Vakantiehuis Vesta

Vesta
9,7

3 reviews over Vakantiehuis Vesta in het Nederlands

familie Guns, 3-3-2007

We hebben genoten in jullie sfeervolle en mooi ingerichte vakantiehuis. Goed uitgeruste keuken, prima bedden en de meiden vonden het heerlijk in de bedstee!
Gereisd familie in februari 2007

GRIFFIOEN / BLOKHUIS, 11-9-2006

Bijzonder weekend in een prachtige locatie (vesta) deze moet je echt gezien hebben want het doet zwaar tekort op de side!!!

Hilde en Tjibbe dank je wel voor een prachtig weekend in jullie zo speciale boerderij. Wij zullen dit niet vergeten. Een dikke groet van ons allen!!!

Gereisd met vrienden in september 2006

Leonie, 16-8-2006

Ik vond het een super mooi huis, mooie ligging. Als er wat was met 't huisje dan konden we zo naar hilda en tjebbe toe en ze waren gelijk even kijken dat noem ik service. Het huisje was in de oude boerderij stijl gehouden erg leuk.
Gereisd met vrienden in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vesta in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vesta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vesta scoort een 9.67 uit 10 op basis van 3 reviews.