Beoordelingen Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck****

WestCord Residentie Boschrijck****
112 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck****
Sportlaan 5, 8881 EP, Terschelling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck scoort een 8,3 uit 10, op basis van 112 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 35 vakantiefoto's van Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Waddeneilanden. Vergelijk Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** met andere accommodaties in Terschelling.
Even geduld a.u.b.

8,5
8,1
7,4
8,3
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Apr. 2014
"Mooie plek"vertalen
Rixt

22-4-2014 Mooie plek met veel zon! We hebben er van genoten

"Twitter beoordelingen"
6-9-2013 @Riekyjanssen Goed hotel prima service (@ WestCord Residentie Boschrijck) http://t.co/lDMc7NgxAd --- Bron: https://twitter.com/Riekyjanssen/status/375987430631157760
30-6-2013 @pauladegeest Op #Terschelling een heerlijk verblijf gehad bij @WestCordSchylge. Mooie kamer, fijn bed en goede service. Absolute aanrader! #skylge --- Bron: https://twitter.com/pauladegeest/status/351447594108596224
met vrienden, Mrt. 2014
"Prima , ruim appartement op een mooie locatie"vertalen
Gerdien Jonker
9,0

2-4-2014 Prima ruim appartement met fijne bedden en een mooie ligging. Zonnig terras. Wifi. Vriendelijk, hulpvaardig personeel.
Aanrader!

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Prima"vertalen
Robert
9,0

17-3-2014 Ruimte appartementen, heerlijke balkons op zonzijde. Leuk zwembad voor de kinderen, binnendoor te bereiken.

met partner, Mrt. 2014
"Fantastisch verblijf"vertalen
Johannes Mulder
9,0

20-3-2014 Het personeel is zeer gastvrij en behulpzaam. Wij hebben heerlijk gegeten en geslapen in een ruim 100m2 appartement. Echt heerlijk vertoeven is het in Residentie Boschrijck.

met partner, Feb. 2014
"Leuk, maar renoveren."vertalen
Van hall
5,0

9-3-2014 Elke keer genieten wij van het plekje, en voelen wij ons helemaal thuis. Wel vinden wij dat het tijd wordt voor een nieuw verfje, nieuw tapijt en een eigentijdse badkamer. Het is nu echt gedateerd, en met name de spinnenwebben en de doodgeslagen muggen mogen echt schoongemaakt worden. De laatste keer waren de ramen van de puien van de woonkamer echt heel smerig, en dat valt ons dan wel erg van jullie tegen. Dus we hopen op een positieve verrassing de eerst volgende keer!

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Appartementenhotel Boschtijk in Terschelling"vertalen
T van der P
5,0
9,0

11-2-2014 Goed ingericht ruim appartement. Een verplichte eindschoonmaak van 45 euro na 2 nachten verblijf is extreem duur. Dat maakt het een duur verb;ijf.

met oudere kinderen, Feb. 2014
"Een super locatie!"vertalen
Hielke Timmer
9,0

10-2-2014 Dit hotel is een absolute aanrader. Het was voor ons nu de derde keer en iedere keer is het hier goed toeven. Ook als het weer wat minder is zoals het afgelopen weekend. Het ontbijtbuffet is prima; diner hebben wij geen gebruik van gemaakt.
De kamers zijn ruim evenals de slaapkamers. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Ik kan echt geen minpuntje bedenken!

met vrienden, Feb. 2014
"Mooie plek"vertalen
Boots
8,0

10-2-2014 Een fantastiche plek voor een weekend weg met de meiden. We hadden de 6 pers appartemnent. We komen volgend jaar weer. Alleen de sauna viel erg tegen. Bubbelbad was kapot, sauna's waren erg heet (140 Graden), douche bleven niet aan en we vonden het vooral erg vies. De vloer glibberde erover. Helaas want we hadden ons er erg op verheugd. Maar het is een mooi hotel en een fantastiche eiland ondanks het regenachtige weer.

met partner, Feb. 2014
"Heerlijk ruim apartement"vertalen
Jonkman
10,0

5-2-2014 Prachtige ligging aan de rand van het bos, met ontspannen vriendelijke staf. De hotel appartementen zijn heerlijk ruim, met zo'n beetje alles wat je nodig hebt, en ook een ruim balkon over de volle breedte. Je zou er zo willen wonen. De inrichting is tegelijk eenvoudig en luxe, en zo te zien ook veilig voor kleine kinderen.

met partner, Jan. 2014
"Mooie ruime appartementen & prima ligging."vertalen
AngieV
9,0

20-1-2014 We komen al jaren in Boschrijck en elke keer bevalt het weer prima. De appartementen (met 2 slaapkamers) zijn zeer ruim. De woonkamer is groot en je hebt lekkere stoelen en banken met een grote TV en gratis Wifi.
De keuken heeft een koffiezetter, waterkoker, magnetron, afwasmachine, koelkast met diepvries gedeelte en kookplaat. Het balkon is lekker ruim met een mooie lounge set.
Het complex is rustig gelegen en als je aankomt met de boot, kun je gratis, omdat je in Boschrijck verblijft, van de bus gebruik maken. Fietsen kun je huren bij de receptie en bij vertrek kan je de bagage gratis bij de haven laten afzetten. Het personeel is altijd erg vriendelijke en behulpzaam en je kunt er ook allerlei activiteiten op het eiland door hun laten boeken.
Op de fiets op lopend ben je zo in West.
De appartementen zijn altijd schoon en goed onderhouden, maar kleine aantekening over de douchehoek/bak, want deze vertoont best wel wat roestplekken dus zijn wel een keer aan vervanging toe.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?