Beoordelingen Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck****

WestCord Residentie Boschrijck****
133 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck****
Sportlaan 5, 8881 EP, Terschelling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck scoort een 8,2 uit 10, op basis van 133 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 35 vakantiefoto's van Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Waddeneilanden. Vergelijk Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** met andere accommodaties in Terschelling.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,3
8,4
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2014
"Heerlijk genieten bij Boschrijck!"vertalen
Hieke
10,0

27-07-2014 Wij hebben heerlijk genoten van ons weekend, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers keurig schoon en sfeervol restaurant.
Zwembad aangesloten aan het hotel, kids programma en zelfs de hond mocht mee! kortom, heerlijk verblijven en genieten bij boschrijck!

"Twitter beoordelingen"
06-09-2013 @Riekyjanssen Goed hotel prima service (@ WestCord Residentie Boschrijck) http://t.co/lDMc7NgxAd --- Bron: https://twitter.com/Riekyjanssen/status/375987430631157760
30-06-2013 @pauladegeest Op #Terschelling een heerlijk verblijf gehad bij @WestCordSchylge. Mooie kamer, fijn bed en goede service. Absolute aanrader! #skylge --- Bron: https://twitter.com/pauladegeest/status/351447594108596224
"Dit nooit meer"vertalen
ronald den boogert
8,0

21-07-2014 Een aantal zaken zijn goed geregeld. Er ligt een gedateerd maar erg leuk zwembad direct naast het hotel. Het ontbijt is niet overdreven maar gewoon waar het voor is, een lekker kopje koffie en een verse croissant. Erg jammer is de gehorigheid. De slaapkamer grenst aan de hal. Dit betekent of het raam dicht en geen verse lucht of het raam open en dan zeker wakker worden bij iedere passant op de gang. Wij begonnen met optie 1 en schakelde al snel naar optie 2. Ook deze bleek niet te werken. Nu liggen we maar in de suite op de grond. Ik vind het onbegrijpelijk dat voor 200 euro per nacht (voor twee volwassen en een peuter) een dergelijk aanbod gemaakt wordt.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooi ruim appartement, van alle gemakken voorzien"vertalen
J. Liemburg
7,0

21-07-2014 fiets is noodzakelijk. centrum is 20 min. lopen.

"Voor mij niet meer"vertalen
Annemieke van agtho...
6,0

26-07-2014 Afgelopen week een 2 persoonskamer geboekt voor 1 week en wel voor 1413,00 per week!. We kregen een appartement voor 4 personen waar het erg gehorig was en de wifi deed het niet. Slaapkamer grenst aan hal,waarbij slapen met raam open geen optie is. Vervolgens geklaagd waarna we uiteindelijk een 6-persoonsappartement kregen met wifi. Opvallend is wel dat er een fohn met stekker in stopcontact lag in badkamer. In stofzuiger zit geen stofzak, dus stofzuigen kan niet. Slechte ventilatie. Je denkt dat je in een 4 sterrenhotel zit met deze service, maar helaas. Prijs van 200,- per nacht is veel en dan ook veel te veel!

"Kindvriendelijk hotel & goede dienstverlening"vertalen
Katharina Jansen
10,0

23-07-2014 Een heerlijk hotel gelegen tussen de bomen. Mijn kinderen hebben zich uitstekend vermaakt van alle faciliteiten van het hotel en met name van de zwembaden. Elke ochtend was mijn zoontje te zwemmen.

Het is een ruim appartement met een prachtig uitzicht vanaf het terras en de woonkamer. De receptie heeft ons goed geholpen toen mijn dochter met spoed naar de dokter moest. Snel gehandeld en uitstekende service verleend.

Een aanrader voor jong en oud.

met vrienden, Juli 2014
"Heerlijk genoten in dit prachtige complex"vertalen
Ellen
9,0

07-07-2014 Boschrijk is een prachtig aparthotel. Je hebt het plezier van een (groot!!!) appartement en de diensten van een hotel. Het zwembad zo vlakbij is ook heerlijk, hoewel wij nu geen tijd hebben gehad het te bezoeken. Wifi doet het uitstekend.
De ligging vinden wij ideaal. Je bent zo in West en ook zo in het bos. Heerlijk dat de hond mee mag!
Kortom: wij zijn fan en komen zeker weer terug!

"Fantastisch complex op een prima locatie."vertalen
P. Klein
10,0

12-06-2014 Residentie Boschrijk is een fantastisch apart/hotel op een rustige locatie dicht tegen West_Terschelling aan. Vriendelijke bediening, een uitstekend ontbijtbuffet, mooie kamers met een ruime woonruimte en een prettig balkon. Geschikt voor gezinnen met kinderen en zeker ook voor groepen van vrienden of families.

met oudere kinderen, Juni 2014
"Prima voor short stay"vertalen
hans tepper
8,0

05-07-2014 ruime ligging, prima indeling en voorzieningen. onderhoud licht achterstallig.

met jonge kinderen, 2014
"Mooie plek, schoon en netjes hotel."vertalen
Anneke
6,0

01-06-2014 Terschelling is schitterend eiland, hotel ligt in het bos. Mooie stranden en leuke strandtenten. Hotel is mooi gelegen in het bos. Slechte communicatie tussen receptie en restaurant. Allemaal aardig maar rommelig niet strak. Ging veel mis. Zwembad is leuk maar gemeentelijke openingstijden. Helaas was er gerookt in onze kamer.
Het eten is oké, maar je gaat er niet nog een avond eten. We hadden 7 x arrangement maar voor de kinderen was er eigenlijk niets. Die aten dus gewoon patat met een kroket. Daarvoor eten we niet in een restaurant. Kinderparadijs was volgens onze kinderen, 5, 8, 11 en 13 saai.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Grote appartementen"vertalen
Julie
2,0

28-05-2014 De ligging is goed de service ook het ontbijt viel ons erg tegen en niet alles schoon, diner had ook beter gemogen, zwembad zeer beperkt toegankelijk babybedjes is 10 e per nacht per kind erbij dus dat kan lekker oplopen.. Wat mij betreft storend en niet echt kindvriendelijk. Appartementen zijn groot wel donker op de begaande grond en gedateerd we hadden goed weer gelukkig en heerlijk gefietst . Volgende keer gewoon weer een huisje!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?