Beoordelingen Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck****

WestCord Residentie Boschrijck****
155 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck****
Sportlaan 5, 8881 EP, Terschelling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck scoort een 8,3 uit 10, op basis van 155 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 35 vakantiefoto's van Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Waddeneilanden. Vergelijk Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** met andere accommodaties in Terschelling.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

152 beoordelingen over WestCord Residentie Boschrijck****

155 beoordelingen
8,6
7,5
8,3
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Vakantiegevoel!"vertalen
N. Wolthuis
10,0

24-10-2014 Met mijn moeder, tante en neefje een weekend op Terschelling geweest en gekozen voor Boschrijck omdat we hier eerder ook zijn verbleven met hele goede ervaringen. Verrast waren we door de mooie nieuwe meubels en accessoires wat een boost is voor de uitstraling van de appartementen. We hebben ons net als de vorige keer zeer goed vermaakt in dit kindvriendelijk appartementenhotel (kinderspeelruimtes binnen en buiten en natuurlijk het zwembad). Relaxte sfeer en zeer vriendelijk personeel!

"Twitter beoordelingen"
06-09-2013 @Riekyjanssen Goed hotel prima service (@ WestCord Residentie Boschrijck) http://t.co/lDMc7NgxAd --- Bron: https://twitter.com/Riekyjanssen/status/375987430631157760
30-06-2013 @pauladegeest Op #Terschelling een heerlijk verblijf gehad bij @WestCordSchylge. Mooie kamer, fijn bed en goede service. Absolute aanrader! #skylge --- Bron: https://twitter.com/pauladegeest/status/351447594108596224
Met partner, 2014
"Heerlijk verblijf!"vertalen
K de Rycke
10,0

17-10-2014 Perfect appartement van alles voorzien en schoon. Lekker ontbijt met vers fruit.
Complimenten aan het zeer vriendelijk personeel. Wij komen graag terug.

Operationeel manager Anneke Feenstra, 19-10-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u van uw verblijf in onze Residentie heeft genoten. Graag tot ziens op Terschelling. WestCord Residentie Boschrijck Anneke Feenstra Operational Manager

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Ruime hotel appartementen"vertalen
andrehollander
10,0

21-10-2014 Mooie grote en schone hotel appartementen die van alle gemakken voorzien zijn. Net nieuw meubilair en goede bedden. Wij hebben met ons hele gezin dat bestond uit vijf volwassenen en twee kinderen een geweldige week in het grootste appartement van Boschrijck gehad. Het personeel is heel aardig en zeer attent. En doet er alles aan het je na de zin te maken. Er is een speel kamer voor de kinderen en het plaatselijke zwembad is gratis binnen door te berijken Het hotel ligt midden in de bossen aan de rand van het dorp Terschelling West, daardoor lekker rustig maar toch dicht bij de winkeltjes de haven en de veerboot. Wij bedanken iedereen en wensen Anneke en het personeel veel succes voor de toekomst. Wij komen graag nog eens terug.

De beste prijzen en last minutes voor Aparthotel WestCord Residentie B...

Met partner, Okt. 2014
"Zeer vriendelijke service"vertalen
spikman

07-10-2014 prima locatie goed appartement vriendelijke bediening

Operationeel manager Anneke Feenstra, 19-10-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer Spikman, Hartelijk dank voor uw positieve reactie op Zoover. Het doet ons goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer begroeten in WestCord Residentie Boschrijck. Anneke Feenstra Operationeel manager

Met partner, Sept. 2014
"Een mooi verblijf in een stille omgeving"vertalen
Henk en Lenie
9,0

20-09-2014 Residentie Boschrijck heeft ons op Terschelling een paar mooie dagen gegeven.
Heel goede service en gastgericht.

Operationeel manager Anneke Feenstra, 19-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste Henk en Lenie, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Ik zal uw lovende woorden doorgeven aan het team. Graag tot ziens op Terschelling! Anneke Feenstra Operationeel manager

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prima voor een mooi verblijf"vertalen
petur

31-08-2014 - Goede ligging uit het centrum (rustig) maar toch niet ver
- Zeer vriendelijk en kindvriendelijk onthaal
- Zeer ruim appartement, netjes en compleet (al mochten er wel meer borden, glazen en bestek zijn)
- Bedden, stoelen en zetels zijn een ergonomische ramp. Bedden veel te zacht, stoelen en zetels te diep. Niet goed als je rugproblemen hebt!
- Openingsuren zwembad kunnen beter: sluit om 17u. Is dan ook niet hun eigen zwembad.

Operationeel manager Anneke Feenstra, 19-10-2014
Eigenaar zegt:  Geachte familie Petur, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Reeds zijn alle appartementen geïnvetariseerd naar behoren. Ook kan ik u met trots melden dat de Residentie nieuw meubilair heeft gekregen. Van mooie taupe kleurige lederen banken, donkerblauwe stoffen fauteuils tot moderne lampen. Tevens ligt de offerte klaar om de laatste lichting nieuwe matrassen te mogen ontvangen. Hopelijk mag ik u in de toekomst nog eens verwelkomen in onze Residentie. WestCord Residentie Boschrijck Anneke Feenstra Operationeel Manager

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heerlijke week vakantie gehad op Terschelling!"vertalen
Menno
8,0

27-08-2014 Perfect appartement in Boschrijck, waarbij wij ondanks het mindere weer toch een goede vakantie gehad hebben. Onze kinderen (5 & 9 jaar) vonden met name het zwembad fantastisch.

Met partner, Aug. 2014
"Mooi appartementencomplex"vertalen
Jeannette
10,0

31-08-2014 Ons verblijf was, mede door het mooie weer, fantastisch! Vriendelijk personeel, heel behulpzaam, duidelijke antwoorden. Prima ontbijt, mooi appartement en schoon.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Wat een verrassing!"vertalen
dheinsbroek
8,0

24-08-2014 Prima schoon, licht en ruim appartement, gelegen in een mooie bos- en duinrijke omgeving op 15 minuten lopen vanaf de veerboot.

Het personeel was enthousiast en behulpzaam.
De prijs/kwaliteit verhouding is redelijk.

Er is een mooi restaurant bij, met een degelijke kaart.
De bedden zijn prima en er si verrassend veel te sporten.
(zwembad, squash,stoombad,fietsen etc)

"Matig"vertalen
nvt
5,0
4,0
7,0

21-08-2014 Zeer ruime appartementen, maar inrichting is behoorlijk verouderd. Het was er helaas niet schoon, de toilet rook naar urine en er zaten vlekken in vloerbedekking en op de meubels. Wij zijn hier 4 dagen geweest, we zouden om de 2 dagen schoon linnengoed krijgen, maar dat is niet gebeurd. Ook de urinelucht hebben we gemeld, maar dat zijn ze niet schoon komen maken. Het ontbijt werd slecht aangevuld en er was zelfs een keer helemaal geen boter. Het eten in het restaurant was van matige kwaliteit. Wel heel vriendelijk personeel.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?