Camping Mast *****

WebsiteLink naar website

99 reviews over Camping Mast in het Nederlands

erg aan te raden!

ijsselmuiden, 6-8-2013

We hebben het erg naar onze zin gehad op deze camping.

de kinderen hebben zich prima vermaakt op de skelters, in de speeltuin en vooral op de kinderclub!!!

Een compliment voor de organisatie!

Zéker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Super vakantie

Mariet, 31-7-2013

Samen met mijn dochtertje van tien maanden naar deze geweldige camping geweest. iedereen is erg aardig en het eten is super. sanitair is ook super schoon.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

fantastiche vakantie voor het hele gezin.

melanie zwezerijnen, 29-7-2013

Wij hebben twee weken vakantie gevierd op camping Mast in een huurtent. Wij hebben het ongelooflijk naar ons zin gehad. De kinderen konden naar de Kidsclub waar een super animatieteam was. Er was van alles te doen voor de kleine kids, de grotere maar ook de ouders konden deelnemen aan leuke spelen (in gezinsveband). Wij zijn met het hele gezin mee geweest met het animatieteam en heel veel camping gasten naar de Waddenzee om te gaan krabben vangen, geweldig. Onze kinderen (3 dochters) praten er nu nog over. Alles was netjes en het werd goed schoongehouden. De huurtent was ook netje en compleet. Tot volgend jaar.....
Gereisd familie in juli 2013

sanitair ouderwets

Iris, 26-7-2013

Wij zijn een weekje geweest. het sanitair is ouderwets. ik stond te douchen en er liepen er mensen op zolder, ik keek omhoog en zag een gat waardoor ik de mensen kom zien en zij mij ook. het sanitair was ook niet altijd schoon maar er waren ook maar twee toiletten met wc borstel. . je moet er ook betalen om te douchen. Als je je tanden stond te poetsen kwam de poeplucht van een ander je soms tegemoet omdar het allemaal open is. wij stonden op een veld met allemaal tenten naast elkaarin een rijtje. Niet erg gezellig.

Er was wel veel te doen voor kinderen.

Toen wij aankwamen moesten we met een karretje onze spullen naar de plek brengen. Je kon niet met de auto naar de plek. Niet leuk als je een koelkast moet sjouwen. Achteraf bleek dat het wel kon via de achteruitgang van de camping. Hier had de eigenaar niets over gezegd. Het eten in de kajuit is heerlijk. Jumbo om de hoek.

Wel vreemd en onvriendelijk dat allea met prikkeldraad is afgezet.

Gereisd met partner in juli 2013

Goed met aandachtspunten

Jos en Iris, 24-7-2013

Wij waren met z'n tweeen en stonden op een soort strook gras voor kleinere tenten (zonder camper of caravan erbij). We konden bij opbouwen niet met auto op terrein volgens receptie, met karretje alles erheen slepen. Bij afbreken de auto via de "achteringang" het veld op gereden, was toch een stuk makkelijker. Wel jammer dat dit niet mogelijk bleek maar dus wel mogelijk was.

Betalen voor douchen, ...50 cent voor een paar minuten. Voor een man geen probleem maar mijn vrouw met lang haar moet toch minstens een euro per douchebeurt meenemen. Haasten met douchen is gewoon niet leuk. Geen timer dus geen idee wanneer warm water stopt, niet leuk.

Gebruik van wasmachine kost 5 euro, geen probleem maar als de was dan gewoon niet schoon is na 45 minuten (vonden we ook vrij kort) dan is dat erg duur en niet voor herhaling vatbaar.

Voor de kinderen waren er leuke dingen, leuk animatieteam, professioneel! Eten in Kajuit was geweldig, 3x gegeten zou er speciaal weer voor heenrijden!

Gereisd met partner in juli 2013

Heerlijke camping

JW Furg, 2-7-2013

Leuk om deze fantastische beoordelingen te lezen. Maar de eigenaren verdienen die dan ook volledig. Heerlijke, rustige en idd kindvriendelijke camping op het mooiste (vind ik) Waddeneiland. Geen spectaculaire dingen, gewoon goed. Prachtig gelegen midden op het eiland. Voor ons ook de vaste thuisbasis met Oerol.
    Gereisd met vrienden in januari 2013

Voor ouders en kinderen een feestje

Adrienne, 10-6-2013

Camping Mast is voor ons dé plek op Terschelling! We komen er graag en inmiddels al vijf jaar. Sape en Mirjam hebben de camping perfect georganiseerd en zijn zeer betrokken. Ze zorgen ervoor dat de camping voldoet aan de wensen van hun gasten, bijvoorbeeld met de prachtige speeltuin voor de kinderen en het pas aangelegde wifi-netwerk. Het recreatieteam zorgt in het hoogseizoen voor veel plezier, sport en ontspanning. Er heerst een positieve, ontspannen sfeer op de camping. Voor kinderen is het een unieke en veilige plek en daar genieten wij allemaal van!

Bos, strand en zee liggen rondom de camping. En Formerum ligt lekker centraal op het eiland tussen West-Terschelling en Oosterend. Met de supermarkt, de fietsverhuur, de Koffiemolen en de Prairie (ponyverhuur/manege) op loopafstand ligt camping Mast op een unieke plek. Maar je hoeft de camping niet af, want bij eethuisje De Kajuit kun je heerlijk eten.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

erg kindvriendelijk

Leonard Hordijk, 11-5-2013

leuke camping, kindvriendelijk
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Fantastische gezellige gezinscamping.

Roland van Gellekom, 29-8-2012

Camping Mast op Terschelling is een ideale gezinscamping waar leuke activiteiten door het animatieteam worden georganiseerd voor jong en oud(o.a. zakslaan,krabvangen,huifkarrentocht,makreelvissen,sieradenmaken,speur en fietstochten,survivaltochten etc). Op de camping staan meerdere speeltoestellen waar de kids uren speelplezier beleven. Ook het restaurant De Kajuit is een echte aanrader,hier kan je lekker eten tegen een betaalbare prijs. De eigenaars Mirjan en Sape zijn zeer vriendelijke en behulpzame mensen welke dag in en dag uit hun uiterste best doen om de vakantiegangers een leuke vakantie te bezorgen. Het strand is erg dicht bij en ook de supermarkt is binnen enkele minuten te bereiken.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

We hebben genoten!!

Fam.Lijzenga, 27-8-2012

Al een aantal jaar te gast op Terschelling en dit jaar voor het eerst op camping Mast en de kinderen die willen nergens anders meer naar toe. Geweldig recreatie team met leuke activiteiten en de camping eigenaren Mirjam en Sape zijn ontzettend betrokken, je komt ze overal tegen.

Dus bij deze...tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Mast bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mast in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mast scoort een 8.92 uit 10 op basis van 100 reviews.