8,8

WebsiteLink naar website

68 reviews over Camping Mast in het Nederlands

mooie camping

Eric, 11-1-2012

camping mast hele mooie camping met goed eethuisje de kajuit. ligging van de camping ook goed dicht bij het strand , bos ,duinen en het wad .
    Gereisd met vrienden in januari 2012

Super camping

Moi, 19-10-2010

Camping Mast is een super kindvriendelijke camping. Ook wordt het sanitair in het hoogeseizoen 3x per dag schoongemaakt, dus je zit altijd op een schoon toilet. In he naseizoen wordt dit ook gedaan. De eigenaren, Sape en Mirjam, staan altijd voor hun gasten klaar, net zo als het recreatieteam die in het hoogseizoen de activiteiten aanbied aan jong en oud. Iedereen helpt elkaar en dat is gewoon mooi om zien. Eethuisje De Kajuit, is ook een super gezellig restaurant, waar je goed kan eten voor weinig. Dus ik raad iedereen aan om naar Camping Mast te komen!!

Groetjes Moi

Gereisd met vrienden in juli 2010

'n plek om nogmaals te kiezen als bestemming

GGJ, 18-10-2010

Camping Mast is mooi centraal gelegen in Formerum, met veel faciliteiten bij de hand. Winkel is op 100 meter, strand op 10 min fietsen.

Zowel in het hoog- als in het voor/naseizoen is het er goed vertoeven. Sanitair wordt regelmatig schoon gemaakt en douches geven altijd warm water af, ongeacht de drukte. De eigenaren/personeel staat constant voor je klaar en zijn betrokken. De camping is verder goed onderhouden, geen (zwerf)vuil en goede service, schoon sanitair.

Tevens is de Kajuit (eethuisje) is zeker de moeite waard, zeer goed eten voor goede prijs.

Tijdens het hoogseizoen staat er een leuk actief recreatieteam klaar voor de kinderen.

Tijdens het voor/na seizoen is het rustiger op de camping (logisch), maar daarvoor gaan we er ook heen. Met onderhoudswerkzaamheden (vooral groen) wordt rekening gehouden met de gasten, niet te vroeg beginnen en niet te lang doorgaan.

Al met al, met/zonder kinders, voor/hoog/naseizoen, is het er een plek om vaak naar terug te keren. Groet Hetty.

Gereisd familie in januari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Mast***** bij :

In na seizoen absoluut geen aanrader

Fam Hellings, 12-10-2010

Ga hier niet heen direct na het hoog seizoen, want dan hebben ze het druk met alle achterstallig onderhoud waar ze niet aan toe zijn gekomen, metname snoeiwerk. Wij hebben 2 weken in de herrie gezeten van motor maaiers want de hele camping moest ineens gesnoeid worden, en terwijl je s'morgens aan een bak koffie zit buiten, gaan ze het gras opnieuw inzaaien dus rijd er een tractor kriskras over het veld een half uur lang en stopt dan vlak achter je stoel niet normaal !!!!!!!!!!!!! of er staan een paar grote trekkers voor je caravan met hakselaar en hoogwerker en gaan vrolijk een halve boom omhalen. En als je van turbo douchen houd dan moet je hier wezen 3 min voor 50cent succes. En in de 2 1/2 week dat wij er waren is het sanitair 2x schoon gemaakt. Dus trek zelf je conclusie maar. Het is dat het eiland zo mooi is maar ga hier niet heen.
      Gereisd familie in augustus 2010

Geweldige camping, geweldige mensen!

Liselotje, 5-10-2010

Camping Mast is een geweldige gezinscamping. Het personeel en Mirjam en Sape zijn super leuke mensen! Er worden leuke activiteiten gegeven voor jong en oud. Het is echt een aanrader!
      Gereisd met vrienden in juni 2010

Heel leuk voor kinderen

Colin, 4-8-2010

Heel mooi en gezellig. soms een beetje last van een jongeren camping. lekker eten en veel activiteiten
      Gereisd met vrienden in juli 2010

Mooie ligging en kindvriendelijke camping

Familie Struijs, 8-6-2010

Camping ligt mooi centraal op Terschelling. Overzichtelijke camping met ruime staanplaatsen. Sanitair is prima. Wel jammer dat je voor de douche € 0,50 moet betalen (is trouwens wel genoeg voor een goede wasbeurt). Verder zeer kindvriendelijk: er zijn skelters, er is een pingpong-tafels en voetbalveld. Goed restaurant en de supermarkt (Super de Boer) is op 100 meter van de camping. Eigenaar is belangstellend en erg vriendelijk en behulpzaam.
      Gereisd familie in mei 2010

De meest ultieme vakantieplek

De heer P. Peersman, 6-8-2009

We hebben 1 week op camping Mast gestaan. Alles wat je je maar kunt wensen daar wordt aan beantwoord op deze camping. Van gastvrijheid tot verzorging van de kinderen. Voor ons is camping Mast zeer zeker voor herhaling vatbaar. Ik ben een echte kampeerder en kamperen op deze camping stijgt boven alle verwachtingen uit.

Peter Peersman uit Acht.

Gereisd familie in juli 2009

Supercamping!!

Jet & Theo en kids, 7-5-2009

Wij hebben nu voor het eerst een seizoensplek op Mast, na 4 x een aantal weken te hebben gestaan. De kinderen vinden het super, er is altijd genoeg te doen. En zijn er geen aktiviteiten, dan zijn er nog de skelters, de zandbak, tafeltennis enz. En uiteraard de prachtige omgeving. Ook in de buurt heb je leuke dingen zoals het wrakkenmuseum. Dat is een absolute aanrader.

De eigenaren zijn geweldig en staan graag voor je klaar. Eten in de Kajuit is een feestje! Goede en vriendelijke bediening en heerlijk eten.

En de christelijke achtergrond is voor ons belangrijk!Al met al zullen wij de komende jaren nog lekker op deze camping blijven ! Camping Mast...we komen eraan!!

Gereisd familie in mei 2009

gezellige gezinscamping

j lohof, 1-1-2009

wij hebben in juli 2008 in een stacaravan geweest.

we hebben 2 fantastische weken.

vooral het christelijke kinderwerk vonden onze kinderen zeer goed. vooral gedrevenheid van het team en eigenaren was zeer groots.

we kunnen iedereen deze camping aanraden.

naast christelijke kinderprogramma's zijn er genoeg programma voor de neutrale bezoeker.

we zijn van plan om terug te komen

Gereisd familie in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Mast***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mast in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mast scoort een 8.83 uit 10 op basis van 69 reviews.