Beoordelingen Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck****

WestCord Residentie Boschrijck****
131 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck****
Sportlaan 5, 8881 EP, Terschelling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck scoort een 8,2 uit 10, op basis van 131 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 35 vakantiefoto's van Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Waddeneilanden. Vergelijk Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** met andere accommodaties in Terschelling.
Even geduld a.u.b.

8,5
7,9
7,3
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Dit nooit meer"vertalen
ronald den boogert
5,0
8,0

21-07-2014 Een aantal zaken zijn goed geregeld. Er ligt een gedateerd maar erg leuk zwembad direct naast het hotel. Het ontbijt is niet overdreven maar gewoon waar het voor is, een lekker kopje koffie en een verse croissant. Erg jammer is de gehorigheid. De slaapkamer grenst aan de hal. Dit betekent of het raam dicht en geen verse lucht of het raam open en dan zeker wakker worden bij iedere passant op de gang. Wij begonnen met optie 1 en schakelde al snel naar optie 2. Ook deze bleek niet te werken. Nu liggen we maar in de suite op de grond. Ik vind het onbegrijpelijk dat voor 200 euro per nacht (voor twee volwassen en een peuter) een dergelijk aanbod gemaakt wordt.

"Twitter beoordelingen"
06-09-2013 @Riekyjanssen Goed hotel prima service (@ WestCord Residentie Boschrijck) http://t.co/lDMc7NgxAd --- Bron: https://twitter.com/Riekyjanssen/status/375987430631157760
30-06-2013 @pauladegeest Op #Terschelling een heerlijk verblijf gehad bij @WestCordSchylge. Mooie kamer, fijn bed en goede service. Absolute aanrader! #skylge --- Bron: https://twitter.com/pauladegeest/status/351447594108596224
met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooi ruim appartement, van alle gemakken voorzien"vertalen
J. Liemburg
7,0

21-07-2014 fiets is noodzakelijk. centrum is 20 min. lopen.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Kindvriendelijk hotel & goede dienstverlening"vertalen
Katharina Jansen
10,0

23-07-2014 Een heerlijk hotel gelegen tussen de bomen. Mijn kinderen hebben zich uitstekend vermaakt van alle faciliteiten van het hotel en met name van de zwembaden. Elke ochtend was mijn zoontje te zwemmen.

Het is een ruim appartement met een prachtig uitzicht vanaf het terras en de woonkamer. De receptie heeft ons goed geholpen toen mijn dochter met spoed naar de dokter moest. Snel gehandeld en uitstekende service verleend.

Een aanrader voor jong en oud.

met vrienden, Juli 2014
"Heerlijk genoten in dit prachtige complex"vertalen
Ellen
9,0

07-07-2014 Boschrijk is een prachtig aparthotel. Je hebt het plezier van een (groot!!!) appartement en de diensten van een hotel. Het zwembad zo vlakbij is ook heerlijk, hoewel wij nu geen tijd hebben gehad het te bezoeken. Wifi doet het uitstekend.
De ligging vinden wij ideaal. Je bent zo in West en ook zo in het bos. Heerlijk dat de hond mee mag!
Kortom: wij zijn fan en komen zeker weer terug!

"Fantastisch complex op een prima locatie."vertalen
P. Klein
10,0

12-06-2014 Residentie Boschrijk is een fantastisch apart/hotel op een rustige locatie dicht tegen West_Terschelling aan. Vriendelijke bediening, een uitstekend ontbijtbuffet, mooie kamers met een ruime woonruimte en een prettig balkon. Geschikt voor gezinnen met kinderen en zeker ook voor groepen van vrienden of families.

met oudere kinderen, Juni 2014
"Prima voor short stay"vertalen
hans tepper
8,0

05-07-2014 ruime ligging, prima indeling en voorzieningen. onderhoud licht achterstallig.

met jonge kinderen, 2014
"Mooie plek, schoon en netjes hotel."vertalen
Anneke
6,0

01-06-2014 Terschelling is schitterend eiland, hotel ligt in het bos. Mooie stranden en leuke strandtenten. Hotel is mooi gelegen in het bos. Slechte communicatie tussen receptie en restaurant. Allemaal aardig maar rommelig niet strak. Ging veel mis. Zwembad is leuk maar gemeentelijke openingstijden. Helaas was er gerookt in onze kamer.
Het eten is oké, maar je gaat er niet nog een avond eten. We hadden 7 x arrangement maar voor de kinderen was er eigenlijk niets. Die aten dus gewoon patat met een kroket. Daarvoor eten we niet in een restaurant. Kinderparadijs was volgens onze kinderen, 5, 8, 11 en 13 saai.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Grote appartementen"vertalen
Julie
2,0

28-05-2014 De ligging is goed de service ook het ontbijt viel ons erg tegen en niet alles schoon, diner had ook beter gemogen, zwembad zeer beperkt toegankelijk babybedjes is 10 e per nacht per kind erbij dus dat kan lekker oplopen.. Wat mij betreft storend en niet echt kindvriendelijk. Appartementen zijn groot wel donker op de begaande grond en gedateerd we hadden goed weer gelukkig en heerlijk gefietst . Volgende keer gewoon weer een huisje!

met een groep, Mei 2014
"Prima plek,"vertalen
Diepeveen
4,0
9,0

27-05-2014 Grote kamers, schoon, mooi balkon in de zon, heerlijk rustig, keurige ontvangst. Goede wandelmogelijkheden met honden
Helaas troffen we het niet tijdens ons 30jr.huwelijksdiner op za 24 mei: het vlees rook, vis was te droog, kregen een schaaltje patat en groenten voor 8 volwassenen. Bedrijfsleidster deed haar best ons te compenseren. Leiding heeft ons een gratis nacht aangeboden: keurig.
Zo hebben we toch 3 schitterende dagen gehad op het prachtige Terschelling

met partner, Mei 2014
"Mooi en net Hotel/app complex"vertalen
Burghout
10,0

25-05-2014 Zeer goede indruk. Mooi omgeving dicht bij dorp en bos/duinen.
Vriendelijk personeel deed erg hun best aangaande wensen van de logés tegemoet te komen .[Aandachtspunt voor organisatie desbetreffende hotel]. Mag tijdens ontbijt wel meer personeel ingezet worden om alles aan te kunnen vullen ondanks dat personeel hier erg hun best voor deden. Wij hadden dit weekend bij actie gewonnen.
Eetgelegenheid verder goed. App. zeer netjes en schoon
Het verblijf is ons heel goed bevallen .
Kortom verder niets op aan te merken.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?