Vakantiepark Tjermelan ***

WebsiteLink naar website

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,2

73 reviews over Vakantiepark Tjermelan in het Nederlands

Tjermelan heeft er een fan bij!!

L.Sarelse, 7-10-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Mijn eerste keer op Terschelling, en zeker niet de laatste! Ik zal ook weer naar Tjermelan gaan aangezien ik het geweldig vond! Het huisje was schoon, ruim, gezellig en volledig uitgerust. De optie om ontbijt bij te boeken was ideaal. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk vers. Fietsje direct op t park gehuurd en met 10 minuten stonden we op t prachtige strand.

Voor de terugreis werd onze bagage ook nog naar de boot gebracht. Kortom, complete ontzorging om eens flink je hoofd leeg te maken!

Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldig park

Anna Leoni schreuder, 25-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Tjarmalan is een leuk park wij komen graag terug op dit park
Gereisd met vrienden in juli 2017

Prachtige plek!

Nathalie van der Weide, 1-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

een fantastische plek, dichtbij het strand, maar waar je heerlijk in alle rust kunt vertoeven! Na uitwaaien aan het strand, plof je in je huisje heerlijk voor de haard.. Je komt volledig tot rust en zo moet vakantie zijn! Ga graag terug! Wat is Nederland toch mooi!
Gereisd met partner in april 2017

Unieke plek en sfeer!

Babs, 25-7-2017
    • Activiteiten1
    • Onderkomen1

Tjermelan is een geweldig gastvrij, mooi gelegen vakantiepark! Zeer vriendelijke eigenaren/mensen bij receptie! Perfecte combi van natuur, kindvriendelijkheid en fijne sfeer.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Ideale uitvalsbasis voor een wadvakantie!

Cliff (AESB) Kroon, 15-8-2016
    • Onderkomen9

De Zeeaveruit op Tjermelan is een prachtig gelegen huisje dat veel privacy beidt, op loopafstand van het wad EN de noordzee kust van Terschelling. Voor iedereen die van rust, ruimte en het buitenleven van Terschelling houdt, een absolute aanrader!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Zeer naar tevredenheid

MSM Roos-Bakker, 22-6-2016
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Wat afgelegen, ver bij Midsland en West vandaan. Verder ben ik aangewezen op een rolstoelvriendelijke accommodatie en dat vond ik in chalet "Zeemeeuw". Voor thuishulp kon ik zeer goed terecht bij Eefje Smit van Wadzorg. Ook kon ik mijn hulphond meenemen en we hebben daar een heerlijke week doorgebracht met goed weer. Dit jaar gaan we weer in september!
    Gereisd met partner in oktober 2015

Fijne huisjes, fantastische service

Hester, 3-8-2015
    • Onderkomen8

Twee weken verbleven met 3 kinderen in een bungalow met babykamer. Huisje was praktisch, schoon en volledig. Fijn dat we een open haard hadden, was gezellig tijdens een paar regenachtige dagen. Veel privacy op het park door veel groen. Hele goede service van de eigenaar en het personeel. Televisie werkte niet, werd direct opgelost. Voor het opladen van onze elektrische auto werd direct een laadplek georganiseerd. TOP!!! Er is veel informatie aanwezig voor activiteiten, bezienswaardigheden en uitjes. Fietsverhuur is op locatie.

Terschelling is een fantastisch eiland, er is zoveel te doen en de natuur is prachtig. Al vaak op het eiland geweest, maar altijd fijn om weer te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

alles "erop en eraan"

donny, 10-7-2015
    • Onderkomen10

Een heel complete bungalow! Echt geweldig. Eigen terras en alle ruimte! Ook de service is uitermate goed. Midden in de nacht is eigenaar beschikbaar indien nodig (hebben wij helaas moeten ervaren). Echt een aanrader. Zeker als je op een rustig plekje wilt zitten.
    Gereisd met partner in juli 2015

Geweldige plekken en Mooi appartement

Con, 4-7-2015
    • Activiteiten6
    • Onderkomen8

Een.heel fijn verb lijf gehad goed ontbijt, en Hele goede fietsen
    Gereisd met partner in juli 2015

Prima locatie voor wintervakantie

Marieke, 2-1-2015
    • Onderkomen8

Prima locatie voor het vieren van oud en nieuw. Schoon en comfortabele duinbungalow. Goede prijs kwaliteit verhouding.
    Gereisd met jonge kinderen in december 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tjermelan bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Tjermelan in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Tjermelan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Tjermelan scoort een 8.59 uit 10 op basis van 73 reviews.