Camping Wulp ***

Wulp

41 reviews over Camping Wulp in het Nederlands

Super vakantie; fijn verblijf met kinderen

Sophie met familie en vrienden, 15-5-2017

Fijne kleinschalige camping. Kinderen kunnen veilig spelen en zijn te zien vanuit het huisje. Centrale ligging op het eiland. Vanaf de camping fiets je zo de duinen in. Huisjes zijn eenvoudig ingericht, maar alles is aanwezig en lekker knus! Camping ligt wel dicht bij de weg, maar weinig last van en niet zichtbaar. Hele vriendelijke gastvrouw.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Geweldig, fantastisch

P van wylick, 19-8-2016

Onze eerste keer en we werden vriendelijk ontvangen, me dochter vond zo leuk en wil volgendjaar weer.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Relaxed en genieten

NH, 3-8-2016

Fijne camping met fijne gastheer/vrouw. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Kinderen hadden het zo naar hun zin dat er 1 moest huilen dat we naar huis gingen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super vakantie

Feijen, 31-7-2016

Super leuke familecamping, zeer geschikt voor kinderen en een prima ligging.

Gastheer en gastvrouw zorgen met hun tips dat je nog meer uit je vakantie kunt halen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

uitzonderlijk gastvrij en ongedwongen persooonlijk

Henk de Vries, 20-7-2016

Je thuis voelen lukt voor 100%. Geen fratsen van recreatieteams. Gastheer en gastvrouw doen alles zelf. Familiecamping bij uitstek en je komt in een warm bad terecht. "Houden van" en "jezelf zijn" en "genieten van het kleine" kan hier. Wie van Terschelling houdt, houdt van Hans & Yvette van camping Wulp, de oudste en kleinste camping op het eiland,

Uurtje lopen naar de Noordzee. Minuutje lopen naar pizzeria Isola Bella. Halfweg, tussen West en Midsland. Niet te snel reserveren, want ikzelf wil elk jaar ook een plek. En als iedereen nu een plek reserveert, ben ik te laat. Gelukkig weer kunnen boeken voor 2016, met familie en vrienden.

Gereisd met partner in juli 2015

Een camping waar je zeer gastvrij wordt ontvangen

Ingrid Doetjes, 7-6-2016

Helemaal super. Een dikke 9
Gereisd met vrienden in april 2016

Zeer gastvrij en prima uitvalsbasis!

Femke, 4-5-2016

Ik kom al jaren op Camping Wulp, de ligging is centraal, bushalte praktisch voor de deur, aan de rand van het bos, dichtbij West-Terschelling, prima chalets, fietsverhuur en Hans en Yvette zijn erg gastvrij. Het voelt echt als thuis komen! Een aanrader!
Gereisd met vrienden in april 2016

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Tiety, 3-5-2016

Niet duur, erg klantvriendelijk
Gereisd met partner in april 2016

Niet echt voor herhaling vatbaar

herman, 18-8-2015

We hadden mede op basis van de positieve verhalen over de rust en kindvriendelijkheid hier een chalet op deze camping geboekt, maar ondanks de prima ligging (midden tussen West en Midsland) en vriendelijke eigenaren was dit toch de eerste en laatste keer.

Ons chalet lag pal naast de hoofdweg; een drukke verkeersweg. Lag je 's avonds niet wakker van het verkeer, dan wel van de joelende en schreeuwende, tot diep in de nacht langsfietsende groepen pubers.

De caravan zelf was op zich ok, maar wel erg op een koopje ingericht: geen trapje voor het bovenste stapelbed zodat het bijna onmogelijk was erin en -uit te klimmen, geen twee dezelfde vorken of messen, enz. Op zich geen ramp maar het voelt allemaal wel erg goedkoop aan.

Onze kinderen werden regelmatig gepest door een groep grotere kinderen, waaronder de dochter van de eigenaars (!!) die continu de trampoline claimden, waardoor ze op een gegeven moment zich nauwelijks nog op het speelveld durfden te vertonen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Een prachtplek waar jij je gelijk thuisvoelt

Mindert Ciaran, 21-5-2015

Camping de Wulp is een gezellige, heerlijke familiecamping met kampeerplekken, chalets en een paar knusse vakantiehuisjes.

Het beheerdersechtpaar is een stel hartelijke, vriendelijke mensen die erg hun best doen jouw het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en ze slagen daar wat ons betreft erg goed in. Wij hebben nu een paar keer mogen verblijven in zowel één van de chalets of een huisje en dit is ons meer dan uitstekend bevallen.

Omdat we sedert enige jaren niet meer kamperen en we toch een plek wilden die rust, ruimte en het gevoel dicht bij de natuur te zijn uitstraalt, zijn we bij de vakantieverblijven van De Wulp terecht gekomen. Voor ons een ideale plek. We noemen het dan ook “ons” plekje op Terschelling. Ook de ligging is ideaal, alles is in de buurt te vinden en een fietstochtje naar West of Midsland is snel gemaakt voor een eventueel boodschapje of om even gezellig te winkelen.We hopen hier nog vele keren weer terug te mogen keren.

Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wulp in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wulp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Wulp scoort een 8.95 uit 10 op basis van 41 reviews.