Aparthotel WestCord Boschrijck ****

Aparthotel WestCord Boschrijck
WestCord Boschrijck
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel WestCord Boschrijck bij:

292 reviews over Aparthotel WestCord Boschrijck in het Nederlands

Ruim appartement met het comfort van een hotel.

Geen, 3-9-2017

Goed en uitgebreid ontbijt. Fiets huur mogelijk via receptie. In appartement hadden telefoons geen bereik en slechte wifi.

Uitstekend hotel

Herma, 1-9-2017

Mooie ligging van het hotel. Fantastisch mooi en ruim appartement. Vriendelijk personeel en uitstekend eten.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fijn hotel, wel prijzig

Lou, 31-8-2017

Dit is een fijn en redelijk net hotel. In onze kamer hadden onze telefoons geen bereik en de WiFi deed het niet. Voor huisdieren betaal je hier extreem veel: 20 euro per dier per nacht. Het zwembad is maar tot 17u open. De locatie is wel geweldig.

Prima verblijf

Zw, 28-8-2017

Prima verblijf.leuk app al zijn de stoelen en bank aan vervanging toe. Deze zitten echt voor geen meter.stoelen bij ontbijttafel zijn prima. Heb deze ook buiten op balkon gebruikt omdat lounge set ook erg laag is.receptie is heel vriendelijk en behulpzaam.deze plek is prima gelegen,fiets zo het bos in of de duinen.bedden zijn prima en ook in de keuken ontbreekt het aan niets.wij komen zeker op deze plek nog een keer terug.
Gereisd met partner in augustus 2017

Ruim appartement, mooie ligging, ook minpuntjes...

Fam B, 9-8-2017

Ruim appartement doch de tijd heeft er wel wat 'vat' op gekregen. Vooral op de badkamer. Zo klemde de douchedeur ontzettend en was er amper druk op water in de douche, met steeds wisselende watertemperatuur. Kussens loungeset niet echt fris meer (verkleurd en uitgelubberd). Met 5-en iedere ochtend ontbijten voor €75 hebben we ook maar nagelaten tijdens ons vakantieweekje. Opvallend was dat er alleen handdoekenwissel plaatsvond en verder weinig 'hotelservice' gemerkt (legen afvalemmers wc/badkamer). Ligging aan bosrand van complex is mooi en gemeente-zwembad ernaast is voor kids prettig.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

super, geweldig

Schuurmans - Jonkergouw, 4-8-2017

het appartement was groot en schoon, het personeel was vriendelijk en erg behulpzaam, een goed ontbijt buffet

goed!

j., 2-8-2017

We hebben een heerlijke week gehad. Mooi zwembad zit erbij voor de kinderen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk verblijf!

Mevr Dijkema, 24-7-2017

Heerlijk appartement aan de rand van het bos! Dit zorgt ervoor dat je snel de fiets pakt om lekker van het eiland te kunnen genieten. Op het laatste moment mochten we nog gebruikmaken van het ontbijtbuffet. Wat toch echt een aanrader is voor je verblijf. Personeel is erg vriendelijk en altijd in staat om je te kunnen en willen helpen. Heb je zin in een rustig en comfortable verblijf? Dan raad ik hotel Boschrijck zeker aan!
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch geweldige week gehad

Johanna, 19-7-2017

Prachtige Appartementen, zien er netjes en schoon uit. Wat zo heerlijk is is het balkon allemaal naar het zuiden gericht. Dus de hele dag zon.

Het ontbijt was heerlijk, zeer uitgebreid, deze hebben we bijgeboekt.

We hebben een paar keer gedineerd in het hotel. Geweldige kok de gerechten waren erg lekker en meer dan genoeg keus. Ook 1 avond pizza gehad, vers gemaakt zelfs de bodem. De pizza's waren hier lekkerder dan ik wel in echte pizzerias heb gegeten.

Top vakantie gehad we komen zeker weer.

Gereisd met partner in juli 2017

Super hotel

Kees de Haan, 19-7-2017

Super verblijf gehad in boschrijck. Iedere avond fantastisch gegeten in de brasserie. Heerlijk ruime en super schoon appartement .
Gereisd met vrienden in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel WestCord Boschrijck in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel WestCord Boschrijck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel WestCord Boschrijck scoort een 8.46 uit 10 op basis van 296 reviews.