Vakantiehuis Westend de Polder

Vakantiehuis Westend de Polder
Westend de Polder

Matig

4 reviews over Vakantiehuis Westend de Polder in het Nederlands

Knus, schoon en mooi huisje, goed onderhouden!

Anke, 19-8-2016

Wij waren met 2 volwassenen en 3 kinderen, twee dochters van 14 en 13 en ons zoontje van 2 jaar oud. Het tuintje was erg leuk voor ons zoontje, grasveldje met glijbaan. Je "deelt" dit met de buren. Je hebt ook je eigen terras. Met prima stoelen en een tafel. Lekker in de zon. In de tuin staat ook een klein schuurtje, met een wasmachine en een droger, super fijn! Nadeel van de tuin is dat het grenst aan de grote weg over Terschelling. Het geeft veel lawaai van auto's, vrachtauto's en motoren. Wij hebben ons er niet aan gestoord. Het huisje is gezellig van binnen, voor ons genoeg ruimte. Leuk zitje, tafel wel wat klein voor 6 personen, maar voor ons prima. Veel keukengerei in de ietwat kleine keuken. Er is geen vaatwasser, was voor ons geen probleem. De benedenslaapkamer is erg groot, met een mooie grote kast. De slaapkamers boven zijn kleiner. Er is voor beide kamers weinig kastruimte. Alle 3 de slaapkamers hebben een wastafel. Dat is erg fijn. De badkamer is netjes. Douche en wastafel met wc. Wij hebben het heerlijk gehad deze week, ook door het mooie weer! Elke dag naar zee!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Horrorhuis, nooit weer

Vlietstra, 31-8-2015

- ligt aan drukke straat

- erg vies, mijn vrouw zag kakkerlakken lopen onder de keukenkastjes

- erg gehorig

- dak lekt

- overal vieze haren

- op de website staat voor 6 personen een huisje, dit gaat niet. Huisje is te klein voor 6.

Ga hier niet naar toe!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Dit nooit meer

Marije, 24-8-2013

De woning ligt pal aan de hoofdweg van Terschelling, waardoor je de hele dag auto's voorbij hoort komen. En bussen, tractoren, motoren etc. Echt vreselijk! Wij wonen in Amsterdam, maar hebben daar. Eer rust in de tuin, dan hier.

Verder is de woning niet schoon, veel vliegen, de struiken en planten worden niet goed bijgehouden, er staat een kliko pal naast je deur, de verlichting is slecht, bijvoorbeeld geen licht in de keuken. Daarnaast is er geen bad en is er geen mengkraan aanwezig, waardoor het water eerst te heet, dan te koud en dan weer te warm is.

Echt geen aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Terschelling is fantastisch maar niet in dit huis.

rotong, 14-8-2013

Het huisje ligt 2 mtr (!!) van de enige en overdag zeer drukke hoofdweg.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Westend de Polder in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Westend de Polder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Westend de Polder scoort een 5 uit 10 op basis van 4 reviews.