8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel WestCord Hotel Schylge**** bij :

509 reviews over Hotel WestCord Hotel Schylge in het Nederlands

Mooi uitgangspunt voor wandelingen (Noordsvaarder)

Hans, 9-8-2017

Prima hotel, goede service, ruime kamer en op het terras een prachtig uitzicht over de jachthaven, zodat je kunt genieten van in- en uitvarende (zeil-)jachten. Vanuit het hotel is het iets verder naar het dorpje Westerschelling. Maar voor iemand die van wandelen houdt is het een prima uitgangspunt voor een wandeling langs Noordsvaarder en Groene Strand (bijvoorbeeld door de duinen naar Paal 4 en dan de westpunt van het eiland om: magnifiek).

Uitstekend

Nijs, 8-8-2017

Goed uitzicht, vlak bij een relatief 'drukke' weg op Terschelling. Prima ontbijt, prijzig.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi luxe hotel. Heerlijk bed. Lekker ontbijt.

Heidi van Antwerpen, 8-8-2017

Eén nachtje Terschelling geboekt. Leuke wandeling vanaf de boot langs de waddenzee. Je kan ook de bus pakken die stopt voor het hotel. Wij hadden een kamer aan landzijde. Een heel luxe mooie kamer. Heel schoon. We hadden de ochtendboot. Dit hadden we ook gemeld onze kamer was al netjes klaar. Een dagje gefietst. S'morgens nog een lekker ontbijtje gehad daarna weer uitgeboekt. Het zwembad heeft heerlijk warm water. Je hoeft niet te wennen.

Prima hotel

Cees, 7-8-2017

Uiterst vriendelijk personeel. Ontbijtcapaciteit is soms wat krap.

Beste Cees,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling op Zoover, fijn dat jullie hebben genoten van de tijd op Terschelling.

Graag tot een volgend bezoek aan ons eiland,

General Manager

Prima hotel en goede,ruime kamers

Peter, 6-8-2017

Zeer gastvrije en attent personeel

Beste Peter,

Heel hartelijk dank voor uw review op Zoover, goed te lezen dat u heeft genoten van het verblijf en onze gastvrijheid.

Graag tot ziens bij een volgend bezoek aan Terschelling,

General Manager

Heerlijk hotel op heerlijke plek

J.e.Coster, 6-8-2017

Prachtig gelegen uitvalsbasis voor een heerlijke actieve vakantie!
Gereisd familie in juli 2017

Beste J.e. Coster,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling op Zoover, fijn dat u heeft genoten van ons prachtige eiland en het verblijf in ons hotel.

Graag tot een volgende keer,

Welness

Madelon, 5-8-2017

Hotel Schylge levert goede service. Het personeel is super attent! Mooi zwembad met ligbedjes. Het hotel staat op een mooie plek. Op het terras is het rustig en een prachtig uitzicht op de haven en de zee. Het restaurant is super!
Gereisd met partner in juli 2017

Beste Madelon,

Heel hartelijk dank voor de fantastische beoordeling op Zoover, fijn dat u zo tevreden bent over uw verblijf in ons hotel.

We hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen op Terschelling,

Fantastische plek

Annelies Smit, 5-8-2017

Heerlijk hotel met zeer vriendelijk personeel. We hebben fantastische dagen gehad.
Gereisd met partner in juli 2017

Beste Annelies,

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling op Zoover, fijn dat jullie zo hebben genoten van het verblijf in hotel Schylge.

Graag tot snel ziens op Terschelling,

General manager

Super hotel met vriendelijk pesoneel.

Ron, 5-8-2017

Van het inchecken tot het uitchecken, alleen maar positieve ervaringen, Vriendelijk personeel, behulpzaam, goede voorzieningen met bowlen, poolen, zwembad (lekker warm) en terras en natuurlijk de fietsen in de kelder. Heel goed ontbijt en alles voldoende. oké, 2 opmerkingen dan, buitenverblijf bij het zwembad kan beter (meer stoelen met kussens zo nodig), beetje opleuken en Wifi niet optimaal. Verder kamer zeezijde met fantastisch uitzicht op de haven en het wad..

Beste Ron,

Heel hartelijk dank voor de enthousiaste review op Zoover, fijn dat jullie zo hebben genoten van het verblijf in ons hotel en onze gastvrijheid.

Graag tot een volgende keer op ons prachtige eiland,

Zeer goed hotel!

Teus Baggerman, 4-8-2017

Mooi hotel, keurig schoon, vriendelijk personeel, lekker ontbijt!

Beste Teus,

Bedankt voor de mooie beoordeling op Zoover, fijn dat u heeft genoten van het verblijf in ons hotel.

We hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen op Terschelling,

General Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Hotel Schylge in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Hotel Schylge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WestCord Hotel Schylge scoort een 8.57 uit 10 op basis van 515 reviews.