk en behulpzaam. Bij het hotel ernaast kun je lekker ontbijten of naar de sauna. Al met al heel tevreden! Wij komen hier zeker terug voor de volgende sprong!
Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie camping. Gaan we zeker nog een keer terug.

Monique, 7-8-2016

Mooie boerencamping bij het vliegveld van Texel.Het is een kleine knusse camping waar je gastvrij en vriendelijk word ontvangen.

Dagelijks zijn er bij nabijgelegen hotel broodjes, friet verkrijgbaar.

Kinderen kunnen er fijn spelen en fietsen.

Je kunt dagelijks genieten van het mooie uitzicht van parachutisten en vliegtuigjes.

Echt een aanrader om een keer zelf een tandemsprong te doen.

Daarrbij de gelegenheid om een rondtour door de sleufter te doen met huifkar, zeker de moeite waard.

kortom voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juni 2016

Aangenaam verblijf

Cayen, 6-8-2016

Samen met mijn vriend met fiets en tentje per toeval op deze camping terecht gekomen. We hebben een zeer aangenaam verblijf gehad. Bij aankomst nam de eigenaresse uitgebreid de tijd om ons rond te leiden en we hadden de gelegenheid allerlei vragen te stellen over het eiland en wat er te doen is. De camping lag centraal gelegen op het eiland, makkelijk naar verschillende activiteiten toe te fietsen. Het sanitair zag er fris uit en er was de mogelijkheid om van de koelkast gebruik te maken. Rustige campinggasten. De Slufter ligt op 3 minuten fietsafstand. Ook mogelijkheden om van de voorzieningen van het hotel op hetzelfde terrein gebruik te maken (tegen betaling) en broodjes te bestellen. Aanrader op Texel!

gemoedelijke camping

josseke, 2-8-2016

Ondanks de drukte werd er gastvrij plaats voor ons gemaakt zodat we toch nog lekker naar Texel konden komen. Camping ligt centraal op het eiland dus alles ligt op prima fietsafstand. Het ligt vlakbij het vliegveld met het paracentrum (erg leuk om even te gaan kijken) en je ziet de parachutisten vanaf de camping.

In het hotel ernaast kun je lekker genieten van ontbijt of a la carte (ontzettend lekker en heel vriendelijke bediening) of een dagje welness.

We hebben het heel goed naar onze zin gehad.

Gereisd met partner in juli 2016

Nieuw Breda is geweldig en erg gastvrij

Wilma peute, 16-5-2016

De mensen zijn erg gastvrij, mooie grote plaatsen op de camping. En een heel schoon toiletgebouw. Je mag gebruikmaken van het zwembad en de sauna etc van het hotel wel tegen betaling. Het eten is er erg goed en de mensen erg vriendelijk. Als onze vakantie erop zit, komen wij zeker nog eens terug naar deze camping.
Gereisd met partner in mei 2016

Zeer zeer goede en nette camping echt een aanrade

Ferd franssen, 16-5-2016

Goede en fansoenlijke plaatsen en wat voor ons erg belangrijk was zijn de sanitaire voorzieningen altijd schoon en genoeg je ging er graag heen
Gereisd met partner in mei 2016

fantastische familie camping!

Mariek, 6-9-2015

Een super fijne camping met lieve mensen. Erg fijn voor de kinderen was het zwembad bij iets minder mooie weer een fijn vermaak. En waar vind je nou een boeren camping met spa, heerlijk! Ook de broodjes service en het naastgelegen restaurant een echte aanrader. Ruime plekken, schoon sanitair, WiFi ook super en een gezellige omgeving die leeft! Een echte aanrader als je het ons vraagt!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Hoeve Nieuw Breda in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Hoeve Nieuw Breda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping Hoeve Nieuw Breda scoort een 9.04 uit 10 op basis van 40 reviews.