Camping 't Wantij (+ app.) ****

Camping 't Wantij (+ app.)
't Wantij (+ app.)
8,7

21 reviews over Camping 't Wantij (+ app.) in het Nederlands

fantastische nieuwe lodge

Fam. Kooistra, 11-5-2017

Wij hebben een aantal dagen genoten in de gloed nieuwe lodge de Grote Beer.

Wat een verwennerij. Het ziet er prachtig uit, echt aan alles is gedacht.

De eigenaars zijn ook zeer vriendelijk en gastvrij. Ondanks dat ze druk zijn altijd tijd voor een praatje.

Als je 's morgens bij het kampwinkeltje broodjes haalt wordt je getrakteerd op een heerlijk bakje koffie. Een beter begin van de dag kan niet. Wij hebben het heerlijke gehad, zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in mei 2017

Absolute aanrader! Een echt vakantiegevoel.

Fam. Visser, 28-12-2016

Supergezellige en niet te grote familiecamping onder prima en ervaren leiding die goed oog heeft voor de wensen van iedere gast. Persoonlijke betrokkenheid en gastvrijheid. Wanneer de natuuromgeving meetelt, is het eigenlijk een 5-sterren camping. Waar vind je dat nog in Nederland...Prima voor gezinnen met (kleine) kinderen die in alle rust en veiligheid vrijuit kunnen spelen. Eigenaar Jan speelt zelf zo goed voor clown dat de kinderen hem vaak niet eens herkennen...Wel tijdig reserveren, steeds meer mensen keren vaak naar deze camping terug! Niet geschikt voor lawaaipapegaaien die veel bier en stoerheid zoeken, ga dan naar Midsland...

Kortom; een unieke plaats om te midden van de prachtige en vrij toegankelijke natuur op een goed georganiseerde camping de ruimte te hebben voor elkaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

geweldig

wineke, 18-8-2016

er is veel animatie voor de kinderen maar ook voor ouderen. Wat mijn kinderen heel leuk vonden was de mini disco waarvan 1 iemand van het animatie team verkleed is en vaak ook 2 die verkleed zijn dekinderen vonden het fantastisch om mee te doen ze stonden al te juichen wanneer het op het bord stond en ik en mijn man vonden het ook heel leuk pom te zien. voor de rest een kindvriendelijke camping en schoon was het ook zeker, elke ochtend kan je broodjes halen bij de kampwinkel die heel handig is als je wat bent vergeten bij de supermarkt of om mee te nemen dan kon je het daar gewoon halen. Heel gastvrij wat mij betreft geen aanmerking wat ik niet goed vond!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Ontzettend genoten!

Familie Blaak, 26-11-2015

Zo fijn! Zou zo volgend weekend weer willen, maar dat is helaas niet haalbaar.

Ondanks dat het weer afgelopen weekend niet mee hielp hebben we heerlijk kunnen uitwaaien in de naast de appartementen gelegen duinen van Terschelling.

Klein stukje verder rijden of fietsen en we stonden op het strand.

Wat hebben de kinderen ook genoten van de natuur, ruimte, het strand en de Boschplaat ook op steenworp afstand.

Ons appartement was warm en sfeervol, en schoon!

Familie Jongsma, bedankt voor jullie gastvrijheid en een geweldig weekend.

Wij komen spoedig nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in november 2015

Onpersoonlijk niet gastvrij (+ rectificatie)

Visser, 9-11-2015

Bij aankomst geen gastvrij contact. Beheerders niet aanwezig. Dochter moest het maar uitzoeken.

Het hele weekend geen enkel contact door beheerder.

Contant borggeld werd dus ook niet opgehaald. Erg raar.

We moesten om 10u weg zijn, maar bij verlaten was de receptie wederom gesloten en dus weer geen contact met beheerder. Briefje aan de deur met mededeling dat ze weg zijn.

Zeker niet voor herhaling vatbaar. P.S. Rectificatie. Prima persoonlijk en na drukte goed contact. Door drukte en organisatie van de jaarlijkse Berenloop hebben wij als gezin de beheerders niet persoonlijk gesproken. Bij thuiskomst goed contact gehad over onze reiservaring.

Wel voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in november 2015

fantasties

bauke en marijke, 19-8-2015

appartement verbleven :

Schoon,modern,aan alles gedacht.

Geen minpunten tegen gekomen.

De rustigste en gezelligste camping van Terschelling. met leuke activiteiten voor jong en oud.

.Vriendelijke en behulpzame beheerders

Gereisd met partner in augustus 2015

Feestje !!

Familie Kramer A'frt, 5-8-2015

Op camping ‘t Wantij zijn het Jan en Bianca die samen met hun kinderen, familie en vrienden er plezier in hebben om, met hun respectvolle en open manier van benaderen, iedereen vanaf het begin uit te nodigen om vooral zichzelf te zijn. Niemand uitgezonderd. Op het veld niet anders. Er is belangstelling en hulp voor elkaar. Er is ruimte voor je zelf. Met de een is het praatje langer dan met de ander. Het maakt niet uit. Het is ok.

Aan de basisvoorwaarde hygiëne wordt door hen bijna ongezien maar keihard gewerkt en waar nodig worden onwetendheid en overtredingen tactvol gecorrigeerd. Het resultaat is als thuis.

Voor de kinderen en jongeren zijn sport en spel de samenbindende factor. Iedereen wordt uitgenodigd. Vriendschappen ontstaan heel analoog en ‘live’. Als ouders ben je blij als je opgroeiende kinderen tijdens de vakanties dicht bij de prachtige natuur deel mogen uitmaken van een positieve en respectvolle groep kinderen en jongeren.

Jan Wouter & Bibian, Jort, Tigo, Sven en Maud

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Fantastische vakantie

Bakkertjes, 30-7-2015

Wederom een heerlijke vakantie, fijne camping in een rustige omgeving. Mooie natuur en alle belangrijkste zaken binnen enkele kilometers.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Geweldige camping en appartementen

A. Goede, 8-6-2015

Gezellige camping waar wij ons gelijk thuis voelden.

Kinderen van alle leeftijden hebben het hier naar hun zin.

Sanitair is erg schoon en wordt minstens 5 x per dag schoon gemaakt. Wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Ons kent ons

sander, 28-12-2014

Afgelopen zomer hebben we twee weken op deze familiecamping gestaan. Gekozen vanwege de prachtige ligging vlakbij het Noordzee strand én de wadden. En vanwege de aanraking familiecamping. Bij aankomst werd ons op onvriendelijke wijze een plaats gewezen en iets later ook gesommeerd om onze tent op een bepaalde wijze op te zetten. In de loop van de twee weken bleek dat vele campinggasten en de beheerder vooral vriendelijk waren naar iedereen die er al vaker (vaak al meer dan tien jaar) kwamen. Helaas, als je er voor het eerst was werd je met de nek aangekeken en was een normaal goedemorgen er niet bij. De plek is mooi, de camping saai (alles tent aan tent/caravan) op een rijtje) en de beheerders hebben nog wel wat te keren wat gastvrijheid betreft. Erg jammer.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Wantij (+ app.) in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Wantij (+ app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Wantij (+ app.) scoort een 8.68 uit 10 op basis van 21 reviews.