8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel WestCord Boschrijck**** bij :

288 reviews over Aparthotel WestCord Boschrijck in het Nederlands

Ruim appartement, mooie ligging, ook minpuntjes...

Fam B, 9-8-2017

Ruim appartement doch de tijd heeft er wel wat 'vat' op gekregen. Vooral op de badkamer. Zo klemde de douchedeur ontzettend en was er amper druk op water in de douche, met steeds wisselende watertemperatuur. Kussens loungeset niet echt fris meer (verkleurd en uitgelubberd). Met 5-en iedere ochtend ontbijten voor €75 hebben we ook maar nagelaten tijdens ons vakantieweekje. Opvallend was dat er alleen handdoekenwissel plaatsvond en verder weinig 'hotelservice' gemerkt (legen afvalemmers wc/badkamer). Ligging aan bosrand van complex is mooi en gemeente-zwembad ernaast is voor kids prettig.
Gereisd familie in augustus 2017

super, geweldig

Schuurmans - Jonkergouw, 4-8-2017

het appartement was groot en schoon, het personeel was vriendelijk en erg behulpzaam, een goed ontbijt buffet
Gereisd met vrienden in augustus 2017

goed!

j., 2-8-2017

We hebben een heerlijke week gehad. Mooi zwembad zit erbij voor de kinderen.
Gereisd familie in juli 2017

Heerlijk verblijf!

Mevr Dijkema, 24-7-2017

Heerlijk appartement aan de rand van het bos! Dit zorgt ervoor dat je snel de fiets pakt om lekker van het eiland te kunnen genieten. Op het laatste moment mochten we nog gebruikmaken van het ontbijtbuffet. Wat toch echt een aanrader is voor je verblijf. Personeel is erg vriendelijk en altijd in staat om je te kunnen en willen helpen. Heb je zin in een rustig en comfortable verblijf? Dan raad ik hotel Boschrijck zeker aan!
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch geweldige week gehad

Johanna, 19-7-2017

Prachtige Appartementen, zien er netjes en schoon uit. Wat zo heerlijk is is het balkon allemaal naar het zuiden gericht. Dus de hele dag zon.

Het ontbijt was heerlijk, zeer uitgebreid, deze hebben we bijgeboekt.

We hebben een paar keer gedineerd in het hotel. Geweldige kok de gerechten waren erg lekker en meer dan genoeg keus. Ook 1 avond pizza gehad, vers gemaakt zelfs de bodem. De pizza's waren hier lekkerder dan ik wel in echte pizzerias heb gegeten.

Top vakantie gehad we komen zeker weer.

Gereisd met partner in juli 2017

Super hotel

Kees de Haan, 19-7-2017

Super verblijf gehad in boschrijck. Iedere avond fantastisch gegeten in de brasserie. Heerlijk ruime en super schoon appartement .
Gereisd met vrienden in juli 2017

Top hotel als je met kleine kinderen reist

Anoniem, 16-7-2017

Ruim appartement, stopcontacten veilig gemaakt voor de kinderen, kinderen kregen een leuke vissen-knuffel bij aankomst, waar ze nog steeds dol op zijn. Zwembad dat aan het hotel vast zit is prima, glijbaan was favoriet! Leuke speelkamer beneden voor de kinderen.

Goede locatie dichtbij het centrum en de boot. Heerlijke omgeving om te fietsen.

Gereisd familie in juni 2017

Goede locatie

Yvonne, 15-7-2017

Goede locatie! Accommodatie ruim, maar douche vol met schimmel. Prijs ontbijt te hoog voor wat geboden wordt. Personeel zeer vriendelijk.
Gereisd familie in juli 2017

Uitstekende accomodatie in rustige omgeving

Corry & Ment Dijkhuizen, 27-6-2017

Supervriendelijk personeel. Schoon en flink appartement. Een goed en uitgebreid ontbijt, echter grote drukte kon men nauwelijks aan, hoewel tekorten redelijk snel werden aangevuld.
Gereisd met partner in juni 2017

Mooi ruim appartement

Ria Dreis, 27-6-2017

Tweede slaapkamer is voor twee volwassenen aan de kleine kant wij waren met vier volwassenen
Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel WestCord Boschrijck in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel WestCord Boschrijck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel WestCord Boschrijck scoort een 8.46 uit 10 op basis van 292 reviews.