Hotel Nap ***

8,4

88 reviews over Hotel Nap in het Nederlands

Prima hotel

S Beumkes, 27-9-2017

Een prima hotel. Vriendelijke ontvangst en de kamer was in orde. Het eten is prima. Het ontbijt was goed. Op de kamer wel even de kastjes nakijken. De haardroger vonden we net voor ons vertrek. De douche in het bad, kan voor sommige gasten problemen opleveren. De kamer is strak en modern.
Gereisd met partner in september 2017

Geweldig komen hier al jaren met ons gezin

Fam Rusman, 14-9-2017

Prima hotel met heel veel persoonlijke aandacht,zeker de laatste keer dat mijn man er nog bij kon zijn ondanks zijn ziekte.
Gereisd met vrienden in april 2016

top locatie aan de voet van de Brandaris

Suzy70, 7-9-2017

samenvatting arrangement:je zit aan de voet van de Brandaris, het is op loopafstand van de haven,leuk klein gezellig hotel, kamers zijn simpel,maar schoon en netjes,fietsverhuur zit ook op loopafstand. een heerlijke loungeruimte om op het gemak te lezen of om wat te drinken,gezellig terras, ontbijt en diner zijn erg uitgebreid en variërend. personeel is vriendelijk en verzorgd.
Gereisd alleenreizend in september 2017

Gewoon!

Meergerda, 5-9-2017

De kamer was mooi, ruim, schoon en voor ons goed gelegen (aan de achterkant).

Het eten van het arrangement was geen top kwaliteit en werd in een zeer rap tempo opgediend. Binnen een uur hadden we een aperitief en een drie gangen menu naar binnen gewerkt. De keuze was ook niet echt reuze! Voor ons was het een nostalgische keuze geweest maar nu echt wel voor de laatste keer. Het hele hotel oogt niet echt heel fris en vernieuwend.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Perfect hotel!

Anita, 4-7-2017

Telefonisch gereserveerd, dat was al top met mijn vragen. Aangekomen hadden ze een betere/duurdere kamer over die wij zonder te vragen hebben gekregen. Personeel vriendelijk, schoon, gastvrij, prima ontbijt! Gewoon een heel leuk hotel wat ik zeker durf aan te raden! Ze verdienen deze pluim!!! Zeuren kan altijd......zoals geen koffie apparaat op de kamer.....

Als je de lieve mevrouw achter de bar aankijkt en zegt dat je echt even toe bent aan een cappuccino ..... dan krijg je die met alle liefde ..... dus laat dat apparaat maar weg ;-). Wij hebben niets te klagen maar aan te bevelen!!!

Thxxxx

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk comfortabel

Albert Wekema, 13-4-2017

Prachtig gelegen aan de voet van de Brandaris. Lekker centraal in het dorp. Een hotel met een rijk verleden en mooi van binnen gerestyled . Comfortabele kamers met luxe badkamer. Vriendelijk personeel echter na 23.00 uur was de bar dicht dus lekker op tijd naar bed .
    Gereisd met vrienden in april 2017

Geweldig hotel

Ineke, 7-4-2017

Mooie kamer, heerlijk bed, goed ontbijt, vriendelijk personeel

Wij komen zeker terug

Kan geen minpunt bedenken niets is teveel gevraagd

Gereisd met vrienden in april 2017

Geweldig!

Wil Mast, 25-2-2017

Prima hotel met zeer vriendelijk personeel! verrassende kamer met prima bed, mooie badkamer. Heerlijk gegeten.
    Gereisd met partner in februari 2017

Gezellig en leuk hotel op prima locatie

E. Oostveen, 8-2-2017

Gezellig accommodatie, mooie kamer, heel aardig personeel en op loopafstand van de boot en centrum.
    Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Heerlijk onthaasten

Jan, 23-1-2017

Opnieuw een heerlijk verblijf gehad in hotel Nap. De sfeer is nog altijd perfect, de kamers prima en het eten idem. Het personeel is super en in de omgeving is zelfs in januari altijd wel wat te doen. En natuurlijk is het fietsen en wandelen over het eiland een heerlijkheid. Deze keer konden wij een leuke avond beleven bij Hessel, die met zijn dochter Tess optrad in De Groene Weide (tevens repetitie voor optreden in de Ziggo Dome op 4 februari).
    Gereisd met vrienden in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nap bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nap in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nap scoort een 8.41 uit 10 op basis van 88 reviews.