Uitstekend

2 reviews over Vakantiehuis Molenhoek in het Nederlands

geweldig!

Tom en Ina, 17-7-2009

Huisje is prachtig gelegen met een enorme tuin midden in het dorp. als het er tegen over liggende cafe een feessie heeft hoor je wel de muziek dreunen maar dat is ook wel weer gezellig. De super is op loop afstand, het strand op een paar minuten fietsen en ook de snackbar is vlakbij. Heel rustig en mooi verder. Enorm genoten. Er is tv dus ook slecht weer is niet erg. Leuk dat er voorraden zijn zodat je niet zelf peper en zout en kruiden hoeft te halen.
Gereisd met vrienden in juni 2009

VDV, 27-5-2006

Huise Molenhoek is een heel erg mooi vakantiehuis, gelegen in het rustige dorpje Formerum vlak bij de supermarkt en tegenover een restaurant. De zee is op 8 minuten fietsen. Het huisje heeft een ruime woonkamer, een zitkamer en een fijne keuken. Ook is er een zeer ruime tuin en een mooi terras. Alles is aanwezig, zelfs een wasmachine en er is een extra ijskast voor je vooraad! Jammer dat het tijdens ons verblijf regende, maar ook toen hebben we ons goed vermaakt, want binnen is het ook erg gezellig. Er kunnen 6 personen in, wij waren met z'n 7en en dat ging ook prima met een extra bed in 'n zijkamertje. Het huisje was alleen niet zo heel erg schoon bij aankomst, maar dat maakte niets uit.
Gereisd met vrienden in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Molenhoek in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Molenhoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Molenhoek scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.