8,7

Uitstekend

3 reviews over Appartement Silke in het Nederlands

Een Topper!!!

Jeanneke van der Zwan, 11-5-2009

Wij (mijn man en ik) zijn al verschillende keren in appartement Silke geweest. Silke ligt boven de beste viswinkel die Terschelling heeft (althans dat vinden wij). Je hebt géén last van de vislucht in het appartement. Silke is ruim en heel gezellig ingericht. Het terras was toen wij er de laatste keer waren nog niet zo bijzonder, maar de plannen om het op te knappen waren er. De gastheer en gastvrouw zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam als je hen iets vraagt.
Gereisd met partner in mei 2009

18-8-2007

Wij zijn al een aantal keren in Silke geweest. De eigenaren zijn vriendelijk en gastvrij. Appartement is altijd perfect in orde. Wij zijn nu net terug en zijn al aan het kijken wanneer we weer naar Silke zullen gaan. Waarschinlijk in september volgend jaar.
Gereisd met partner in augustus 2007

Paul en Noah, 16-8-2006

Al weer voor de derde keer boekte ik gister een weekeind voor vader en zoon in de winter.

Het is dan prima op West te zijn en het is zeker voor mijn zoontje [7 jaar] een feest om dat in Silke te beleven.

Een "gewoon" prima onderkomen, compleet, niet super-de-luxe, maar wel prima gezellig.

Oké, misschien is het enige minpunt het feit dat de badkamer/toilet op de begane grond is terwijl het appartement op de eerste verdieping is....... maar ja.

Annet en Hessel, wij komen graag deze winter weer naar jullie toe!

Paul en Noah

Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Silke in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Silke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Silke scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.