Beoordelingen Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck****

WestCord Residentie Boschrijck****
150 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck****
Sportlaan 5, 8881 EP, Terschelling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck scoort een 8,3 uit 10, op basis van 150 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 35 vakantiefoto's van Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Waddeneilanden. Vergelijk Aparthotel WestCord Residentie Boschrijck**** met andere accommodaties in Terschelling.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

147 beoordelingen over WestCord Residentie Boschrijck****

150 beoordelingen
7,9
7,4
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prima voor een mooi verblijf"vertalen
petur

31-08-2014 - Goede ligging uit het centrum (rustig) maar toch niet ver
- Zeer vriendelijk en kindvriendelijk onthaal
- Zeer ruim appartement, netjes en compleet (al mochten er wel meer borden, glazen en bestek zijn)
- Bedden, stoelen en zetels zijn een ergonomische ramp. Bedden veel te zacht, stoelen en zetels te diep. Niet goed als je rugproblemen hebt!
- Openingsuren zwembad kunnen beter: sluit om 17u. Is dan ook niet hun eigen zwembad.

"Twitter beoordelingen"
06-09-2013 @Riekyjanssen Goed hotel prima service (@ WestCord Residentie Boschrijck) http://t.co/lDMc7NgxAd --- Bron: https://twitter.com/Riekyjanssen/status/375987430631157760
30-06-2013 @pauladegeest Op #Terschelling een heerlijk verblijf gehad bij @WestCordSchylge. Mooie kamer, fijn bed en goede service. Absolute aanrader! #skylge --- Bron: https://twitter.com/pauladegeest/status/351447594108596224
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heerlijke week vakantie gehad op Terschelling!"vertalen
Menno
8,0

27-08-2014 Perfect appartement in Boschrijck, waarbij wij ondanks het mindere weer toch een goede vakantie gehad hebben. Onze kinderen (5 & 9 jaar) vonden met name het zwembad fantastisch.

met partner, Aug. 2014
"Mooi appartementencomplex"vertalen
Jeannette
10,0

31-08-2014 Ons verblijf was, mede door het mooie weer, fantastisch! Vriendelijk personeel, heel behulpzaam, duidelijke antwoorden. Prima ontbijt, mooi appartement en schoon.

De beste prijzen en lastminutes voor Aparthotel WestCord Residentie Bo...

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Wat een verrassing!"vertalen
dheinsbroek
8,0

24-08-2014 Prima schoon, licht en ruim appartement, gelegen in een mooie bos- en duinrijke omgeving op 15 minuten lopen vanaf de veerboot.

Het personeel was enthousiast en behulpzaam.
De prijs/kwaliteit verhouding is redelijk.

Er is een mooi restaurant bij, met een degelijke kaart.
De bedden zijn prima en er si verrassend veel te sporten.
(zwembad, squash,stoombad,fietsen etc)

"Matig"vertalen
nvt
5,0
4,0
7,0

21-08-2014 Zeer ruime appartementen, maar inrichting is behoorlijk verouderd. Het was er helaas niet schoon, de toilet rook naar urine en er zaten vlekken in vloerbedekking en op de meubels. Wij zijn hier 4 dagen geweest, we zouden om de 2 dagen schoon linnengoed krijgen, maar dat is niet gebeurd. Ook de urinelucht hebben we gemeld, maar dat zijn ze niet schoon komen maken. Het ontbijt werd slecht aangevuld en er was zelfs een keer helemaal geen boter. Het eten in het restaurant was van matige kwaliteit. Wel heel vriendelijk personeel.

"Mooi gelegen residentie!"vertalen
karisma.d.sign
5,0
9,0

25-08-2014 Boschrijck ligt op een mooie rustige plek net buiten West-Terschelling. Wij zijn hier nu voor de tweede keer geweest en hebben ons prima vermaakt. Het interieur van de appartementen is misschien wat gedateerd, maar niet van invloed op onze beleving. Ons appartement was schoon en er lag zelfs een kleine attentie op ons te wachten. Het enige wat naar onze mening echt aan vervanging toe is zijn de bedden. Doorgelegen, te korte boxsprings. Onze oplossing was de matrassen op de grond, dat sliep verder prima, maar zou eigenlijk niet mogen. Deze keer hebben wij, na een mindere ervaring de eerste keer, geen gebruik gemaakt van de keuken. Het ontbijt was goed, maar het diner liet toen wat te wensen over. (nb. Ik kan mij persoonlijk wel indenken dat een beetje kok liever in West-Terschelling werkt, omdat daar toch de meeste toeristen neerstrijken.) Het zwembad is niet te groot en niet te druk. Schoon en voortdurend goed toezicht. Erg prettig! Volgende keer gewoon weer Boschrijck.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Misschien"vertalen
corrie
8,0

18-08-2014 het was een prima appartement alleen ligging wel erg gehorig.
wachttijd voor een tosti was wel erg lang(bijna leeg terras) moet toch sneller kunnen.

met partner, Aug. 2014
"Ligging fantastisch"vertalen
W.Visser

13-08-2014 Aan te bevelen bij kennissen

met jonge kinderen, 2014
"Persoonlijke service, geen vakantiefabriek"vertalen
Fam_Verduin
10,0

05-08-2014 Fantastisch! Ons hele verblijf was een feestje. Bij aankomst werden konden we vlot in ons appartement en waren verrast door de ruimte. Bij het restaurant kneden we heerlijk bijkomen op het zonnige terras met grote parasols met een prima wijntje terwijl de kinderen in de speeltuin aan het spelen waren. Het is een hele ontspannen sfeer en heel kindvriendelijk. Voor de kinderen is er ook iedere dag van alles te doen. Helaas waren we te laat terug voor het toneelstuk maar ze hebben genoten van de disco-avond. Het zwembad loop je zo in je zwembroek heen en met de fiets zit je zo op een schitterend strand. Het complex ligt aan de rand van het bos waardoor het heerlijk tot rust komen is. Op het terras van ons appartement konden we tot ‘s avonds laat buiten zitten op de fraaie tuinmeubels. Wij hadden een snelle wifi verbinding en ook in het restaurant hebben wij snel en goed gegeten. Al met al een heerlijk kindvriendelijk complex met de service van een hotel. We komen graag weer!

"Super ontspannend"vertalen
Ronald
10,0

04-08-2014 Een fantastisch groot appartement op de begane grond met een heerlijk zonnig terras, deels overdekt. Met de fietsten die je bij de receptie kunt huren ben je zo in het dorpje en bij een heerlijk strand. Kinderzitjes zijn er ook zat. Het personeel is zeer behulpzaam en gaan ook heel leuk met de kinderen om. Bij het restaurant zit een mooi terras met een leuke speeltuin waardoor de ouders ook relaxed kunnen genieten van de vakantie. De ruime badkamer heeft zowel een douche als een bad, het toilet zit apart. Het bijbehorende zwembad was eveneens een feestje. Ook daar loopt voldoende personeel om een oogje in het zeil te houden zodat het voor iedereen gezellig blijft. Het appartement heeft een ruime hoekkeuken en een mooie eethoek en als zelf koken niet uitkomt dan kun je altijd in het restaurant terecht. Al met al een heerlijke vakantie in een appartementen hotel waar je duidelijk merkt dat iedereen z’n best doet om het iedere dag weer een beetje beter te doen voor de gast.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?