6,5

Matig

2 reviews over Vakantiehuis Omoe's Voorhûs in het Nederlands

29-4-2008

Een mooie ligging. Het huis is ruim. Helaas vonden wij de service niet prettig. Er moest gebedeld worden om 4 a 5 lampen die vervangen moesten worden. De cv stond niet aan. Wat voor hun een raadsel was ((maar niet heus, want de mensen in het huis erachter konden dit aan / uit zetten. Wat uiteindelijk na lang aandringen gebeurde) Als je het huisje weer verlaat zal alleen maar gelden:11 uur is 11 uur Geen minuut later! Hebben we ook niet gedaan maar we werden er wel letterlijk uitgekeken. Jammer, was echt niet nodig.
Gereisd met partner in september 2007

tineke van der raadt, 7-1-2008

De ligging is prachtig, het huisje is aan vernieuwing toe. Keuken: een allegaartje aan servies en bestek,veelvuldig gebruikte houten spatels, geen vleesmes etc. Meubels woonkamer erg gedateerd evenals de vloerbedekking in de verschillende ruimten.
    Gereisd anders in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Omoe's Voorhûs in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Omoe's Voorhûs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Omoe's Voorhûs scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.