Chalet Stern

Chalet Stern

2 reviews over Chalet Stern in het Nederlands

gezellige caravan

Marit, 16-10-2008

weekendje in de stern geweest, leuke stacaravan alleen jammer dat hij zo dicht bij de weg staat. 's nachts regematig wakker geweest van langs fietsende mensen.

Binnen is hij heel gezellig en alles is aanwezig !

Gereisd anders in oktober 2008

Paul, 11-10-2007

De ligging is wat ongunstig, vrij direct aan een kruispunt en "aan" de weg. Ook wat betreft de zon zit je niet goed; tuinstoelen staan aan de noordkant van het chalet.

Na de winterstop was er binnen wel, maar buiten niet schoongemaakt. Gevolg erg vuile ramen; jammer. Verder is het een prettig chalet. Aangezien wij "buiten-mensen" zijn was het chalet ons verblijfplek en waren we veel weg op de fiets. Maar ja, wat wil je, daarvoor ben je toch ook op Terschelling?

Prettig is wel dat er ruim servies aanwezig is.

Gereisd anders in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Stern in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Stern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Stern scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.