Uitstekend

3 reviews over Appartement Piet van Maarten in het Nederlands

topper

Fam. Voogt, 10-11-2009

Superhuis met alles erop en eraan.

Sinds wij daar geweest zijn kan bijna geen ander huis hieraan tippen.

Gereisd familie in november 2009

S. Voogt, 8-4-2008

In 2004 zijn wij in deze schitterende boerderij geweest, en sindsdien zijn we nooit meer zo'n superhuis tegen gekomen. Gewoon in 1 woord perfect daar. We hopen er ooit nog eens te vertoeven. In Juni gaan we weer naar Terschelling, maar helaas waren we voor de derde keer te laat om dit huis te boeken. Het is zo'n geliefd vakantiehuis!!!!
Gereisd anders in september 2004

Mieke, 11-10-2007

Een heerlijk huis met alles er op en eraan. Wij zijn er al 5 keer geweest. Helaas kan het niet meer omdat we nu een hond hebben en ze die niet toelaten maar een in een mooier en fijner vakantiehuis heb ik nog niet gezeten.
Gereisd met vrienden in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Piet van Maarten in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Piet van Maarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Piet van Maarten scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.