Vakantiehuis op het Terp

Vakantiehuis op het Terp
op het Terp

4 reviews over Vakantiehuis op het Terp in het Nederlands

Heerlijk, hopelijk kunnen we nog een keer

Marion, 13-10-2017

Een heerlijke midweek op Terschelling gehad met onze zoontjes van 11 maanden en 3 jaar.

Het huis was groot en comfortabel; super schoon en alles leek als nieuw.

We werden hartelijke ontvangen en wegwijs gemaakt in het huis.

Het huis ligt op een rustige plek in het levendige dorpje met alles wat je nodig hebt op loopafstand. Om naar het strand te gaan heb je wel een fiets nodig maar die kun je om de hoek huren

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

In 1 woord super!

riena van Heumen, 27-9-2016

Mooi en sfeervolhuis en van alle luxe en gemakken voorzien. Je voelt je meteen zeer welkom bij aankomst! Als welkom stond er een flesje wijn en lekkere nootjes. En heerlijk om eerst lekker van koffie of thee te genieten voordat je boodschappen gaat doen, dit stond allemaal al klaar! Het is sowiezo raadzaam om eerst te kijken wat er allemaal is, wij waren zeer verbaasd! Naast de koffie, thee waren er allerlei kruiden, schoonmaakmidden, wasmiddel enz. aanwezig in het huis. Er is écht aan alles gedacht, top! Het huis is zeer schoon en heerlijk ruim! Wij hopen hier zeker nog weer terug te komen. Complimenten voor de verhuurders!
Gereisd met vrienden in september 2016

Fantastische plek!

imke, 9-6-2015

Wij hebben hier met 6 volwassenen en twee kleine kinderen een lang weekend doorgebracht en het huis is zeker een aanrader! Alles is perfect geregeld, het is schoon, de afwerking is erg luxe en de eigenaars zijn zeer vriendelijk. Ook de tuin is zeer ruim en fijn ingericht. Toen we erachter kwamen dat er geen stopcontact beschermers aanwezig waren in het huis en we dit hebben gemeld, werd dit alsnog meteen geregeld. Wij komen zeker nog eens terug!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Prachtig luxe vakantiehuis in Midsland

Timovanos, 25-10-2014

Midden in Midsland Terschelling ligt het mooiste vakantiehuis van Terschelling! Wat een luxe! Van de keuken tot de slaapkamers, van de sauna tot de badkamer het was allemaal van een enorm hoog afwerkniveau.

De eigenaren zorgen voor een zeer welkom gevoel, de bedden zijn opgemaakt bij aankomst en alles was keurig schoon. Op iedere slaapkamer een flatscreen tv, heerlijke boxspring bedden.... top!

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis op het Terp in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis op het Terp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis op het Terp scoort een 10 uit 10 op basis van 4 reviews.