Camping Mast *****

WebsiteLink naar website

99 reviews over Camping Mast in het Nederlands

Top camping!

familie de weerd, 29-9-2013

Wat een gezellige 2 weken hebben we hier gehad! Er was veel te doen voor jong en oud. Het animatie team was echt top, vooral marko en saskia waren onze kinderen helemaal dol van, ze hebben nog steeds over die 2!! Mirjam en sape zijn top mensen en staan dag en nacht voor je klaar. De kajuit is een lekker restaurant waar we als gezin zo weer heen willen. Volgend jaar gaan we een plekje op de camping zelf regelen. We stonden nu namelijk op een camping ernaast en dan mis je toch wel wat sfeer! En echte aanrader camping mast!!

gemoedelijke camping

loenatik, 12-9-2013

Mooie plek op het eiland. Als je de rust zoekt is dat op een steenworp te vinden en wil je wat meer leven, dan is dat ook niet ver weg.

Leuke animatie voor jonger kinderen.

Het veldje waar wij stonden was ook gezellig. Er waren altijd wel mensen in voor een spelletje of een praatje. Geen verplichtingen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

een aanrader voor iedereen

Paul vd G., 12-9-2013

Een kindvriendelijk, niet al te grote camping

ideaal gelegen midden op het eiland. Rustig, schoon en super gezellig en met vriendelijk personeel. Eigenlijk de ideale vakantie bestemming.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Geweldig

marieke vree, 12-9-2013

Lieve Mirjam en Sape

Sorry ik heb niet dag kunnen zeggen namen de vroege boot maar bedankt voor de gezellige week met Rock and Roll

We hebben het weer geweldig gehad

Groetjes

Marieke en Hans Vree

Gereisd met partner in september 2013

Super vakantie

Miranda, 1-9-2013

Twee hele leuke weken gehad op camping Mast. Centraal op het eiland, heel dicht bij de supermarkt en eventjes fietsen naar het strand.

Goed restaurant. Een gemoedelijke, gezellige gezinscamping met leuke veldjes. Goed georganiseerde animatie, enthousiast recreatieteam en hele betrokken eigenaren. Mijn kinderen vonden het recreatieprogrammafantastisch: o.a. krabben vangen, mountainbiketocht, zakslaan, 6 kamp, vossenjacht. Ze hebben veel met de skelters gespeeld en hadden zo snel contact met andere kinderen.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Waar klantgerichtheid gastvrijheid wordt!

Wabe Bakker, 31-8-2013

Stop. Niet verder zoeken! Als u de beste, gezelligste en mooiste gezinscamping van de eilanden zoekt is dit het juiste adres. De eigenaren Sape en Miriam weten, samen met een geweldig leuk activiteiten-team een heel gezellige en ontspannen sfeer neer te zetten op deze uiterst professioneel opgezette camping. Elk veld heeft speeltoestellen, maar naast veld Bolschip staat een grote speeltuin/klimrek goed in het zicht. De camping is overzichtelijk en zeer goed bijgehouden, de aandacht is er voor iedereen persoonlijk. De Kajuit is een prima restaurant waar mensen jaarlijks terugkeren zelfs al staan ze niet op de camping..Toen wij in febr. van dit jaar een gingen kijken werden we heel gastvrij ontvangen en dat typeert de instelling van de familie. Sanitair is ruim opgezet, eenvoudig maar kwal. ruim voldoende en wordt heel goed bijgehouden. De kinderclub is fijn laagdrempelig christelijk met aandacht voor elk kind. Klantvriendelijkheid is bij hen gastvrijheid. Een plek waar je terug komt!
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Heerlijke kindvriendelijke camping

M. Huiskamp, 30-8-2013

We zijn net terug van 5 heerlijke dagen op Camping Mast. Gastvrijheid staat hier zeker op nr. 1. We hadden een 6 persoonsbungalowtent gehuurd voor ons gezin met 2 kleine meiden van 1 en 4 jaar, wat erg goed is bevallen. De tenten zelf zijn heel erg ruim en beschikken over een hele volledige inventaris. Een tip zou zijn om de tent te voorzien van dekbedden en kussens, dit maakt het voor de gast makkelijk om de auto aan de wal te laten staan. Op elk kampeerveld staat een speeltoestel met een grote zandbak, heerlijk voor ons ouders om zo relaxed van je kids te genieten. Ook het restaurant De Kajuit is een aanrader, we hebben hier in de 5 dagen tijd zelfs 2 x gegeten, zegt genoeg toch. Komen hier volgend jaar zeker terug!
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

een super vakantie gehad op camping Mast

marcella de Hartog, 27-8-2013

Dit jaar weer heerlijk naar het voor ons mooiste eiland Terschelling, en voor het eerst op camping Mast. En wat een super vakantie hebben wij gehad we hebben genoten. Een dikke pluim voor het hele team daar in een woord GEWELDIG.

Tot volgend jaar , dan zijn we er weer!!!

Stefan, Marcella en Noa

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Leuke camping voor (jonge) gezinnen!

K.O., 26-8-2013

Prima camping, vooral voor jonge gezinnen. In hoogseizoen leuk en uitgebreid animatieprogramma. Camping is centraal gelegen op het eiland, alles per fiets bereikbaar. Jumbo op 1 minuut lopen, dus elke ochtend lekker vers brood. Fietsverhuur nog dichterbij, ideaal als je je bagage moet laten vervoeren door fietsverhuur. Enige minpunt voor camping is dat je voor alle extra's moet bijbetalen; douche € 0,50, mobiel opladen, koelelement invriezen, internet, picknicktafel- en bank. Verder werken de eigenaren zich een slag in de rondte.

Heerlijke camping

dianekuiper, 9-8-2013

Wij hebben een heerlijke week gehad op camping mast. Er heerst een gemoedelijke eilandsfeer, voor de kinderen is het een walhalla: mooie speeltuin, skelters, animatie. Het is een christelijke camping, maar daar merk je niet veel van behalve soms bij de liedjes. Douches prima, met 50centstuk. Het eten in de Kajuit deed zeker niet onder voor de meeste restaurantjes/eetcafe's in de buurt. De Jumbo is 100mtr vd camping. Fietsverhuur 50mtr. Op de fiets naar het strand is 15 minuten. Breed strand met strandwacht. Zeker voor herhaling vatbaar.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Mast bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mast in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mast scoort een 8.92 uit 10 op basis van 100 reviews.